Help - Zoeken - Leden - Kalender
Volledige versie: Echo's
Mama en Zo forum > Zwanger zijn > Algemeen
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
bloemetje1984
Heel erg mooi!!! en zo mooi het koppie in beeld.. Waar laten jullie de pret echo maken? Ik wil me er namelijk ook voor aanmelden in regio noord brabant tilburg/ den bosch ect.

Hierbij mijn 12 weken echo, helaas niet zo duidelijk maar ok! We hebben gezien dat de uk flink met armen en benen aan het schoppen en zwaaien was dus ben helemaal gelukkig!!

Tinke
Annesje, wauw, wat een mooie fotos!!! Wat kun je t toch enorm goed zien zo zeg ongelooflijk, net of je al naar je kindje in de buitenwereld zit te kijken! Super mooi meid!
Enne, ik zeg: een jochie! Mel?

Bloemetje, jij ook weer een mooie echo foto hoor! Hij lijkt echt op het plaatje in je banner, grappig die stadia, he?! Mooi hoor!
bulldoglover
oowww wat mooi weer.... wub.gif
annesje
Bloem.. deze hebben we in Westerhoven laten maken. Die waar ik me toen voor aan hebt gemeld was via de fontys in Eindhoven : telefoonnr = 0877874404
Jullie frummel ligt er ook al lekker bij, heerlijk om te zien zon kleintje op de echo biggrin.gif

Enne thnx voor de complimentjes. Ik vind de fotos ook echt super mooi!! heb er zo nog een stuk of 9 meegekregen en een film van t hele gebeuren! Zo speciaal wub.gif
LieveMel
QUOTE(Tinke @ Jul 14 2011, 09:00 AM) *
Annesje, wauw, wat een mooie fotos!!! Wat kun je t toch enorm goed zien zo zeg ongelooflijk, net of je al naar je kindje in de buitenwereld zit te kijken! Super mooi meid!
Enne, ik zeg: een jochie! Mel?

Bloemetje, jij ook weer een mooie echo foto hoor! Hij lijkt echt op het plaatje in je banner, grappig die stadia, he?! Mooi hoor!

Idemdito!!! Luid en duidelijk smile.gif
Jessey2005

QUOTE(LieveMel @ Jul 15 2011, 01:55 PM) *
Idemdito!!! Luid en duidelijk smile.gif

Ook ik denk dat het inderdaad een knulletje is aan de echo te zien, vind het echt een jongensgezichtje ben benieuwd!!!
bloemetje1984
Annesje bedankt voor de gegevens! Ik ga van de week direct bellen vind ze geweldig!!

annesje
Bloem... deze echos zijn daar niet van he! Maar de fotos die ik daar elke keer mee heb gekregen zijn wel errug mooi! Ben benieuwd of ze je nu in kunnen plannen, weet niet of de cursus/opleiding in de zomervakantie gewoon doorgaat nml...

Ladies.. hahaha ik ben benieuwd of jullie gelijk krijgen biggrin.gif
Prinsessie
Annesje, wat een geweldig mooie foto's! En ik dacht ook meteen: wat een leuke jongenskoppie! Zou wat zijn als het een heerlijke stoere meid is haha! Geniet er lekker van.

Alle andere meiden ook nog lekker genieten. Wat een mooie foto's zie ik voorbij komen.
annesje
Thx prinsessie!!! Hihihi da zou wa zijn idd... iedereen denkt da t een menneke is, op 2 mensen na in mn omgeving... Dus da word nog wa biggrin.gif
Missiej_M
annesje.. ook ik ga voor een jochie. maar kan het ook helemaal fout hebben natuurlijk! .. maar weten jullie zelf het geslacht wel dan? of neiet?

geniet ervan meiden.. voordat je het weet worden ze alweer 1 ohmy.gif

p.s kan me niet voorstellen dak vorig jaar hier ook echo's ed plaatste ohmy.gif
annesje
Missiej_m.. wij weten t geslacht zelf ook niet! Dus dubbelspannend smile.gif
Jessey2005
Hoi meiden,

gisteren mijn 20 weken gehad dus nu kan ik ook eindelijk eens een echofoto laten zien... Wij weten het geslacht wel staat ook op de echo !!!

