Help - Zoeken - Leden - Kalender
Volledige versie: Babykamers
Mama en Zo forum > Algemeen > Archief
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Caro
Hallo allemaal,

Daar het topic babykamers nog niet was aangemaakt hier op het nieuwe forum heb ik hem maar geopend.
Onze babykamer is nog niet klaar, maar ik heb vandaag even een paar foto's gemaakt van de "tussenstand"... in de hoop dat er weer veel foto's volgen.

Ik vind het zo leuk om al die verschillende kamertjes te zien en om eventueel ideeën op te doen!
Caro
Ik ben nog een beetje aan het stoeien met het toevoegen van bijlagen, dus per berichtje maar 1 foto..... blush.gif
Caro
En de laatste.... op de lege plek (onder de 3 gekleurde spiegeltjes) komt straks het wiegje en later het ledikant!
meriam
caro heel erg mooi kamertje en op het wiegje na wat moet je nog doen het ziet er echt hellemaal af uit kan zo de showroom in echt heel mooi
Caro
Dank je wel Meriam !
We wachten nog even af of we een jongen of meisje krijgen, dan kan ik daar de gordijntjes op aanpassen! Bij een meid gaan we nog wat fuchsia-accenten aanbrengen! Van de gordijnstof wil ik ook 2 kussentjes voor de stoel laten maken en een tasje voor achter aan het ledikant waar evt. speen, knuffel en pyama in opgeborgen kunnen worden!
koekiemonster
wow, mooi hoor, die kleuren had ik ook al op mijn lijstje, samen met heel licht lila!
Alleen is het kamertje wat wij gaan gebruiken een stuk kleiner, vandaar dat wij ook een kleinere kast gezien hebben en vooral witte meubeltjes willen.

Ach nu is het gewoon nog even afwachten tot de 1e afspraak bij de verloskundige.
Maar de ideeen zijn er!
Milana
Hier onze babykamer voor onze knul....
Groetjes Milana
Caro
Milana heb je ook nog een fotootje met de gordijnen open? Ben erg nieuwsgierig naar de kleuren van de muren en andere meubeltjes!
Jullie wiegje lijkt wel een beetje op die van ons! Is het ook een familiewieg?
meriam
ooo op die manier dat lijkt me erg leuk met roze er bij .. waneer denk je het ongeveer te gaan weten en mogen wij het ook weten dan??
maar ben benieuwd straks..

milana leuk kamertje zeg maar ook erg benieuwd naar de foto met open gordijnen..
poema
Ziet er goed uit meiden, nog even geduld en dan mag ik ook! Leuk hoor, kan niet wachten! En dan ga ik jullie natuurlijk helemaal bombarderen met foto's! Ha ha! biggrin.gif
Fre
Caro,
Leuk, mooi, ook wel mijn smaak! Hebben jullie het wiegje al? Of komt het eerst bij jullie op de kamer te staan?
Ga je dan na de geboorte aan de slag met de kleuraccenten? Of willen jullie het geslacht toch nog op voorhand weten?

Milana,
Leuk. Maar ben idd ook benieuwd naar een andere foto, want is niet zo duidelijk voor mij. smile.gif

Ik wilde net een foto gaan nemen en merk nu dat het nog ver niet af is, duik er straks in en dan kan ik toch nog een fototje maken...

Fre
Caro
Meriam over een week of 10 weten we wat het geworden is tongue.gif biggrin.gif En ja natuurlijk mogen jullie het dan ook weten haha!

Barbara heel veel succes met de verhuizing en straks heel veel plezier met het inrichten van de babykamer!!! En bombardeer ons maar lekker met de foto's, ben heel erg benieuwd!

