Help - Zoeken - Leden - Kalender
Volledige versie: Een Derde?
Mama en Zo forum > Zwanger worden > Algemeen
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
anneke
Hoihoi,

Weer ff foto'tje...........
Alles goed hier maar Amarins heeft vandaag veel last van krampjes unsure.gif

Anneke

ja hoor............ doet de attachment editor het niet......... ik probeer het snel nog een keer!
anneke
Hoihoi,

Nou nu hadden ze wel 3-halen-1-betalen dus ik heb mooi wat nieuwe shirts voor Ties. Ook meteen een kraamcadeautje voor m'n vriendin gekocht en alvast een nieuwe zomerjas voor Ties, van Gaastra. Die zijn wat beter te betalen dan de winterjassen geloof ik wink.gif .
Even de beloofde foto.............

Anneke
mamare
Hoihoi

Wat een wakker meisje is Amarins zeg. Mooie foto's wink.gif

Ik zal ook ff wat foto's plaatsen van ons nieuwe huis zodra de attachment editor het weer doet hier. (hij blijft maar laden maar verder komt er niks)

Hier alles goed beetje de balen van het rotweer maar verder niks ernstigs whahaha

groetjes mamare
anneke
Mamare, bij mij was dat ook zo met de attachment editor. ik dacht dus dat de foto niet opgeladen was en deed het nog een keer. toen weer geen 'gelukt-melding' maar ik heb het bericht wel geplaatst; zitten er dus gewoon 2 foto's bij............ misschien lukt het bij jou op die manier ook gewoon? (ben benieuwd naar de foto's!)

Anneke
mamare
Hoihoi

Nou bij mij is er iets niet goed met de attachment editor. Ik krijg helemaal niet meer in beeld dat ik naar foto's kan zoeken alleen maar een laad teken dat hij dat gedeelte van de pagina nog aan het laden is.
Als je heel erg benieuwd bent naar de foto's ik had ze eerder al een keer geplaatst bij het forum de peutertijd, algemeen en dan oktober2006 .

groetjes mamare
Barbara
Ik kreeg ook al geen foto's ge-uploaded dus zal wel aan dat ding liggen.

Lekker ding die dochter van je. Prachtig die mooie blauwe ogen hoor. Echt babyblauwe oogjes.
anneke
Hoihoi,

Nou................. Amarins heeft dus ook de waterpokken mellow.gif
Nu moeten we haar goed in de gaten houden, of ze er niet echt 'ziek' van wordt en als dat wel zo is aan de bel trekken. BAAL....... en het stomme is dat zowel huisarts als kinderarts zegt 'goh dit kennen we niet bij zulke kleine kinderen'. Hebben wij weer hoor! Hoop dat het allemaal met een sisser afloopt!

Anneke
Barbara
Och, arm meiske toch. Ik hoop maar dat ze er niet al te ziek van wordt. Lekker insmeren met calendulan emulsie dan maar, volgens mij mag die al wel bij die ukkies.
nummertwee
oggossie arme kind nu al water pokken, wat rottig!

Verder niet zoveel te melden, heb me flink beroerd gevoeld afgelopen weekend, nu gaat weer iets beter.
mamare
Hoihoi

Anneke hoe gaat het met Amarins? heeft ze ook last van de waterpokken of valt het mee?

Nr2 je weet dus goed dat je zwanger bent nu of was je anders beroerd?