Jessey2005
Wat is het stil hier zeg, benik de enige die een echo heeft gehad en hier showt nee toch meiden!!!
Tinke
Mooie echofotos hoor Jessey! Wat leuk een meid! Super hoor!
Jessey2005
Tinke Djw meis, ja erg leuk een meisje inderdaad na al een ventje voel me erg rijk hoor hihi
bloemetje1984
Jessey, super mooie fotos en een meisje!! Geweldig hoor!! Ik krijg waarschijnlijk vandaag weer een echo ivm de cyste om te kijken of deze weg is. Weet alleen niet of je bij de verloskundige ook een foto mee krijgt? Ik ben natuurlijk alleen het zh gewend..

Anja
hey meiden.

hier ook mij echo, gemaakt met 11 weken 5 dagen, ik had hem al op het maand forum Januari gezet, maar dacht hij hoort hier ook thuis !! hihihi

groetjes Anja
bloemetje1984
Hallo Allemaal!!

Ik heb gisteren mijn eerste echo gekregen bij de verloskundige, de cyste lijkt te zijn verdwenen en ik heb de foto's mooi mee gekregen op usb. Dus goede foto's van een super lief beebje!! Hier komen ze..

annesje
aaaah wat schattig klein toch weer... lijkt hier alweer een eeuwigheid geleden hihihi! Prachtig hoor meiden!!!

Bloem.. had je nog naar de fontys gebeld?
LieveMel
Mooi Bloem, zo'n beginnend ukkie smile.gif

Jij ook mooie echo's Jessey! En wat leuk, n meisje bij..
musemies
zag weer heel wat mooie echo's voorbij komen. jeetje, wat lijkt dat voor mij dan weer effe geleden...

geniet nog maar lekker van de aankomende echo's , voor je het weet zit je te wachten tot je de babe live mag zien.
is ook wel weer leuk wub.gif

xx mies
Tinke
Bloem, gaaf dat je ze digitaal meekreeg, mooi hoor!
bloemetje1984
Annesje, ja ik heb gebeld en een afspraak rond de 24 weken!

En bedankt allemaal, ben helemaal verliefd op mn beebje haha kan niet wachten tot over 5 weken dan weer een echo.

mariekevh
Jessey
Zie nu pas je foto's.
Ik maak er echt niks van. Hoe moet ik naar de eerste foto kijken? Kijk je tegen de onderkant van de billetjes aan? Ik ben daar zo slecht in!

Maar prachtige foto's!

Anja
Wauw, mooi duidelijk al zeg!

Bloemetje
Wat een fijn nieuws. En geweldig dat je het zo meekreeg zeg!
Prachtig om het profiel zo duidelijk te zien.

Jessey2005
Mariekespeciaal voor jou de uitleg dan ff hihi... Zal de foto nog ff erbij plaatsen hieronder. Links zie je de 2 benen met daar dus tussen haar "mossel" zeg mijn zusje altijd hihi... je ziet daar dus duidelijk streepjes en dus een meisje, rechts liggen haar billetjes.

Zonnetje1984
Jessey, das wel duidelijk ja! Leuk hoor!
lievemama
hier een echo van ons ventje met 36 weken, alleen zn kppie past nog maar op de foto smile.gif
Hij ligt hier heerlijk op zn handje/duimpje te sabbelen wub.gif

LieveMel
Nice Marlous!! Heerlijk weer ff gluren he smile.gif En hier begint t ook steeds meer te kriebelen na de verhalen van augustus, haha
annesje
aaah wat een lekker neusje heeft ie hihi! Nog maar ffkes en dan mag je m in t echt aanschouwen!
mariekevh
Onze foto's van gister:
wub.gif
Eindelijk een gyn die de rust en tijd nam om wat mooie plaatjes te maken.

