poema
Oct 25 2007, 01:07 PM
Aangezien iedereen altijd erg zijn best doet op het geboortekaartje,
hier ook een plek om ze te showen!
(Tip: maak het adres/achternaam onleesbaar)---------------------------------------------
Kaartje van Lola Fee:

Linksonder stond ons adres, rechtsonder Lola Fee haar achternaam.
Kaartje is ontworpen door mijn zwager, ook wel leuk om te vermelden denk ik
Tientje
Oct 25 2007, 01:49 PM
Leuk idee!!
Leuk kaartje ook poema. Hoe waren de reacties??
Ons kaartje van Nick was:
voorkant en achterkant

midden

Nick is vernoemd naar heel veel mensen. Naar Ruud, naar zn opa, naar mijn oma 2x, naar mijn broertje 2x, naar mn schoonvader,naar mijn vader, naar mijn opa,...
Wij hebben het kaartje laten ontwerpen door een ontwerper *hihihihi*
Het uiteindelijke ontwerp had wel een geboortedatum en datum natuurlijk!!
mogan
Oct 25 2007, 01:51 PM
Dit is ons kaartje voor Wesley! Alweer bijna een jaar geleden....Binnen in de kaart de volgende tekst;
Bewondering
Verwondering
Hulpeloos en klein
Wat zijn wij intens gelukkig
Jouw papa en mama
Te zijn
Zag nu bij geboortkaartjes.nl dat ze ook super lieve kaartjes hebben van Disney; Winnie the Pooh.. Erg leuk als je de babykamer in die stijl hebt!!
mama,simone
Oct 25 2007, 02:00 PM
Leuke kaart Barbara, en een leuke tropic ook !!
Hier komt het kaartje van Sem....
Klik om bijlage te bekijken
het gedichtje wat we in de kaart hadden staan was:
Een jongen en meisje dan ben je klaar
Maar niet bij ons, vergeet het maar
Straks gaan ze met z'n drieen aan de zwier
dat geeft toch echt meer plezier !!
En de naam Sem is een vernoeming van mijn naam
Simone en mijn zussen Eleonoor en Milanda
Britt
Oct 25 2007, 02:25 PM
Dit is ons kaartje:
Aan de binnenkant staat alleen:
Dolblij en gelukkig zijn we met de geboorte van onze dochter
Danique
adres enz.
happy13
Oct 25 2007, 02:33 PM
Scannen lukt niet. Dan maar zo...En van binnen staat er:Verwekt door liefdeGedragen met liefdeGeboren in liefdeKaartje dus op z'n kop houden. De M is ook de W van zijn achernaamDus zo
poema
Oct 25 2007, 02:46 PM
Ow wat een een geweldig mooie kaartjes allemaal!!!
Tientje, erg mooi en geweldig grappig jullie kaartje!
Mogan, ook een erg lief kaartje! Is het Beertje Bobbie? Lente heeft daar nu boekjes van en lijkt er veel op. Leuk!
Simone, jouw kaartje had ik al eerder gezien, blijft erg leuk en bijzonder hoor!
Britt, die van jou ook zo kleurig en mooi met die streepjes zo! Prachtig!
Laura, die van jou uiteraard in het echt al gezien, maar hij is erg leuk hoor, vooral omdat ie idd omkeerbaar is! Leuk gevonden en verder lekker strak!
Erg leuk om te zien hoor al die kaartjes, en ik vind ook wel een beetje dat de stijl bij de mens past zoals ik die dan ken van het forum, leuk om terug te zien!
Tientje
Oct 25 2007, 02:59 PM
Ja, zeker...
de mens en het kaartje hahahahaha
Het klopt precies!!
happy13
Oct 25 2007, 03:12 PM
Sorry hoor, wat doet mijn computer raar. Die hele tekst staat op elkaar gepropt. Zo hoort het dus niet. Zo wel:
Verwekt door liefde
Gedragen met liefde
Geboren in liefde
En dan staat er nog: Ons lieve kleintje is geboren Milan Louis Westers Louis is de naam van mijn hubs zijn oudere zoon.
Mooie kaarten meiden. En je hebt gelijk Bar, zo kaart zo mens
LieveMel
Oct 25 2007, 03:14 PM
Barbara wat een geniaal idee weer om dit topic te openen. Leuk om te zien wat iedereen heeft uitgekozen. Zo zie je dat er zo onwijs veel verschillende kaartjes zijn en vooral hoe verschillend mensen zijn, echt grappig 
Leuke kaartjes ook allemaal!
Hier ons kaartje
Klik om bijlage te bekijken Klik om bijlage te bekijken
anoniempje
Oct 25 2007, 07:45 PM
Hee Poema,
leuk idee dit forum
Ons "gedichtje" aan de binnenzijde (zie handtekening)
Lief, klein en heel bijzonder,
voor ons ben je meer dan een wonder.
Intens blij en dankbaar zijn wij met de geboorte van onze dochter