Fre dank je wel! Vorige week heb ik de familiewieg (heb ikzelf en al mijn neven en nichten in geslapen en nu ook de kinderen van mijn neven en nichten!) bij mijn neef opgehaald. Mijn moeder is nu bezig met de bekleding hoop dat de wieg binnen 2 weken klaar is! Ik zet hem tot de geboorte eerst op de babykamer neer, maar zodra ons ukkie er is verhuisd de wieg naar onze slaapkamer! Zodra de wieg klaar is zal ik hem natuurlijk even op de foto zetten!
- Krijgen we van jullie kamertje ook nog een fotootje???
Flower
Wat een mooie kamertje Caro. Echt hele mooie kleuren!
pukje
hoi caro, is mooi geworden je babykamertje. ben benieuwd naar het wiegje
pukje
HOERA VOLGENS MIJ IS DIT DE EERSTE X DAT HET LUKT!
EEN FOTO TE PLAATSEN.
gING VORIGE WEEK DE FOTO'S LATEN ZIEN AAN IEMADN OP MIJN WEKR, DIE IN EEN POEP EN EEN SCHEET HEEFT LATEN ZIEN HOE IK MOET VERKLEINEN, DUS BEN BENIEUWD OF MIJN KAMER ER NU OP STAAT!
aNDERS HELAAS, IK HEB HET WEER GEPROBEERD.
pukje
Om het af te leren (trouwens sommige meiden hebben deze foto's al gezien op 10 sept)
pukje
Dit is de kinderkamer, heb ondertussen alweer wat schilderijtjes opgehangen. Maar de basis is er.
groetjes

PS: ben helemaal blij dat ik nu eindelijk weet hoe het werkt, de aanhouder wint!
Milana
CARO het is inderdaad een familie wieg, als ik er morgen aan denk dan zal ik een foto maken met OPEN gordijnen...omdat jullie het zijn dan hihi rolleyes.gif

Liefs Milana
poema
Pukje, leuke kamer hoor! (of had ik de foto's al gezien?! ha ha, echt dement,..... komt me bekend voor..) wink.gif
meriam
pukje echt een hele leuke kamer..

blij dat dit onderwerp er weer is ...

poema wordt spannend he en beloofd is beloofd dat je ons belaagt met foto's hihi
poema
Ha ha ha, wees daar maar niet bang voor Meriam... hi hi! biggrin.gif tongue.gif laugh.gif wink.gif
Nettie
Leuk idee Caro om dit forum te openen. Als ik klaar ben met de kamer, dan zal ik ook een paar foto's plaatsen. Mooie kleurtjes trouwens. Lekker fris.

Groetjes Antoinette
Mirella
Zie al weer mooie kamertjes voorbijkomen zeg!!

Hier ons kamertje. Tis helemaal af op de spulletjes welke nog aan de muur moeten na dan!
Mirella
Hier de commode....
Mirella
En de kast!
Moontje
ons kamertje
Moontje
en nog een
Moontje
nog een
Moontje
de laatste
koekiemonster
mooi hoor!
mirella is het nou zo'n grote kamer, of lijkt dat zo door de foto's? Het lijkt wel een balzaal, hihi!

Moontje, ziet er erg gezellig uit! en wat een kleertjes heb jij al zeg! super!
Mirella
Hey Koekie!

De kamer voor ons mannetje is inderdaad heel groot... Is nog niet eens geboren en nu al verwend wink.gif. Hij krijgt net zo'n grote kamer als onze slaapkamer. Wij wonen nu 1.5 jaar in dit huis en de babykamer is van de slaapkamers wel de allermooiste haha! laugh.gif . Onze slaapkamer moet zlefs nog behangen worden...(er zit stom bloemetjes behang op hahaha) maar ja als je slaapt heb je je ogen toch dicht smile.gif wink.gif !
meriam
mirella echt mooie kamer zeg schitterend.. nou nog een knap kereltje er in en hij is hellemaal af krijgen we straks ook nog een gevulde baby kamer te zien??

moontje gaaf hoor en wat een hoop kleertjes zeg.. jeetje je kast puilt helemaal uit...
Janneke 79
Wat een leuke kamertjes hebben jullie allemaal al!

Wij zijn nog druk aan het klussen en moet nog op pad voor een commode! Zou ik mogen weten waar jij die van jullie hebt gehaald Mirella? Ik ben ook op zoek naar zoiets!