Hier alles oke gister hebben hubbie en ik de kinderkamers aangekleed. Op zich hadden Thomas en MAtthijs al een heel leuk kamertje hoor maar het was nogal blauw. Dat vind Matthijs niet erg want die houd van blauw maar Thomas zijn lievelingskleur is groen dry.gif Dus wij naar de Ikea en allemaal leuke dingen gekocht met als thema draken. Het is dus een hele stoere kamer geworden.
Om de 1 of andere reden kan ik nog steeds geen foto's uploaden maar zodra het wel weer kan zal ik er wel ff wat plaatsen wink.gif
Ook Jamie's kamertje hebben we een paar leuke schilderijtjes opgehangen en een ( soort van planten) blad.

groetjes mamare
jesje
Hallo allemaal,

Zou hier ook graag meeschrijven al zijn we er nog niet helemaal uit of we voor een derde willen gaan.
Nou ja moet eerlijk zeggen dat ik er wel zeker over ben maar Hubbie nog niet echt.
Moet eerlijk zeggen dat momenteel mijn gezondheid ook niet helemaal ok is.
Verstandig is om nog even te wachten.

Zal me eerst even voorstellen
Ik ben Jessica,30 (auw)jaar.Mama van een zoon van 3,5 en een dochter van 1,5.

Wat ik mij afvraag waren jullie mannen ook zo aan het twijvelen?Die van mij maakt zich alleen maar druk over de financieen,en volgens mij moet dit geen probleem zijn.
Ik hoor het wel.

Groetjes Jessica
mamare
Hoi Jessica

Allereerst welkom hier wink.gif

Het antwoord op je vraag ja mijn man moest ook eerst erg wennen aan het idee om voor een derde te gaan en ook hij zat vooral met de financiele kant in de maag ( zal wel man eigen zijn )
Uiteindelijk is hij wel om en hebben we nu een prachtzoon erbij wink.gif
Ik ben zeer benieuwd of jou man ook om gaat en zo ja op welke termijn.

Ons mannetje loopt sinds gister smile.gif Weer een mijlpaal bereikt .
Zo'n schattig gezicht wub.gif

groetjes mamare
nummertwee
Jessie, mijn hubbie wilde al graag een derde, alleen niet zo snel achter de tweede aan als ik maar het heeft niet lang geduurd totdat hij er ook voor wou gaan. Welkom hier!
Tja, die financien hebben wij ons nooit echt druk om gemaakt, tja bij de eerste wel natuurlijk, maar toen bleek dat het allemaal wel losloopt dus om voor een tweede of derde te gaan hebben we ons daar nooit druk om gemaakt. Ik moet bekennen dat ik ook geen mensen ken die het niet redden omdat ze meerdere kinderen hebben.

Mamare, wauw Jamie loopt al! Wat een grote vent is het al.
Barbara
Jessica, welkom smile.gif

Hier ook twijfels maar meer bij mij dan bij manlief. Die bemoeit zich ook absoluut niet met geld en ik doe alles dus misschien is dat het verschil. Ach het zal allemaal wel loslopen maar als ik dan weer post van het blauwe brieven monster krijg (mèt acceptgiro) dan slaat de twijfel weer toe. Ook tob ik al jaren met m'n gezondheid en ook op dat vlak komt de onzekerheid steeds om de hoek kijken van zou het wel verstandig zijn. Aan de andere kant, mijn linkerheup is nu met prothese beter dan voor de tijd toen ik van Laura en Daan zwanger was.

Ach, nu eerst maar weer zien om de rode duivel weer het huis uit te werken en dan kijken of we de komende maanden überhaupt wel gaan klussen. Stel dat het dan wel raak zou zijn, dan zou nl. de baby op of rond Laura's verjaardag komen. Ben ondertussen al wel zo van dan 2 kinderen tegelijkertijd jarig, alles in 1 keer en liever dat dan rond sinterklaas. Dan krijgt het kindje maar 1 keer per jaar cadeautjes van zowel de sint als voor de verjaardag. Lijkt me stukken minder leuk dan met je grote zus jarig zijn. En als we over kinderpartijtjes praten, ben je 5 jaar verder en kan Laura mooi helpen die zou dan 11 worden. Hihi hoe ver kijk je vooruit