Dit is een mondje maar dan zijwaarts gezien:
Tinke
Wauw Marieke, blijven mooie en duideljike plaatjes he... vooral die profiel fotos, zo mooi altijd weer! Oh wat wordt ik daar nieuwsgierig van!
annesje
Moooooi Marieke.. jullie krijgen ook al zon knapperd wub.gif
Missiej_M
oooh dat mondje!!! og als ouders zijnde kan je dan toch niet wachten om een kusje te geven wub.gif
LieveMel
Mooi duidelijk Mariek!! En dat mondje idd, wat gaaf zo groot en dichtbij smile.gif
bloemetje1984
Heel mooi en duidelijk! Leuk hoor als ze er zo de tijd voor nemen!!
Caro
Wat een prachtige, duidelijke foto's Marieke!!! wub.gif
lievemama
Wat een mooie duidelijke foto's marieke! Leuk is het he als ze even de tijd nemen, echt genieten dan wub.gif
annesje
Hier onze laatste echo van onze freggle... Wat een lief tevreden kindje zo he wub.gif

musemies
wat een mooie duidelijke echofoto annesje !!! nog even en dan mag je ook live bewonderen... heerlijk vooruitzicht he !?

xx mies
LieveMel
wow mooi foto vrouwke!! lekkerding wub.gif En weer duidelijker wat t wordt he wink.gif
annesje
hihihi... ben wel echt benieuwd, wij vonden t iig echt een mennekeskoppie zo smile.gif
Tinke
Annes, wauw wat een mooie foto! Oh krijg er kriebel van... heerlijk dat toetje, lijkt net of ie heel tevreden lacht (en zwaait wink.gif ). Wat zeiden Mel en ik vorige keer bij je echo fotos ook weer, ook een jochie toch? Aan de hand van t koppie, was 't niet? Ieh ben benieuwd wat t is eh wordt!
bloemetje1984
Ahh wat een mooie duidelijke echo! Zo zie je echt al hoe je beebje eruit ziet he!! Ik denk ook echt dat het een manneke is maar je weet maar nooit he! haha
LieveMel
QUOTE(Tinke @ Aug 24 2011, 12:57 PM) *
Annes, wauw wat een mooie foto! Oh krijg er kriebel van... heerlijk dat toetje, lijkt net of ie heel tevreden lacht (en zwaait wink.gif ). Wat zeiden Mel en ik vorige keer bij je echo fotos ook weer, ook een jochie toch? Aan de hand van t koppie, was 't niet? Ieh ben benieuwd wat t is eh wordt!

Dat is wat we zeiden ja en t wordt met de echo duidelijker tongue.gif
annesje
zou toch wel grappig zijn als t dan toch een meid is, dat kan tenslotte ook nog smile.gif Al zou een jongen wel fijn zijn, daar hebben we iig een naam voor sleep.gif
lievemama
Mooi annesje wub.gif
Volgens mij lijkt ze op jou laugh.gif

hihi
annesje
LM.. volgens de echoscopiste wel smile.gif heeft mijn dikke lippen en neusje zegt ze wub.gif
Tinke
Mel, Hihi leuk hoor dit soort uitspraken en speculaties, nu ben ik nog benieuwder of t ook echt zo is haha... past op zich ook wel bij dr nuchtere mind, vind je niet, zo'n knulleke!?

Heb je geveol voor geslachtsvoorspellingen? Wat krijg ik nu? Ben erg benieuwd, vooral omdat ik dit keer niet zo'n sterk voorgevoel heb als de vorige keer...
LieveMel
Heb al vanaf t begin t gevoel van een manneke bij Anneke, dus ben ook wel erg benieuwd..

Zit vaak wel goed, geen idee hoe dat komt..

Bij jou heb ik het gevoel dat je er nog een lekker grietje bij krijgt biggrin.gif Baseer het nergens op, slechts op mn gevoel...
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken, Klik Hier.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.