Nova Danielle
... etc. etc.
lelie
Oct 25 2007, 09:35 PM
Leuk topic!
Ik zag heel veel mooie kaartjes voorbij komen. Wat een verschil in style!
Klik om bijlage te bekijken Klik om bijlage te bekijken Klik om bijlage te bekijken
Charlotje
Oct 25 2007, 10:44 PM
hey,
Wat een leuke en totaal verschillende kaartjes hier zeg! Er leuk dit topic! Dan bij deze ook het kaartje van Fee vorig jaar nov. Bij ons speelde geld wel een rol, dus hebben een goedkoop kaartje gekozen en er een persoonlijk gedichtje op gezet. Anders hadden we een origineler kaartje uitgezocht, maarja... Vind m evengoed erg mooi.
ingeklapt/de voorkant:
Klik om bijlage te bekijkenopengeklapt/binnenkant:
Klik om bijlage te bekijkengroetjes Charlotte
mama van Ashley & Jason
Oct 26 2007, 07:31 AM
jelle, dat kaartje met die vlinders vond ik ook zo mooi, maar manlief was er niet weg van...... welke we nu hebben houd ik natuurlijk nog geheim....
mary
Biekje
Oct 27 2007, 09:36 AM
Dit was Nikki haar geboortekaartje.
Links staat:Op mijn teentjes kijk ik
over 't randje
van de wieg
Dag klein zusje
ik vind je lief
Kusje van Jasmijn
Foto van haar Jasmijn haar kaartje moet ik even weer opzoeken. Hebben ook zoveel foto's....pffff....
ann
Oct 29 2007, 05:16 PM
Wat een leuke geboortekaartjes zie ik langs komen echt heel leuk!
Ons geboortekaartje van Eva:
ann
Oct 29 2007, 05:27 PM
Nou moe pakt hij de voorkant van het kaartje niet, nog eens proberen!
HEt gedichtje is trouwens:
daar ben je dan
zo wonderbaarlijk klein
daar ben je dan
en kind wat ben je welkom
fantastisch dat je hier bij ons mag zijn
Suzanne&Laura
Oct 29 2007, 08:17 PM
Klik om bijlage te bekijkenKomt steeds dichterbij
Nieuw leven maakt zich vrij
En het is van jou en mij
Een liefde voor het leven
En alles wat wij zijn is zij
Een liefde voor het leven
Uit de kracht van jou en mij
Wil je haar oogjes zien twinkelen ?
Laat dan de telefoon even rinkelen
Dit was de tekst in het geboortekaartje
van onze dochter Laura Celine Larissa
Pee
Oct 30 2007, 11:46 AM
Klik om bijlage te bekijkenKlik om bijlage te bekijkenKlik om bijlage te bekijkenKlik om bijlage te bekijkenOns geboortekaartje is een drieluikje.
Helaas past hij niet helemaal onder de scan en een foto heb ik er niet van.
Door de keizersnee en het verblijf in het ziekenhuis was er weinig tijd om mooie fpto's te maken.
We hebben toen een aantal foto's uitgezocht, waaronder deze. De drukker heeft ze nog wat bewerkt en verkleint waardoor de foto op de voorkant toch wel raar is geworden.
Jesse ligt hier op mijn borst.
mogan
Oct 30 2007, 01:09 PM
Leuke kaartjes allemaal!! En idd Poema.. Dat is Beertje Bobbie van de boekjes.. Wist ik toen niet,nu wel
Ang70
Oct 30 2007, 10:15 PM
Wat een leuke topic!! Ik verzamel geboortekaartjes, dus erg leuk te zien wat jullie hebben uitgekozen...
Mogan, wij hebben hetzelfde kaartje gekozen als jullie voor Wesley. Grappig!
Ons gedichtje op het linker binnenblad was:
Wij hebben mama's buik zien groeien
We hebben je geknuffeld en voelen schoppen
We hebben zelfs je hartje horen kloppen
En daar ben je dan, lief en klein
Wat zijn wij trots dat we jouw
grote broers mogen zijn.
En boven zijn naam aan de rechterkant stond
Geboren
om voor altijd
lief te hebben
LieveMel
Oct 30 2007, 11:21 PM
Pee: Leuk gedichtje hebben jullie op het kaartje staan, haha. Is dezelfde als wij aan de binnenkant van ons kaartje hadden (zie blz. 1)
mogan
Oct 31 2007, 11:00 AM
Wat grappig Angélique!! Wisten jullie dat jullie een jongetje kregen?? En Sander ook alweer bijna 1 jaar!! Lees ook wel eens mee bij November.. Scheelt maar een paar weekjes met Wesley
poema
Nov 5 2007, 01:50 PM
Mooie kaartjes allemaal meiden!
He Mel.
Wat grappig.
Je had toen dat liedje op de site gezet onder het kopje tranentrekker. Ik heb het toen geluisterd met Marco erbij en ik heb toen toch een potje staan janken

