mariekevh
Dec 15 2011, 11:16 AM
Siti
Jeetje wat een leuk nieuws om te lezen

Jesse is 5 en hij is zo betrokken en lief voor Demi.
Isa ook, maar zij is nog veel hardhandiger en meer op zichzelf gericht dan Jesse.
Dus als de oudste wat ouder is, heeft ook echt voordelen.
Maar ik ben benieuwd hoe het nu gaat joh. Spannend!
Siti
Dec 17 2011, 02:09 PM
Dank jullie wel!
Fijn, Marieke, dat het jou goed bevalt hoe Jesse met Demi omgaat. Lijkt me leuk om te zien het verschil tussen hoe de 1 er mee is en hoe de ander er mee is.
Ach ja, 't heeft allemaal voors en tegens; geen kind, 1 kind, meer kinderen, weinig leeftijdverschil, veel leeftijdverschil.
En hoe het uitpakt weet je pas als het zo is, om er maar weer een stel dooddoeners tegen aan te gooien, haha.
Siti
Dec 31 2011, 02:33 PM
Esther; Hoe is het met jou en met je cyclus?
esther_emile
Jan 1 2012, 11:37 AM
Hey Sietske,
Cyclus, welke cyclus???? Ben nu 1 keer ongi geweest en ongeveer 2 weken erna wat licht bloedverlies gehad, maar verder nog niets. Al wel een testje ertegenaan gegooid, maar nega (had ook niet anders verwacht).
Nu had manlief alleen gister tijdens de s#x gezegd dat hij niet klaar wilde komen, omdat we nog niet uit waren over een derde (pfff

) zijn goed recht en hij maakt eindelijk een soort van keuze, maar ben er natuurlijk niet blij mee. Punt is alleen dat hij dus dit soort dingen zegt, maar er dan niet verder over wil praten. Mannen, wat moet je er nu mee, haha.
Wil er dus vandaag even over gaan praten met hem en hopelijk komen we dan tot een goede afspraak, als je het zo kan noemen.
En hoe is het bij jullie? Al hard aan de slag?
Missiej_M
Jan 1 2012, 12:30 PM
esther.. lijkt me erg frustrerend als je geen duidelijkheid krijgt... en helemaal zo'n opmerking als je bezig bent.... hopelijk komen jullie gauw tot een "compromis"
siti.. hoe staat het er inmiddels bij jou voor?
esther_emile
Jan 2 2012, 12:35 PM
Hey meiden,
Jaja, er is een compromis. Het zat me niet lekker, hoe het ging met ML, dus heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken. Omdat we in het verleden er best dikke ruzie over kregen, heb ik hem in een brief uitgelegd hoe ik me voelde en dat ik het er nu eens serieus over wilde hebben.
In reactie daarop kwam hij naast me op de bank zitten en hebben we het er op een normale manier over gehad.
We hebben nu afgesproken dat we tot 1 augustus gaan proberen een derde kindje te krijgen. Lukt het wel, dan heeft het zo moeten zijn, lukt het niet, dan was het de bedoeling dat we een gelukkig gezin met 2 heerlijke kindjes hebben en houden.
Nu weet ik dat hoe ik het nu omschrijf mensen wellicht voor het hoofd zal stoten omdat het bij hen niet zo makkelijk gaat, en dat is totaal niet mijn bedoeling. Maar dit is voor ons beiden een mooie en goede manier om te weten hoe de zaken ervoor staan en wat de toekomst ons gaat brengen.
Hopelijk mogen wij dus snel een derde kindje verwachten. Al moet mijn lijf dan wel mee gaan werken

.
Dus lieve meiden ik hou jullie op de hoogte.
Siti
Jan 4 2012, 01:24 PM
Fijn dat het rare bloedverlies weer over gegaan is.
Wat goed dat je met je man gepraat hebt!!!
En wat fijn een werkbaar compromis op deze manier. En 8 maanden de tijd, moet lukken bij jullie lijkt me.
Wel grappig, ik dacht eerder dat hij tot augustus NIET zou willen.
Bij ons; gelukt om te klussen rondom eisprong, want ei viel wat vroeger dan verwacht. Anders zou het in het kippenhok bij souders hebben gemoeten oid en daar had ik niet zo'n zin in (ivm logeerpartij).
