(Lisa @ Jul 13 2008, 10:09 PM)

Hij ziet er goed uit en de kleur is ook mooi!!! Je gaat ook meeten las ik!! Leuk!!
Een hopp is zeker een fijne doek!! Als je een nieuwe wilt zou ik 'm wel eerder bestellen zodat je 'm kan breken (opzitten, mee slapen (zelf niet gedaan) en vingerhaken), dan is hij lekker soepel als je 'm gaat gebruiken.....
Ben erg blij met de mijne, alhoewel hij eigenlijk te lang is....
Moest ook kiezen tussen de Teal en de Mystic .. En heb toch meer iets met iets minder felle kleuren.
Hou niet zo van opvallen zeg maar (oftewel : ben niet blij met mij)
Ik wil eerst even kijken hoe het knopen me bevalt voor ik nog een lange knoopdoek aanschaf..
De CB is 5.2m => maar ik wil de komende maanden/jaren nog gaan afvallen (zo'n erhmm 40 kg

)
Hoelang is jouw doek ?
(lelie @ Jul 13 2008, 11:09 PM)

Lisa gave kleur!! Staat jullie goed.
Jolan ik smelt helemaal weg bij die foto's!
Zo lief dat groene mutsje boven die zwarte doek uit en dan dat slapende hoofdje in de verschillende doeken.
Draag je Boaz ook wel eens?
Ja, vond dat groene mutsje (en vestje, maar die zie je niet) ook wel een leuke zet.
Dat valt wel weer op, maar ja de ringsling niet tussen al dat zwart, compenseerd

Nee Boaz draag ik op het moment niet. Ben nog steeds bekkeninstabiel en pas bevallen natuurlijk

Nog even geen 15 kg op mijn rug/heup.. Dat laat ik wel aan pap over (zonder doeken overigens)
(Astrid @ Jul 14 2008, 08:20 PM)

Wat een prachtige foto's!
Jolan, het knopen gaat je goed af zeg! Ik worstel nog regelmatig met m'n Mei Tai. Als ik een beetje meer handigheid heb, wil ik ook een mooie knoopdoek.
En ik kan natuurlijk niet achterblijven (let niet op m'n eigenlijk-had-ik-nog-wel-wat-slaap-kunnen-gebruiken look

:
Heb vandaag gedragen met de Mei Tai (testritje zeg maar) maar wel buiten, en plein publique (huisarts / winkelcentrum / supermarkt / in-uit de auto; dus opnieuw knopen) met Leon erin. Moet de onderkant nog wel flink omslaan, meneertje is nog wat aan de kleine kant.. (54 cm)

Persoonlijk vind ik een knoopdoek bijna makkelijker dan de Mei Tai!
Maar dat kan komen omdat Leon nog niet lekker past.
Hoop wel binnenkort (fatsoenlijke) foto's te laten maken van Leon in Tai.
Vanmiddag zijn we nog even lopend naar de andere super geweest (moest ook nog kaartje posten) CB maar weer uitgeprobeerd :