Help - Zoeken - Leden - Kalender
Volledige versie: Geboortekaartjes
Mama en Zo forum > De babytijd / dreumestijd 0-2 jaar > Algemeen
Pagina's: 1, 2
mams1909
Mooi kaartje hoor!!! en wat een grote jongen al bij de geboorte blink.gif
Aldonza
Leuke kaartjes weer. En Exo die van Lukas is ook prachtig....grote beeb hoor! Gedichtje vind ik ook mooi!
Imke
Wat een leuke kaartjes allemaal!
Ik zal mijn kaartje ook eens showen. Dit topic is lang genoeg ongeschreven geweest! wink.gif
esther_emile
Hallo iedereen,

Hierbij ons geboorte kaartje.
Barbara
'T is al weer een poosje geleden maar in november hebben wij dit kaartje morgen versturen om iedereen te laten weten dat Kim werd geboren

Patricia1979
Heej Barbara, wat leuk! Dat kaartje lijkt heel erg op het kaartje van mijn zus. Zelfde kleur en bloem alleen zat die van haar op de voorkant geplakt. Leuk om te zien.

Ik vind die van Jip ook erg leuk!

Even kijken of ik ons kaartje erop krijg. Is gemaakt door een vriendin. Dus als iemand interesse heeft..... laugh.gif ze zoekt nog werk volgens mij. haha.

Klik om bijlage te bekijken

Binnenkant krijg ik even niet voor elkaar.

Hoe krijg ik die thumbnails weg?
Barbara
Emma haar kaartje is ook erg mooi. Misschien een tip om ff je adres weg te halen, als je hem vergroot kun je je adres lezen, kweet nie of je dat prettig vind wink.gif

Het kaartje van Kim zat in een roze envelopje van een soort plastic ofzo. De roze bloem was iets uitgesneden uit het papier en kwam over de rand van het roze envelopje heen. Was wel spannend want stel je voor dat het stiekum toch een jongetje was geweest. Wel 3 keer op de echo gezien dat het een meisje was maar je weet maar nooit natuurlijk. 'T is pas zeker als het geboren is tongue.gif
Cas
Zit alvast even te snuffelen bij Babytijd, leuk topic is dit! Ons geboortekaartje mag niet ontbreken vind ik!

Gemaakt door onze dochter van bijna 4, bewerkt door ons dry.gif
Chan1979
Wat zitten er weer ontzettend leuke, mooie en bijzondere kaarten bij! Even als de teksten en de namen trouwens!
Mon
Wat een ontzettend leuke kaartjes zie ik hier voorbij komen zeg! Erg leuk om te zien allemaal. Wel jammer dat er al veel kaartjes niet meer te zien zijn. Barbara, ik ben heel benieuwd wta M deze keer voor jullie gaat ontwerpen smile.gif

Het geboortekaartje van Jens:

Voor en achterkant

Binnenkant

Voor een meisje hadden we dezelfde kaart en dan in andere kleurstellingen; roze en rood en oranje en fucsia.
Flower
Kijk ook eens op www.yvcards.nl voor mooie, unieke, hippe en trendy kaarten! wink.gif
Nadine1986
Het is al even geleden dat er hier een kaartje geplaatst is maar ik vind het een leuk topic dus ik plaats de mijne gewoon! wink.gif We hebben het kaartje zelf ontworpen, is wel leuk om te vermelden!

Voorkant:

Binnenkant:
tes5
Mooi Nadine!

Hier die van Sam, niet helemaal duidelijk maar je hebt wel een beetje een idee.....

Uploaded with ImageShack.us

Aldonza
Voor het geboortekaartje van Hidde...ga naar de site van Flower, dan de jongenskaartjes aanklikken in de collectie en die rechtsonder is die van ons.
Nadine, erg mooi en extra speciaal omdat jullie hem zelf ontworpen hebben!
Tes, dat hollandse aan jullie kaartje vind ik ook erg leuk.
annemarievanvossen
Wat leuk al die zelf gemaakte geboortekaartjes:)
didi
nadine en tes, wat een leuke kaartjes!! Dan zal ik de onze ook maar eens plaatsen:

We moesten hem zelf uitknippen en vouwen, als hij dan bij de mensen aankwam, dan konden ze hem in elkaar plakken, het is een kubus. Het onderste gedeelte heb ik even weggehaald, daar stonden onze naam, adres, telefoonnummer wink.gif. Het vakje is hetzelfde als de bovenste, maar dan een kwartslag gedraaid.
girlie
Wij zijn ook zo trots op ons kaartje, moet hem echt even showen hoor!

Voorkant

Binnenkant

Achterkant

Stoere broer hè???
Barbara
Oh Tes, ik ben jaloers op je kaartje. Die wilde ik ook maar manlief vond hem minder sad.gif

Leuk hoor al die kaartjes, zal die van ons binnenkort ook even scannen.
Rhapsody
Ach waarom ook niet. smile.gif

Eigen ontwerp, we hebben het laten printen bij Baby-cards.nl. Kosten waren rond de 70 euro toen (incl enveloppen)
Chan1979
Gemaakt door mijn beste vriend...

De buitenkant:

De binnenkant:

bulldoglover
een heel mooi en bijzonder kaartje!
Nadine1986
Mooi kaartje chantal!
Chan1979
Bedankt voor jullie complimenten. Wij zijn ook nog steeds heel blij met het kaartje wink.gif
esther_emile
Hoi meiden,

Hierbij het geboortekaartje van Noah. Lijkt sterk op dat van Luca, maar toch weer anders.

marjaaa
wat een mooie kaartjes komen er voorbij!

dit is het geboortekaartje voor onze dochter Linde. ik heb ze zelf gemaakt.

esther_emile
Marjaa, wat een leuk tekstje hebben jullie, hahahaha.
Wel een hele mooie kaart. Hoeveel heb je er gemaakt?
Tingeling
Kaartje van Naomi.
bulldoglover
heel mooi! en een leuk gedichtje!

zal ook eens foto maken van de onze
annesje
Schattig kaartje Ting!!!
Ing
Het kaartje van Syb:

annesje
Leuk kaartje! Tekst is ook errug schattig!
Ing
Thanx! Zelf ontworpen smile.gif
Tingeling
Ing mooi kaartje.

Annesje dank je wel!
Indigo
Wat een ontzettend mooi kaartje!! Puur uit nieuwsgierigheid hoor Ing, maar waarom hebben jullie voor die namen gekozen? Ofja, Syb als roepnaam? Als ik jullie kaartje zo zie dan zou ik nooit gedacht hebben dat hij Syb genoemd wordt blush.gif
Ing
Hihi Indigo, zijn roepnaam staat voorop het kaartje, da's best helder toch? tongue.gif
We hebben Syb als roepnaam, dat vinden we gewoon een heel leuke naam. We hebben voor de wat 'vollere' vorm Sybrand gekozen, mss in sommige situaties wenselijker als hij ouder is. En we wilden twee namen, maar als we begonnen met Sybrand, vonden we een andere naam erachter niet mooi klinken. Timon Sybrand bekt gewoon wel goed laugh.gif
Zo iets helderder? wink.gif

Bedankt voor de complimenten over het kaartje! biggrin.gif

xxx Ing
didi
Ing, hij is echt superleuk. En wat een mooi tekstje van de plek om te worden en de ruimte om te zijn!!
Cin1980
Na bijna een jaar wordt het wel eens tijd om ons geboortekaartje van Amberly te showen laugh.gif
Dus bij deze, dit is 'm wink.gif

bulldoglover
schattig kaartje met mooie gedichtjes....
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken, Klik Hier.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.