Maar ook vroege ongi, dus niet gelukt. We hadden ook een baggermaand met de ene ziekte na de andere dus ik vond het al zwaar genoeg zo. dan komen de twijfels ook meteen weer om de hoek kijken van; 'moeten we er wel aan beginnen'.
(ik ben nog steeds niet fit na mege mege voedselinfectie na het eten van een bedorven appelbeignet met O&N)
esther_emile
Jan 4 2012, 01:39 PM
He jaches
Sietske een voedselinfectie, kan je beter vergifteging noemen of niet. maar kan je de hand schudden hoor. Niet van een appelbeignet, maar van iets anders bedorvens. Heb maandagavond en nacht constant naar de wc en mijn emmer gelopen, kwam er aan beide kanten uit. Sorry voor het vieze praatje. Hoop dat je snel weer opknapt en dus weer kan gaan klusssen. Wel jammer dat het niet gelijk raak was.
Maar heel herkenbaar, dat wil ik daar wel aan beginnen. Maar dan denk ik, dat hele kleine en hulpbehoevende is er zo snel af (jammer genoeg) en die slapeloze nachten heb ik/jij nu toch al, of je er nu 1, 2, 3 of nog meer hebt.
Hier nog steeds geen nieuwe ongi, hopelijk komt dat toch nog snel, kunnen we ook weer aan de slag. En grappig dat je zegt dat hij tot augustus juist niet zou willen. Hij wil er liefst net als ik zo kort mogelijk op hebben en hij wil er dus maar maximaal 2,5 jaar tussen hebben. vandaag deze datum. En hij wou ook een einddatum hebben, zodat we niet tot in het oneindige zouden blijven proberen. Dus tja..... dan moet je wat afspreken he.
QUOTE(Siti @ Jan 4 2012, 01:24 PM)

Fijn dat het rare bloedverlies weer over gegaan is.
Wat goed dat je met je man gepraat hebt!!!
En wat fijn een werkbaar compromis op deze manier. En 8 maanden de tijd, moet lukken bij jullie lijkt me.
Wel grappig, ik dacht eerder dat hij tot augustus NIET zou willen.
Bij ons; gelukt om te klussen rondom eisprong, want ei viel wat vroeger dan verwacht. Anders zou het in het kippenhok bij souders hebben gemoeten oid en daar had ik niet zo'n zin in (ivm logeerpartij).
Maar ook vroege ongi, dus niet gelukt. We hadden ook een baggermaand met de ene ziekte na de andere dus ik vond het al zwaar genoeg zo. dan komen de twijfels ook meteen weer om de hoek kijken van; 'moeten we er wel aan beginnen'.
(ik ben nog steeds niet fit na mege mege voedselinfectie na het eten van een bedorven appelbeignet met O&N)
Siti
Jan 4 2012, 02:26 PM
Hoe slaapt Noah nu? nog op zolder of hebben jullie zijn kamertje prettiger kunnen maken voor hem?
en hoe vaak voed je hem op een dag?
Bente komt minimaal 1 keer per nacht. Marit al bijna 2 jaar niet meer!
Jij ook al een vergiftiging, bah. Oh ik dacht dat dat infectie heet, nou ja erg beroerd in ieder geval.
Ja bij mij ook aan beide kanten, ik was zelfs te zwak om naar de wc te lopen, bleh 1 keer zelfs 2 dekbedden onder toen ML eerst een gesprek ging beginnen ivp het emmertje te halen zoals ik hem vroeg.
esther_emile
Jan 6 2012, 12:28 PM
Hey hoi,
Het wisselt enorm. Sinds een maand of anderhalf slaapt hij weer op zijn eigen kamer. De ene nacht nergens last van, maar de laatste paar nachten weer steeds wakker. Nu had hij vanacht langs zijn luier geplast, dus dat was niet lekker, en toen op zolder prima verder geslapen. Over het algemeen slaapt hij dus in zijn eigen bed, maar als hij gaat huilen, proberen we het eerst even bij ons in bed, maar daar woelt hij vaak te veel en doen we hem naar zolder.