Het waren de hormonen hoor
Marco en ik vonden het zo mooi dat we dat eerste stukje graag op het kaartje wilde hebben, We hebben nog wel gekeken voor wat anders maar er was niets die aan die zinnen kon tippen.
Als ik het nummer nu nog hoor denk ik aan de bijzondere ervaring van Jesse zijn geboorte en welk gevoel er in me los kwam. Onbeschrijfelijk.....
Liefs Petra
Essie
Nov 5 2007, 02:29 PM
Wat een mooie kaartjes heb ik voorbij zien komen. Leuk om te zien wat iedereen heeft uitgezocht.
Hier de kaartjes van Daan, Esmée en Bas.
Ang70
Nov 7 2007, 01:19 PM
Mogan, ja wij wisten dat we een jongetje kregen, maar ik had toch ook wel een meidennaam hoor. En gelukkig had je van dit kaartje ook een meisjesuitvoering, dus dat zou helemaal goedkomen. Wat leuk dat je wel eens meeleest bij ons, ik lees ook regelmatig in de maanden rondom november. Leuk he, om zo te zien hoe andere kindjes het doen. Sander is over 6 dagen alweer jarig...erg leuk vind ik dat.
poema
Nov 12 2007, 07:07 AM
Leuk Kaartje Caro!
Pascale
Nov 27 2007, 02:00 PM
Wat een leuk topic.....
Hier volgt het kaartje van onze kleine-grote meid Estelle.
Heb het zelf ontworpen en gemaakt, de echo is ook Estelle op 20 weken.
Aldonza
Nov 27 2007, 05:13 PM
Wat een verscheidenheid aan kaartjes...leuk hoor...bestelde kaartjes uit een boek en eigen ontwerpen.
Hier ons geboortekaartje ('gewoon' uit een boek voor ons bijzondere mannetje
).
Dit is de voorkant.
En dit dus de binnenkant.
Groetjes, Eva.
Véronique
Nov 27 2007, 06:37 PM
OK poging 2...had ze net gepost maar zag mijn adres nog staan dus de hele boel weer verwijderd en bewerktdit is ons kaartje van devin
Klik om bijlage te bekijkenKlik om bijlage te bekijkendit is ons kaartje van maik
Klik om bijlage te bekijkenKlik om bijlage te bekijkenKlik om bijlage te bekijken
Jolan
Nov 28 2007, 11:54 AM
Klik om bijlage te bekijkenKlik om bijlage te bekijkenDit is het kaartje van Boaz. Strak, simpel en wat anders dan 'anders'. We hadden er limegroene transparante enveloppen bij.
Karine
Jan 15 2008, 07:42 PM
O leuk, ik gooi dit onderwerp even gezellig naar boven

Hier het kaartje van onze Janne die, snif snotter, alweer bijna een jaar wordt.
Er zit nog een, achteraf, leuk verhaal achter

