Help - Zoeken - Leden - Kalender
Volledige versie: Echo's
Mama en Zo forum > Zwanger zijn > Algemeen
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Jolanda

Vers gedeelte voor alle echo foto's smile.gif
Lovely72
Zal ik deze eens openen hier mijn echo 13w4dg

Liefs Lovely
esther_emile
Dan ben ik de tweede, de foto is alweer 2 weken oud, maar toch nog steeds genieten. Volgende week nekplooimeting, dus hopelijk dan weer een nieuwe foto. rolleyes.gif

Groetjes Esther
Angelalala
en onze trots:

Twinkle
wauw moie echo's zeg
Marieke502
oh wat gaaf Angela!! een echt klein mensje wink.gif gefeliciteerd nog
esther_emile
En inderdaad weer een paar mooie foto's gekregen bij de nekplooimeting die overigens helemaal goed was. Kans van 1:17140, dus wij maken ons geen zorgen.
Tinke
Wat een ontzettend mooie echo's allemaal, echt goed te zien dat daar zo'n minimensje groeit. Spannend hoor meiden! Geniet ervan!
debbie1983
8w en 2d

Klik om bijlage te bekijken

19w

33w en 3d

Klik om bijlage te bekijken (hoofdje van schuin boven genomen met oogjes open (rondje is lens))
luna76
Echo vandaag, 22 weken:

Profiel:

Nog een keer profiel:

Helemaal blij ermee wub.gif

Liefs Luna
LieveMel
WOW Luna, wat n prachtig duidelijke echo's wub.gif !! Ik geloof goed dat je daar blij mee bent, haha..

En gefeliciteerd met jullie prinsesje, dat wordt (als t goed is) n koningskoppeltje biggrin.gif
Pasiphae
Hier een foto van ons kleintje.
Is vandaag gemaakt.
wub.gif
Pasiphae
En hier alweer een foto van 3 weken later.
wub.gif
Barbara
Mooi hoor al die fotootjes wub.gif Blijft toch bijzonder dat er zo'n ukkepuk in je buik groeit wub.gif

Wij gaan morgen voor een 3D, hoop dan wat mooie foto's mee te krijgen dan zal ik ze hier neer poten smile.gif
Heike
Hoihoi,

Hier mijn echo van mijn meisje met de 20.6 wkn wub.gif
Ik heb geen scan dus dit is een foto van een foto, dus hij is een beetje donker

Liefs Heike
esther_emile
Hoi dames,

Wat een schattige kindjes allemaal weer.
Heike op je foto ljikt het net of het kindje een gestreept shirtje aan heeft, heel grappig. Maar wel mooi om een hoofdje met neus, lippen en ogen en alles te zien hoor.

Groetjes Esther
Barbara
Zoals belooft maar een beetje later. Echofoto's van ons meisje, 26 weken. Ze was het blijkbaar een beetje zat, al dat gegluur want echt veel foto's hadden we niet kunnen maken want ze lag met zowel armpjes als beentjes voor haar gezicht. Volkomen in stuit alsof ze wilde zeggen, wacht maar tot ik geboren ben, nu lach ik jullie allemaal uit biggrin.gif

Zoals belooft maar een beetje later. Echofoto's van ons meisje, 26 weken. Ze was het blijkbaar een beetje zat, al dat gegluur want echt veel foto's hadden we niet kunnen maken want ze lag met zowel armpjes als beentjes voor haar gezicht. Volkomen in stuit alsof ze wilde zeggen, wacht maar tot ik geboren ben, nu lach ik jullie allemaal uit
Pasiphae
Barbara
Mooie foto's. Normaal vind ik die 3D foto's beetje aan de enge kant, maar deze zijn mooi.

Kon het niet laten. had vanochtend zin om de kleine te zien. Dusss even gegoogled en toen vond ik een echobureau in de buurt en in het weekend. laugh.gif laugh.gif
We kregen een DVD, CD met 25 foto's en printjes mee.
Zie hier de nieuwste foto's... wub.gif
Marieke502
hier zijn de eerste foto's van ons kleintje! ik ben zooo trots smile.gif

LieveMel
Mooie duidelijke fotos meiden!!! GENIETEN smile.gif

Hier nog aant twijfelen voor n 3d echo..Vorige keer wel gedaan, maar toen wilden we t geslacht ook graag weten en was t bij de 20wk echo niet te zien. Bovendien, toch n hoop centjes.. dry.gif
esther_emile
Hoi dames,

Hier een blije aanstaande mama rolleyes.gif . 20 weken echo was helemaal goed, geen afwijkingen en alles zat erop en eraan. Zal de foto's zo even uploaden. Zijn er een hoop, waaronder een paar 3d. Niet zulke mooie als ik al meer hier heb gezien, maar toch wel leuk om te zien wub.gif . Bij ons in het ziekenhuis dus de echo-man dat er gewoon bij, mag eigenlijk niet, maar hij heeft zo iets van kan mij het schelen. We wilden niet weten wat het wordt, dus niet naar gekeken, maar toch wel een vermoeden... Erg spannend dus, nog ± 20 weken wachten en dan is het zeker.
Eerste is het profiel, waarbij het oogje open is en je dus de lens van het oog kunt zien. En nog 2 3d plaatjes. Navelstreng ligt heel schattig over de schouder van the little Munshkin. wub.gif

Groetjes Esther
Marieke502
dit is de echo van 11weken en 1 dag, ik had een bloeding en ben dus met spoed naar de VK geweest

gelukkig was alles in orde biggrin.gif

Esther, gave echo's! wat fijn dat alles in orde was/is
Dootjuh
Wat een heerlijke echo's meiden! wub.gif

O,o, wat krijg ik dan de kriebels biggrin.gif

xx
Pasiphae
Hier ben ik weer met de nieuwste kiekjes van onze kleine. wub.gif
bestfriends-bianca
onze zoon .... .... vos

3 maanden echo.