En ach, vrijdag moet ik naar de orthopeed voor controle dus kan er nu ook gewoon een rontgenfoto gemaakt worden. Elluk nadeel hep un voordeel wink.gif
nummertwee
Hah, dat vooruit denken over de uitgerekende datum doe ik dus echt niet.
Bij de tweede heb ik wel eens gedacht, als ik NU zwanger zou zijn, dan heb ik mooi in de zomer verlof, en dat was ook zo. Maar verder laat ik zulk soort dingen helemaal over aan de natuur/lot hoe je het ook noemt. Bovendien is de uitgerekende datum met een marge van een aantal weken, dus uuuh. Wij zitten nu overigens ook met de uitgerekende datum tegen een verjaardag aan, maar ik ga er gewoon vanuit dat deze weer eerder komt. En anders maar niet. Hebben we lekker 3 verjaardagen in 1 maand, ben toch al niet zo'n fan van verjaardagen tongue.gif
Barbara
Hihi plannen kun je inderdaad niet maar die van mij zijn alle twee op de uitgerekende datum geboren en een derde keer zal me wel niet lukken biggrin.gif

Ach, het kindje is hier gewoon heel erg gewenst en eigenlijk maakt het ook niet uit wanneer het geboren mag worden smile.gif

Mamare, vergat helemaal te reageren op de eerste stapjes van Jamie. Zoooo leuk die eerste stapjes wub.gif
nummertwee
Barbara, zijn je zoon en dochter nog steeds zo stipt ? wink.gif
Dat is wel heel bijzonder op de uitgerekende datum bevallen, dat hoor je niet zo veel.

Ik hoop zo dat ik vrijdag snel een echoafspraak krijg, het liefst meteen dezelfde dag nog laugh.gif
Nog 9 nachtjes en dan lekker een weekendje weg met mijn mannetje.

Hmmm, even wat typefoutjes wegwerken, ben beetje moe ofzo wink.gif

Heb voor vanavond oppas zodat ik naar Pilates kan, maar de gedachte om vroeg mijn bedje in te kruipen staat me ook wel erg aan eigenlijk.
Barbara
Hihi, ontdekte vanmiddag nog wat toevalligs smile.gif

Grappige is, is dat deze cyclus D-day weer op 10 februari is. Zelfde dag als Laura is gemaakt en verjaardag van manlief. Laura is dus een verlaat verjaardagscadeautje

Maarrrrr (teken van hogerhand misschien??) Ik heb via internet medische testen gekocht en met die zou ik mijn verjaardag kunnen gebruiken. Dus: maken op de verjaardag van manlief, testen op mijn verjaardag en bevallen op de verjaardag van Laura??? Ik ontdekte dat net en stel nou (pleaseeeeeeee) dat dit zou gebeuren dan is dat toch wel heel toevallig allemaal En daarbij is het de 3e maand dus 3 maal scheepsrecht??

Woehahahaa, nee, het tegengestelde eerder. Ik moet ze steeds aansporen om vooral maar niet te laat op school te komen en Daan hoeft ook niet zo nodig zijn schoolwerkjes te maken, die speelt nog liever dan dat ie werkt maar nu in groep 3 moet ie er toch echt tegenaan.

Grrrr Laura heeft zojuist met paarse STIFT op mijn crème witte muur getekend. Structuurverf dus en dat vlekt als de ziekte als je gaat boenen. Hoop dat ik op zolder nog een emmertje heb staan, het zit er nog geen jaar op
nummertwee
Ik had dat ook deze ronde, ik rekende met een calculator uit dat uitgerekende datum precies die van mijn zoontje zou zijn, en de dag van 'levensvatbaar' was precies de verjaardag van mijn dochter, ik dacht dit wordt een geluksronde en het was inderaad raak, maar die data kloppen niet meer want mijn cyclus was deze keer toch 4 i.p.v. 5 weken.
Ik hoop dat het bij jou ook klopt Barbara. Ik heb zelf trouwens ook een broer en zus die op dezelfde dag zijn geboren.
mamare
whahaha
Barbara dat zou allemaal wel heel toevallig zijn . Ik zou het wel lachen vinden als het zo zou zijn wink.gif