De kaartjes waren op de bus gegaan, twee dagen nadat Janne geboren was. En 's avonds zag ik het ineens ... Er stond alleeen maar 'onze dochter' op ipv 'onze dochter en zusje'.
Vreselijk vond ik het, ik heb zo verschrikkeling gejankt! Mijn ouders zijn van huis naar ons gekomen (drie kwartier

) omdat ik zo van streek was. Mijn moeder dacht eerst dat ik Janne van de trap had laten vallen ofzo.
De hele avond ben ik van slag geweest, ongelooflijk gehuild.
Sandor was al blij dat ze al op de bus waren, want ik was echt in staat om ze opnieuw te laten drukken.
De ochtend erna werd ik wakker, keek naar het kaartje en dacht: 'waar héb ik me druk om gemaakt???'
Typisch gevalletje kraamtranen dus

O ja, het gedichtje heb ik van een andere BB-kindje, die het op haar kaartje had

%20(Medium).jpg)
Tientje
Feb 26 2008, 03:24 PM
Ons geboortekaartje:

op de eindversie stonden natuurlijk wel de geboortedatum (19 februari 2008) en dr lengte (50 cm) en geboortegewicht (3840 gram)
mirjam
May 27 2008, 09:33 AM
poema
Jun 5 2008, 09:44 AM
Mooi!
Barbara
Jun 5 2008, 09:50 AM
Het kaartje van Boaz vind ik mooi!!!
Voor ons ukkie op komst mag Laura een mooie tekening maken en Daan mag er dan wat boven zetten als
yes een broertje, of welkom lief zusje. Zoiets dan. Gister bij de drukker geweest om te informeren en het is geen enkel probleem om zoiets op de voorkant van een kaartje te maken. Was erg blij dat dat mogelijk is
linske_84
Jul 1 2008, 10:48 PM
effe ook ons kaartje showen...
janena
Jul 18 2008, 02:08 PM
Wat een leuke kaartjes weer!
Wie er 1 over heeft voor mijn verzameling zou me heel gelukkig maken

.
debbie1983
Aug 31 2008, 10:43 AM
Stan/Linda
Sep 14 2008, 08:12 AM
Hierbij ons geboortekaartje! Heb hier hele mooie voorbij zien komen!
Tientje
Sep 15 2008, 02:08 PM

Ik vind m prachtig Linda~!!!
*smelttsmeltt*
Stan/Linda
Sep 15 2008, 02:30 PM
Dank je Tien, vond hem zelf ook wel heel erg leuk, er zit alleen een "addertje onder het gras". De baby op de foto is niet Iris maar Roos! Had hem zo in de computer staan en dacht, het wordt toch weer "zo'n zelfde" baby dus dat kan wel, ik viel echter door de mand want Roos is kaal en Iris heeft wel haar! Gaf wel grappige reacties bij de oplettende mensen!
luna76
Sep 16 2008, 09:34 PM
Mirjam, dat kaartje van Boaz waar hebben jullie die vandaan? Erg mooi, zoiets willen wij ook wel. Op het internet zijn ze wel vaak prijzig in die stijl.
Hopelijk lees je dit nog voordat ik geboortekaartjes moet hebben (snel.
Liefs Luna
mirjam
Sep 16 2008, 09:52 PM
hoi luna, snel genoeg?
De kaartjes van Boaz en ook van Abel zijn van Hipdesign.
Zijn inderdaad wel prijzig, maar de service is perfect, snel en professioneel!
Voor het kaartje van Boaz hebben we een standaard kaartje laten aanpassen naar onze smaak qua kleur, voor het kaartje van Abel hebben we zelf het ontwerp ingestuurd en hebben zij het voor ons opgemaakt.
Wij zijn er heel tevreden over!
luna76
Sep 17 2008, 08:01 PM
Mirjam,
bedankt voor je snelle antwoord! Ga meteen even kijken, volgens mij ken ik die site wel ja, staan idd mooie kaartjes op.
Liefs Luna
linske_84
Sep 23 2008, 08:02 PM
ik heb er wel eentje over van mijn beide kids,
wie wou er eentje voor haar verzameling???
linske
exo
Oct 29 2008, 06:01 PM
Ons geboortekaartje:

Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken,
Klik Hier.