5 maanden, een zoon
Heike
Hoihoi,

Ik heb weer mooie echofoto´s gezien hier wub.gif
Ik zal de de echofoto´s van mijn meisje ook eens plaatsen, enkele zijn van gisteren en anders van 3 weken geleden.

Liefs Heike
Chan1979
Mooi weer meiden!
LieveMel
Vandaag hebben wij de pretecho gehad. Weliswaar al vrij ver in de zwangerschap en dat was ook wel te merken. Gelukkig zaten er toch nog wel wat schattige plaatjes bij....Bovendien kregen we ook nog een 'kleine' bevestiging wat betreft het geslacht wink.gif laugh.gif

Chan1979
Hahaha! Nou dat noem ik geen kleine bevestiging... Hoewel letterlijk wel klein, maar toch wel reuze deze bevestiging! Je krijgt écht een zoon Mel!
poema
Ha ha Mel, nou duidelijker kan bijna niet! Wha ha ha! laugh.gif
Maar lekker bekkie heeft ie hoor!

Verder ook mooie echo's, het blijft wonderlijk he, zo'n kijkje in je buik! wub.gif
LieveMel
(Chan1979 @ Oct 5 2008, 10:14 PM) *
Hahaha! Nou dat noem ik geen kleine bevestiging... Hoewel letterlijk wel klein, maar toch wel reuze deze bevestiging! Je krijgt écht een zoon Mel!

Jah! Was in t begin wel raar idee hoor...Nu redelijk aan gewend..helemaal nu we er dus écht niet meer omheen kunnen wink.gif

(poema @ Oct 6 2008, 07:58 AM) *
Ha ha Mel, nou duidelijker kan bijna niet! Wha ha ha! laugh.gif
Maar lekker bekkie heeft ie hoor!

wub.gif Thnx...en ja op deze fotos wel lekker toetje ja...Maar op sommige fotos..deed ie me haast aan shreck denken laugh.gif (stt niet zeggen hoor, haha)

(poema @ Oct 6 2008, 07:58 AM) *
Verder ook mooie echo's, het blijft wonderlijk he, zo'n kijkje in je buik! wub.gif

Blijft zeker wonderlijk!! Ook t idee dat ie er echt in zwemt, hihi...
Pasiphae
Hier zijn weer de nieuwste kiekjes. Hij zat constant mn zn handjes en voetjes voor zn gezicht...jaja erg lenig....maar toch een paar leuke foto's kunnen maken.
mogan
Ons 2e wondertje,gister gemaakt rolleyes.gif 8wk en 4dg.. Op de verjaardag van Wesley,heel bijzonder!!
luckybrighteyes
Ik begin dit forum echt steeds leuker en leuker te vinden! Hierbij een kiekje van de 20 weken echo. Lenig mensje laugh.gif en da's ook goed te voelen wacko.gif
missyme
heyhey allemaal

wat een leuke echo foto's.
ik had zoiets zet mijn knulletje ook erbij!!!!!!!!!
dit is een foto van mijn pretecho

groetjes missyme
Tinke
Hier met trots wub.gif mijn eerste echo!!!

Het is pas met 6 weken en 2 dagen, maar wel MET knipperlichtje, dus ik ben verliefd wub.gif wub.gif wub.gif ...

Simba
Ohh wat mooi Tinke!! Wel onduidelijk nog, maar het hartje klopt en dat is het belangrijkste!! wub.gif
Diddlina
Smelt smelt. wub.gif wub.gif
marie
Mooi hoor Tinke,geniet ervan!
Annike
Dacht ik kijk toch maar ff verder, maar Tinke wat is dat leuk he. Je denkt, gos is dat het? maar dan zie je het hartje en dan wordt je helemaal warm van binnen, en tjakkaaaaaaaaaaaaaa je bent verliefd. En die verliefdheid wordt alleen maar sterker smile.gif wub.gif

xxx Niekje
Tinke
Jeetje, lijkt wel of ik de enige ben die echo krijgt... of plaatst blush.gif . Met trots mijn tweede echo op 8 weken en 4 dagen!

De eerste is eigenlijk niet zo duidelijk als we ons krummel 'in t echie' hebben gezien, maar dan heb je een idee. t is al 19 mm lang, ja ja wub.gif ! Links ligt t hoofdje, dat nu nog ongeveer de helft van de lengte is ...

En op de tweede foto gaat t vooral om die strepen rechts, dat is het hartje wub.gif !

Annike, je hebt helemaal gelijk, de verliefdheid is weer flink erger geworden!!!
luckybrighteyes
Hierbij de, vermoedelijk, laatste echo van onze gup. 30 weken... de tijd vliegt echt voorbij! Nog 4 weekjes werken en dan verlof!

Weer een wipneusje wub.gif
Tinke
Hier weer *trots* een echo, onze derde inmiddels... deze is met 9 weken 3 dagen:Klik om bijlage te bekijken
Chan1979
How cute!!!
Marieke502
mooie echo's Tinke, tis al echt een mensje he biggrin.gif
mogan
Klik om bijlage te bekijkenWat een mooie foto's weer allemaal!! Het is een wonder hé... Hier onze Baby2,voor het verhaal erachter lees bij Juli mama's..

luckybrighteyes
Mooi LC!! Het blijft erg bijzonder dat je zo een kijkje in je buik kan nemen...
pvdv
Mooie foto's hoor Joyce. Ik moet zeggen dat ik dit ook een bijzondere ervaring vond en ik ben dan ook erg blij da ik die echo ook heb laten maken.
vanes
jeetje wat gaaf! heel apart om dat zo te zien.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken, Klik Hier.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.