Hier net een akkefietje ... Thomas was met een paar jongetjes meer ( uit de buurt) aan het spelen en wat er precies gebeurt is weet ik niet maar er is op een gegeven moment een vrouw naar buiten gestormd en die heeft Thomas zijn bal afgepakt en lekgestoken. Volgens Thomas en de jongens die bij hem waren was er niks gebeurt blink.gif Dus ik met de kids naar die vrouw toe om de bal terug te vragen. ( gewoon heel redelijk) maar ide was totaal niet aanspreekbaar. Ze stond me vanuit het slaapkamerraam vanalles toe te schreeuwen dat ik mijn kinderen beter moest opvoeden en als ze nog eens aan haar kind zouden komen zij wel aan die van mij zou komen..... Ik ben er eerlijk gezegt een beetje raar van en zit er bijna aan te denken de politie in te schakelen. Is dit overdreven wat vinden jullie?

groetjes mamare
Barbara
Hoe zijn de kinderen er onder?? Kan me voorstellen dat die toch enigszins overrompeld zijn door dit. Misschien de wijkagent bellen en een melding doen. Die bal heb je er niet mee terug maar het kan toch niet waar zijn dat een volwassen vrouw zo optreedt tegen kleine kinderen. Al zouden ze de bal meerdere keren in haar tuin hebben gegooit of dat haar kind is gevallen en een ander verhaal op heeft gehangen, is dit nog geen reden zo te handelen. Leksteken doe je volgens mij nog met een mes of schroevendraaier en zou de kinderen behoorlijk laten schrikken. Tenminste, als er iemand met zoiets op me afkomt, zou ik hem toch behoorlijk knijpen al was het bedoeld voor de bal.

Rare mensen lopen er toch rond........
nummertwee
Mamare, heel apart die moeder. Niet helemaal lekker, ik heb geen idee wat ik in zo'n geval zou doen. Waarschijnlijk perplex staan.

Barbara, jammer van je muur, kon je het er niet meer afkrijgen?

Ik heb trouwens gekozen voor het vroeg naar bed gaan, lekker lui dus maar voel me gewoon nog niet echt lekker. Dus straks ff lekker zappen met een bakje thee en dan op bed, hubbie is toch weg vanavond.
mamare
Hoihoi

Ik heb net nog ff met een overbuurvrouw gepraat , ff horen of dit idd mensen zijn die vaker met de politie te maken hebben gehad oid. Zij dacht van niet maar zei ook wel dat het rare mensen zijn .
Ik maak er nu verder maar geen werk van maar de eerst volgende keer dat er weer iets gebeurt dan bel ik wel. Ik heb ook tegen de kinderen gezegt dat die mevrouw ( ahum mag geen mevrouw heten maar viswijf klinkt niet in kinderoren whahaha) ziek is en dat ze beter op het andere veldje kunnen gaan spelen. Ik heb echt geen zin in dat gezeik.

Barbara balen is dat zeg dat ze je muur hebben "versierd" Kon het er nog af of anders had je nog een restje verf staan?

Nr2 je hebt groot gelijk hoor ook ik kruip er vanavond op tijd in ik heb het wel gehad voor vandaag. Morgenvroeg sta ik er ook alleen voor in de spits want hubbie blijft vannacht overnachten voor zijn werk .
Nou dat mens van vanmiddag wordt bedankt ... Thomas komt net zijn bed uit omdat hij niet kan slapen ( moet de hele tijd aan dat mens denken die zijn bal heeft lek gestoken sad.gif ) Kijk daar baal ik dan echt van. pfft

groetjes mamare
Barbara
Heeft Thomas nog een beetje geslapen vanacht??
mamare
Hoihoi