Groetjes,
Janneke
Aylin
Mooie babykamers zeg!!
Ik heb die van Babystunter. Model Sabine. Maar we hadden geen ruimte om de commode en hanglegkast te plaatsen, die zitten nog steeds in de verpakking. biggrin.gif biggrin.gif
tijgertje
meiden, kijk voor leuke babykamers en commodes op www.marktplaats.nl . het ziet er vaak nog netjes uit voor misschien de helft minder.
een vriendin van mij heeft daar haar commode ook vandaan.

dus misschien een idee meiden.

doei tijgertje
Kippetje
Hier ook een paar foto's van ons kamertje, is nog niet helemaal af, moeten nog o.a. andere gordijnen komen. Het is voor een jongetje.

Groetjes Bianca (Kippetje)
Kippetje
ff nog een proberen
Caro
Wow wat weer een boel mooie kamertjes!!! Super hoor! rolleyes.gif

Leuk ook al die verschillende smaken en sferen; fris, strak, klasiek, gezellig, kleurrijk etc!
Al onze ukjes komen in een mooi knus kamertje te slapen (tenminste we hopen dat ze dat vooral doen, toch? smile.gif )!
Natasja #
leuke kamertjes !!!

Mireille, leuke vloerbedekking, met die stippen. Grappig.

Aylin, handig dat het nog in de verpakking zit laugh.gif
pukje
Mirella, gaaf hoor die klassieke kamer. Die commode is helemaal geweldig.

Moontje wat een verzameling van spullen, jij hebt het helemaal klaar volgens mij smile.gif . Zoveel kleertjes heb ik nog niet hoor. en zalfjes en dingetjes, daar ben ik nog niet eens aan begonnen.

Kippetje ook al zo´n bijzondere commode. Leuk hoor, dat badje wilde ik ook , maar werd bij mij net een circus anders. Ik heb nu een paralmoerkleurige, zal ik binnenkort een x plaatsen.
groetjes Esther
Renee
Aline is dan wel al 16 maanden maarw e hebebn vandaag de muurschildering gemaakt., dus nu even haar kamertje
Renee
en de commode

tegen de andere wand staat de kast, die is niet te zien op de foto's, is ook niet veel aan te zien
Anita
Wat zijn sommige van jullie ook lekker creatief bezig zeg, leuk hoor.
En deze van kikker is ook errug mooi gemaakt, mijn complimenten...

Wil nog veel meer kamertjes zien hoor !!!
Aldonza
Renee had je al eerder gezegd dat ik het erg mooi vind geworden. Ook lief en leuk detail; dat handje van Aline.........Mooi hoor! Hoe heb je het overigens zo mooi op de muur gekregen, dmv. projectie of iets anders?
Renee
mij zus heeft een vriendin die goed kan tekenen en die heeft het vanuit de losse pols zo op de muur getekend. Prentenboekje ernaast als voorbeeld en dan maar tekenen en schilderen. Had ik zelf nooit gekund hoor
meriam
aline jij boft zeg met zo kamertje met kikker er in echt geweldig...
renee echt heel mooi gemaakt en je boft maar mnet zulke vriendinnen
Caro
Renee wat mooi zeg die muurschildering!!! rolleyes.gif

Hier is de wieg ook eindelijk af! M'n moeder en een vriendin van haar hebben een paar avondjes op de bekleding zitten zwoegen, maar ik ben superblij met het resultaat! (als baby hebben mijn zussen en ik en al mijn neven en nichten ook in deze wieg gelegen!)
Caro
Ik kreeg van een vriendin van mij de volgende tip die ik jullie ook niet wil onthouden. Heb je huisdieren (hond of kat) en je wilt dat deze niet in de wieg, ledikant of box komen dan "moet" je deze vullen met balonnen zodat wanneer ze erin springen er 1 kan knappen. Ze zullen hier zo van schrikken dat ze niet zo snel weer in de wieg/ledikant/box durven te komen!
Ik vind het in elk geval het proberen waard!
meriam
caro mooie wieg hoor en het is zekers een leuke foto zo al die balonnen in de wieg en nog in kleur ook haha
Anita
Zeker een hele goede tip Caro...

En een hele mooie wieg, met leuke eigentijdse kleuren...

Mijn hubbie wil deze week de meubeltjes af maken, kan ik volgende week met de bekleding beginnen. 1 of 2 weekjes geduld nog voordat jullie het eind resultaat kunnen bewonderen...
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken, Klik Hier.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.