Qua voedingen zit hij nu op 2 (net de middag eraf gehaald). En 's nachts al heel lang niet meer. Lijkt me ook niet handig om daar weer mee te beginnen, nu mijn cyclus eindelijk weer op gang lijkt te komen.
Ah bah, over je dekbed. Alleen de hoes, of ook het dekbed zelf. Dat krijg je er bijna niet meer uit denk ik of wel? En lekker zo'n man die eerst allerlei vragen gaat stellen. Gewoon ophalen

! Hoe gaat het nu? Alweer opgeknapt?
Nou zei dinsdagochtend toch dat ik nog niet ongi was, zal je net zien dat ik 's avonds prompt ongi werd

. Nou kunnen we dus echt aan de slag. Jeeeh!
Siti
Jan 6 2012, 12:38 PM
oh leuk Esther! Gaat het weer echt beginnen voor jullie.
Ga je schrijven bij zwanger worden, hier of op een andere site? Ik niet denk ik, dan ga ik er te veel mee bezig.
Fijn dat het slapen beter lijkt te gaan, maar wel wisselend dus. Wel vermoeiend allemaal he?
2 voedingen nog, gezellig dat dit nog fijn zo door kan gaan saampjes.
Bente krijgt nog een dikke fles pap rond 22 uur. Laatst geprobeerd die er af te halen maar het bleef 3 weken lang ellende. Nou dan maar niet.
Ja, ook over het dekbed zelf. ML heeft het gewassen en het is er uit geloof ik gelukkig.
Ik blijf nog moe en ook vaak misselijk. Dat duurt nu al 5 weken zo ongeveer. Misschien even naar de ha, het lijkt wel of er iets in mijn maag zit wat er niet hoort. Niet zwanger in ieder geval.
esther_emile
Jan 9 2012, 01:16 PM
Nee denk ook niet dat ik daar mee ga schrijven. Schrijf al veel te weinig bij m'n andere 2 maanden. Heb er gewoon geen tijd en niet altijd zin in. Wordt steeds drukker met 2 kids he.
En inderdaad erg vermoeind. Vanacht ook weer heel gezellig. Eerst Luca, die heel erg aan het hoesten is, en dus niet goed slaapt. Dus constant heen en weer lopen. (gelukkig doet ML het meeste) en daarna Noah die bij me kwam liggen (ML naar zolder verhuisd). maar die bleef mara woelen en spelen. Die weer terug in bed na 3 kwartier, maar daar was hij het niet mee eens. Dus die weer naar zolder en ML weer terug naar ons bed. Leuke stoelen (of eigenlijk bedden)dans.
Luca heeft ook nog heel lang een papfles gekregen. Welliswaar om 7:00 's avonds ongeveer, maar hij had die echt nog nodig. En Bente blijkbaar ook. Lekker zo laten, las het jou nachtrust bevordt.
En dacht gelijk toen je zei, misselijk, ze zal toch niet, maar blijkbaar had je al getest en was er geen extra streepje of zoiets. Gaan jullie nu voor oktober? Of zie je wel waar het 'schip' strandt? Wil er ook niet al te veel mee bezig zijn, maar stiekem ben je dat toch wel.
Nou ga maar weer eens aan het werk.
Siti
Jan 9 2012, 01:41 PM
oh balen nachtje voor jullie. ik ken het helaas....
Die misselijkheid is er al een week of 6. Toen ik dacht zwanger te zijn, maar toch ongi. werd.
Buik is platter dan ooit (nou ja ooit, sinds mijn 1e zws dan...) Dus daarom lijkt me zwanger niet mogelijk.
Morgen naar de ha. ik denk dat het iets aan mijn maag is, ontsteking oid.
Ja we zien het wel met de zws. Ik let wel op wanneer mijn ei komt en probeer dan te klussen, maar verder zien we het wel allemaal.
anoniempje
Jan 9 2012, 08:55 PM
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Siti en Esther, wat super leuk om te lezen.
Succes dames. Ik hou jullie in de gaten ;-)
Siti
Jan 11 2012, 09:31 AM
Dank je wel lin!
de ha denkt ook dat ik een maagontsteking heb, ik heb nu maagzuurremmers en dan een weekje aankijken.