Ja gelukkig wel maar vanmorgen zat hij er nog behoorlijk vol van dry.gif . Matthijs was vannacht wel wakker die moet zo vreselijk hoesten. VAnmorgen ging het gelukkig wel weer. Hij is met mijn vriendin naar de zwemles geweest en dat ging mooi. Jamie heeft uitgeslapen tot 8.45 toen heb ik hem de fles gedaan en daarna weer in bed maar daar was meneertje het niet zo mee eens maar goed toen ik de kamer had gestof en gedweild mocht hij ook uit bed wink.gif Ff lekker in bad en nu lekker spelen, en oefenen met lopen het gaat ieder dag een stukje verder en beter wink.gif

groetjes mamare
jesje
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.Mijn Hubbie bemoeit zich eigenlijk nooit met de financieen,vandaar dat hij er misschien geen idee van heeft wat er in komt en uit gaat.Maar we wachten het gewoon even af.Heb op zich ook geen haast,wil wachten tot Isis 2 jaar is.Dan zien we wel verder.

Marmare,hoop dat bij jou de rust is weer gekeerd.Leuk zo'n moeder.Ik zou denk ik te perplex zijn om tereageren op zo'n moment.Leuk trouwens die eerste stapjes van Jamie.Gweldig.

Barbara is je muur weer netjes?Lekker he als ze denken dat je overal kan tekenen.Hier haddeb wij Sen zijn kamer net geschilderd, toen hij het even overdeed met plasticmagneetjes,hij vond de kleurtjes zo mooi. wacko.gif Mama niet kreeg het er ook niet meer af konden we weer overnieuw beginnen. wacko.gif

Nummertwee,beetje laat,maar nog gefeliciteerd met je zwangerschap.(beter laat dan nooit toch? rolleyes.gif )

Verder weinig temelden,tot gauw
nummertwee
Joepie!!!!!!!
Vandaag onverwachts een echo gehad (er was toevallig nog een gaatje), en we hebben een kloppend hartje gezien en gehoord en de groei lag precies op schema!
anneke
Nr2 hartstikke gefeliciteerd meid! Beter nieuws kan je niet krijgen! Wanneer heb je de volgende echo??

Anneke

ps Amarins is uiteindelijk niet ziek geworden van de waterpokken. Pfieuw..............
nummertwee
Anneke, over 3 weken weer eentje. Mocht tussendoor altijd bellen als ik ongerust was. Ben wel blij dat ik heb toegehapt, de vk wilde de echo eerst nog een tijde uitstellen, maar nee dit is ook fijn, en dan straks nog een keer een extra bevestiging dat het goed is blijven gaan.
Gelukkig dat Amarins niet ziek is geworden, had ze slechts een paar plekjes? Hoe gaat het verder bij jullie? Al helemaal volleerd moeders van 3 kinderen? wink.gif
Barbara
Kijk, dat is echt goed nieuws, een kloppend hartje. Super dat je even snel tussendoor kon. Volgens mij krijg je nu ook vaker echo's dan "vroeger" of heb ik dat mis? Bij die van mij heb ik alleen een termijnecho gehad met een week of 8 en hebben we zelf een pretecho laten maken maar verder niet hoor. Ook niet toen we een autoongeluk hadden gehad toen ik van LAura zwanger was. Even met de doptone en klaar.

Ik kom net uit Nijmegen en mijn kunstknakker is weer een jaartje goedgekeurd. Mocht gewoon thuisbevallen en hoef tzt nergens rekening mee te houden behalve met mijn eigen wensen (en beperkingen). Ookal hadden we zelf de beslissing al genomen, toch fijn om van de orthopeed ook officieel groen licht te krijgen smile.gif

Weet niet of ik het hier ook al neer had gezet maar mijn komende vruchtbare dagen vallen overeen met de verjaardag van manlief. Testen kan ik op mijn verjaardag en zou evt. rond Laura's verjaardag uitgeteld kunnen zijn. Vind de symboliek wel grappig smile.gif
anneke
Hihi nou Barbara, last van zwangerschapsdementie heb je in ieder geval al laugh.gif laugh.gif . Ben benieuwd hoor, ik vind de symboliek wel heel mooi!

Nr2 ja hoor, al helemaal volleerd moeder van 3. Amarins is echt een 'cadeautje', soort kers op de slagroom zegmaar. Het is een makkelijk meisje en ik ben zelf ook superrelaxed. Daarnaast is het echt onze laatste dus ik geniet volop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook Meike en Ties zijn heerlijk lief de laatste dagen. Superdesuper!

Anneke
Barbara
Fijn hè als ze lief zijn allemaal. Die van mij zitten al de hele morgen met de lego te spelen en over het algemeen super lief. Ik heb gezellig meegebouwt. Nouja, niet de hele tijd hoor maar ik moest steeds de missende stukjes zoeken en net alle onderdelen van het kasteel samen gevoegd smile.gif

Lekker zo'n relaxede zaterdag. Is lang geleden dat het zo lekker rustig en lief was.
nummertwee
Barbara, volgens mij krijg je nu doorgaans een termijecho (tenzij je heel regelmatig bent), en een screeningsecho met 20 weken (die je overigens vrijwillig zelf voor kunt opgeven). Bij de oudste heb ik 1 echo gehad (termijn) en bij de tweede waren ze net begonnen met die 20weken echo's aan te bieden.

Anneke, ik heb ook wel het gevoel dat de derde de laatste wordt, al kan ik nu natuurlijk nog niet zo ver vooruit kijken. Lekker hoor dat ze zo lief en zoet zijn. Hier over het algemeen ook wel, had ze vrijdag mee naar de vk en had er geen 'kind' aan.
Dootjuh
Even inbreken.. wink.gif

Ik heb 3 echo's gehad..

1 om de termijn van de zwangerschap te bepalen
1 met ongeveer 12 weken (deze is standaard)
en 1 met 20 weken (ook standaard)

Nummer2 Super dat je echo goed was meid!

Breek weer uit!
mamare
hoihoi

Waar is iedereen toch het is hier nu wel heel rustig alles goed met iedereen?

Hier ff een dipje gehad doordat ik iedere dag veel te vroeg werd gewekt door de kinderen ik was er helemaal op van. Nu mogen hun iets later naar bed als ze dan 's morgens ook maar iets langer blijven liggen. Vanmorgen ging dat goed en ik voel me gelijk weer een ander mens wink.gif

groetjes mamare
Barbara
Iedereen zal wel druk druk druk zijn. Carnaval ge-4-t en uitgeteld ofzo biggrin.gif

Ik heb ook niet echt veel te melden. Maak gewoon niet zoveel mee blijkbaar maarja ik moest dan ook werken de afgelopen dagen. Straks komt er een vriendinnetje bij Laura spelen en voor Daan ook nog maar even wat verzinnen, het vriendje waar ie mee wou spelen, had al met iemand anders afgesproken dus dat zal wel mopperen worden.

Vanmiddag komt iemand met een minishoveltje om het schuurtje uit te mesten. Wilco spuit daarna de boel helemaal schoon en kan ik even de ramen schoonmaken. Dan kunnen de lammetjes straks in een schoon hok ter wereld komen. Zal me trouwens benieuwen of we er veel krijgen want onze goede dekram is in de zomer aan blauwtong dood gegaan. Nu dus min of meer afwachten wat de rammetjes die vorig voorjaar zijn geboren, hebben gepresteerd.
nummertwee
Hoihoi,

Vanuit hier ook weer een teken van leven.
Zieke mannetjes gehad, en ons weekendje weg af moeten blazen helaas.
Maar desondanks toch heerlijk genoten van het weer.
Vanochtend lekker op de fiets naar de kinderboerderij.
Langzaamaan begin ik mezelf ook wat beter te voelen, elke avond vroeg het bedje in (uurtje of 9) doet veel goed, nu hopelijk iedereen hier in huis weer opknappen en dan kunnen we er weer tegenaan.
mamare
Haaaallooooo ( echo echo echo)

Waar is iedereen? Gaat het wel goed ?