Missiej_M
Jan 11 2012, 11:08 AM
ooh siti wat balen! beterschap!!
esther_emile
Jan 11 2012, 02:18 PM
Hoe voel je je ondertussen? De ha al iets voor je kunnen betekenen? Helpen de maagzuurremmers?
Wel balen, zo vergaat je de zin in andere activiteiten wel.
Beterschap!
Siti
Jan 11 2012, 03:02 PM
't valt wel mee. Ik heb niet zo veel last. maagpijn als ik er op druk (of als de kids een elleboogstoot geven), en vaak licht misselijk. OOk steeds moe, maar ik weet niet of dat hierdoor komt.
Het ging wel grappig. Ik vertelde het verhaal aan de ha en die had de diagnose klaar, schreef recept uit en ik kon gaan. Marit was het er niet mee eens. De buik moest onderzocht!
Dus de ha legde mij braaf op de tafel en ging voelen en luisteren en kwam tot dezelfde diagnose, hih
Marit tevreden.
Nu weekje pillen dan heeft mijn maag rust en kan het genezen. Eventueel daarna ab kuur. Ik hoop het niet, ik vind dat enge dingen.
Marit wil mijn pillen ook steeds opeten. Ik heb ze hoog weggestopt.
Siti
Jan 11 2012, 04:31 PM
Gefeli met Luca!
Siti
Jan 30 2012, 12:58 PM
en Esther jij ook al weer bijna je NOD? ik ook, toch weer spannend ookal voel ik niks. haha
esther_emile
Feb 1 2012, 10:47 AM
Hoi Siti,
Nog bedankt voor de felicitatie, heb ik helemaal geen bericht van ontvangen ... vreemd ...
Ja bijna NOD, maar ik heb een flauw vermoeden dat ik een laat ei (afgelopen maandag pas) heb gehad, dus wacht nog even 2 weken af.
Ja het blijft spannend. jij voelt dus nog niets, zou het wel kunnen?
Ben benieuwd.
Siti
Feb 1 2012, 05:40 PM
inmiddels voel ik van alles!
moe, misselijk, koud!, labiel.... sterke reuk en smaak...
maar kan ook allemaal komen doordat ik al weer 2 maanden waardeloos slaap door zieke kids.
en ja, het zou zeker kunnen.
Bente krijgt buisjes binnenkort, hopelijk gaat het dan weer beter.
oh bij jou nog even wat langer spannend dus!! met een laat ei.
esther_emile
Feb 6 2012, 05:59 PM
En al nieuws Siti???? Hier alleen maar een heel raar lichaam, dat haar eigen gang lijkt te gaan. Kan dus nog alle kanten op.
Fijn dat Bente binnenkort buisje krijgt. Heeft ons buurjongetje enorm geholpen. Is sinds hij ze heeft eigenlijk nooit meer ziek geweest. Hoop dat dit voor Bente ook zo werkt.
Siti
Feb 8 2012, 09:58 AM
Ik ben nu 6 dagen over tijd.
Van de week maar eens testen.
De buisjes zitten er in. Ging goed, ze was wel overstuur na het bijkomen helaas.
Hopelijk nu betere nachten!
Oh bij jou ook spannend dus!!
Missiej_M
Feb 8 2012, 12:42 PM
siti.. spannend!!! waarom nog zo lang wachtten????
testen, testen, testen!!
annesje
Feb 8 2012, 04:12 PM
je neemt me de woorden uit de mond
Siti
Feb 8 2012, 09:00 PM
Ik heb net getest
Ik zag:
I I
Missiej_M
Feb 8 2012, 09:02 PM
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah siti.. gefeliciteerd!!!!!!! strooi je wel ff wat hormoontjes
annesje
Feb 8 2012, 09:30 PM
Jjjooeeeppiieee!! Gefeliciteerd meis! Nu lekker gaan genieten van je beeb in buik en snel Kim gezelschap gaan houden!!
bulldoglover
Feb 8 2012, 10:02 PM
gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
LieveMel
Feb 8 2012, 11:04 PM
gefeliciteerd siti!
esther_emile
Feb 9 2012, 02:59 PM
Wilde alleen even komen schrijven dat je maar eens moest gaan testen, zie ik dat je dat al gedaan hebt, en er een mooi wondertje in je aan het groeien is. Van harte meid. Weer zo'n snelle. Wanneer ben je ongeveer uitgerekend, begin oktober denk ik of niet.