Het is hier wel heel erg rustig hoor .....

Hier ook niet zo veel te vertellen maar ik dacht laat ik toch maar ff een berichtje plaatsen voor het helemaal doodbloed hier.

Deze week weer zwemles week gehad en dat ook nog eens een keer dubbelop want Thomas kreeg maandag een telefoontje dat hij voor C mocht beginnen Dinsdag dus meteen zijn eerste les gehad en dat ging meteen super smile.gif Hij zwom meteen door het gat op 9 meter en mocht de borstcrawl zelfs voordoen aan de groep . Ik was dus beretrots wink.gif en dat met een gekneusd enkel ( hebben we zondag nog mee op het ziekenhuis gezeten. Had hij met voetballen op het veldje gekregen dry.gif )

Gisteravond hebben we een ideetje voor een nieuwe badkamer op papier laten zetten. De tekening is mooi geworden maar de offerte moet nog komen ... ik denk dat hij heel hoog uitvalt dus ben super benieuwd.

Vanavond ga ik nog een avondje helpen achter de bar en nu wil ik zo is ff flink aan de poets want we krijgen dit weekend ook nog weer visite.

groetjes mamare
nummertwee
Hoihoi,

Tja, nu Joyce gestopt is met schrijven lijkt het wel of niemand meer komt schrijven.

Mamare, lekker hoor dat Thomas al voor C mag. Doet hij nu ook nog waterpolo?
Ben benieuwd naar jullie badkamer, meestal valt de prijs tegen, maar een heerlijke badkamer heb je natuurlijk wel veel plezier van.

Het is weer lekker weer, dus ik denk dat ik vandaag eens een poging ga wagen de ramen te wassen.
Ben wel erg moe maar krijg toch wel wat energie van zo'n zonnetje.
Misschien nog wat leuke bolletjes halen voor buiten bij de voordeur, die verrotte margrieten kan echt niet meer tongue.gif
Barbara
Woehahaha die verrotte margrieten heb ik ook aan de kant gezet wink.gif

Ik heb gister eindelijk de boekhouding af kunnen maken, die is nu naar de boekhouder dus dat karwei is klaar. Tijd voor andere dingen zoals het huishouden want door die papierrotzooi is dat een beetje blijven liggen. Stapels met was (wel schoon en droog) en dan nog overal zuigen.

Met dit weer krijg je ook gewoon zin om wat in huis te doen alleen werkt mijn rechterheup weer eens niet mee dus erg veel komt er nog niet uit mijn handen wink.gif

Vorig weekend in de tuin al wat gedaan en wat plantjes gepland. Ziet er gelijk weer vrolijker uit. De bolletjes komen ook uit de grond dus het voorjaar komt toch stiekum onze kant op biggrin.gif

Vast een fijn weekend
nummertwee
Heerlijk he die bolletjes.
Hier bloeien de eerste krokussen ook alweer.
Weet nog niet of ik wel zo'n zin heb in onze tuin dit jaar.
Heb maar weer eens zitten aandringen bij mijn ouders dat ik toch wel graag gauw wil verhuizen.
We hebben alles nog eens op een rijtje gezet en het is gewoon het meest praktisch als hubbie, ik, de school en het kdv zo dicht mogelijk bij elkaar in de buurt zitten. En dat is dus op de boerderij (werken we allebei thuis en school en kdv inzelfde dorp). Hmmm... ben benieuwd of ze nu eindelijk eens echte stappen gaan ondernemen, in plaats van alleen maar huizen kijken.
Als het aan mij lag gingen we nog voor de zomer verbouwen en verhuizen. Heb namelijk best wel zin om weer een babykamer te maken en leuke kinderkamers en om dat in dit huis nog te doen vind ik wel een beetje zonde.
Barbara
Hebben jullie een boerderij thuis of is het een boerderij woning?

Kan me goed voorstellen dat het ook gewoon het meest praktische is. Straks alles in 1 keer goed en niet later als je er een ukkie bij hebt, ben je toch meer gebonden dan nu.
nummertwee
Een boerderij ja, maar alleen plantjes, geen beestjes wink.gif
Tja, van die kleine dingetjes, bijvoorbeeld niet een baby mee hoeven slepen naar school, maar even babyfoon achter afgeven etc., en om de beurt kunnen halen en brengen e.d. en natuurlijk gezellig 's middags samen eten.
Barbara
Kwekerij dus??

Ideaal hoor om gewoon even de babyfoon af te geven en naar school te rijden. Of als ik het eten nèt niet optijd klaar heb, dat de ander of de kids ophaalt of het koken overneemt. En inderdaad, samen eten is ook erg fijn smile.gif

Hoop dat het gauw wat gaat worden
nummertwee
Hmm nou ik geloof dat ik toch weer wat in werking heb gezet.
Wie weet dit voorjaar nog ons huis te koop en aan het verbouwen (zie er natuurlijk wel tegenop, maar het resultaat voor ogen houdende.... rolleyes.gif )
Nee , geen kwekerij, 'gewoon' akkerbouw.

Wat een lekker weertje weer he, heb helemaal last van de voorjaarsschoonmaakkriebels, en geef er af en toe een beetje aan toe.
Barbara
Ach, met gewone akkerbouw heb je nog werk genoeg. Wat verbouwen jullie?

Wij hebben een melkveebedrijf. Nouja wij, manlief met zijn ouders. Ik ben dan ook blij dat wij op het bedrijf wonen. Aan ene kant ben je altijd "op je werk" maar aan de andere kant kun je ook gauw wat samen doen.

We zitten weer op het wachtbankje. Blehhhhh waarom moeten die 2 weken zo langzaam gaan. Heb wel een paar dingen waardoor ik denk, zou het nu zo zijn maar dat had ik in december ook en terwijl ik toen een week overtijd was, toch een neg.test. Heb al 2 dagen last van maagzuur, heb ik nooooit alleen toen ik zwanger was maar soms wil je het (onderbewust) zo graag .... wink.gif

Daan kwam net binnen, hij had een krokusje voor me geplukt. Hij had hem bij de graskuil gevonden en speciaal geplukt voor mij omdat ik zo lief ben wub.gif Kreeg er spontaan vochtige ogen van *smelt*
nummertwee
Eeech vervelend op het wachtbankje. Kon ik ook zo slecht tegen.

Wat een schat die zoon van je. Onze oudste kan tegenwoordig ook zo lief uit de hoek komen ' Ohhh wat ben je mooi!" wub.gif

Hier een avondje alleen thuis. Hubbie is naar een feestje en onze oppas is ziek. Had ook niet zo'n zin om nog andere oppas te regelen, aangezien ik zelf niet echt de energie heb voor latertjes, en zeker niet als het niet mijn favoriete feestje is. wink.gif

Verder blijft het hier wel verdacht stil he?
Barbara
hihi lekker met z'n tweetjes is wel zo overzichtelijk wink.gif
nummertwee
Hier een belabberde dag. Ik werd vanochted vroeg wakker en voelde me helemaal niet lekker. Heb toen wat gegeten en gedronken. Maar in de loop van de ochtend heb ik een aantal keren flink over moeten geven. Met een paar uurtjes slaap er achter aan knapte ik wel wat op maar toen begon hubbie ook.
Zonet nog een diarreebroek moeten verschonen, kon bijna weer rennen zeg..

Kruip zo ook weer lekker onder de wol dus. He bah, 3 weken geleden hadden we dit ook al, wat een snertwinter zeg, normaal ben ik nooit ziek.
Barbara
Beterschap voor jullie
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken, Klik Hier.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.