Oh zie het al, rond 12 oktober.
Fijn dat de buisje goed geplaatst zijn. Heeft ze nog veel last ervan gehad, of gaat het nu goed met haar?
Ga denk ik de 14e (leuk op valentijnsdag) maar eens testen, hoop dat ik me bij je mag voegen, maar heb een vaag voorgevoel van niet. Ach we zien het wel. Ben al heel blij met de 2 knulletjes die we al hebben.
anoniempje
Feb 9 2012, 07:44 PM
siti,
Van harte gefeliciteerd!!!!
Wat een leuk nieuws zeg.
Ik zeg ESTHER, je hebt een goed voorbeeld, kom maar op met die mooie test. Jahoeoeooeoeooeoe.
Siti
Feb 9 2012, 08:11 PM
Bedankt voor de felicitaties!
zou gaaf zijn Esther als jij ook mag!
Bente gaat goed. Merkt niets meer van de operatie gelukkig. De nachten wisselen nog. Ze is eraan gewend geraakt dat we iedere nacht naast haar sliepen, dus dat geeft ze niet zo maar op. Ach, rustig aan.
didi
Feb 9 2012, 09:37 PM
Siti gefeliciteerd!! Geniet ervan! Veel plezier in oktober 2012
Siti, gefeliciteerd!!
Kom je me vergezellen?
Siti
Feb 15 2012, 09:47 AM
En Esther, hoe was je Valentijnstest????
esther_emile
Feb 15 2012, 10:49 AM
Helaas Negatief

Snap nu echt definitief niets meer van mijn lijf.
Zou toch een keer ongi moeten worden, is inmiddels 6 weken geleden. En is toch al de 2e cyclus. 1e duurde ook 6 weken, en daar had ik tussentijds ook nog een bloeding.
Nou ja we zien wel. Meer kunnen we niet doen he.
esther_emile
Feb 15 2012, 11:58 AM
En jawel, volgens mij ben ik net ongi geworden. Had wat roze slijm bij het afvegen. Had het wel verwacht, maar het blijft toch weer jammer. Aangezien Noah in November jarig is en er daarna de drukke December maand komt en in Januari Luca jarig is, zou ik het fijn vinden om pas daarna weer een kind op te wereld te mogen zetten. En ik weet dat ik hiermee veel mensen voor het hoofd stoot, omdat ik allang blij mag zijn dat ik kinderen heb en ze kan krijgen, maar dit is gewoon mijn persoonlijke gevoel. Dus voor nu even pauze en over een maand of wat weer echt aan de slag.
Siti
Feb 15 2012, 01:02 PM
OH wat jammer!!!!
ik had zo'n zin in jou bij oktober '12!!
Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Zo heb ik niks met de maanden november, januari en februari.
Aan de andere kant, Marit is jarig op 26 juli, ik op 3 aug en Bente op 8 aug. 3 leeuwen in 1 hok, haha
Mijn verjaardag vier ik niet meer en die van de meiden samen de komende jaren.
Ik keek laatst wat het sterrenbeeld is voor oktober; weegschaal!!! huh??? Geen leeuw?????Daar ben ik helemaal niet bekend mee, hihi!!
esther_emile
Feb 15 2012, 01:49 PM
Ja vind het ook heel erg jammer!
Vind het leeftijdsverschil tussen Luca en Noah echt ideaal en zou dan nu, als het raak was geweest, ook weer ongeveer zoveel zijn geweest. Nou ja niets aan te doen, en we hebben nog genoeg kansen, in de tussentijd lekker genieten van wat we al hebben.
Ben zelf een halve weegschaal, haha. En heb 2 schorpioenen en een steenbokje in huis. Snap idd wel dat je je eigen verjaardag niet meer viert. Emile is 4 dagen voor Noah jarig, zullen we dus ook niet echt meer vieren, maar dat vindt hij helemaal niet erg.
Geniet lekker van je zwangerschap en kom regelmatig bij jullie gluren, hoe het gaat.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken,
Klik Hier.