Renee
Aug 8 2008, 07:56 AM
vandaag wil ik toch een kaarsje branden voor kleine P, ik wil haar ouders sterkte wensen en hun familie en vrienden. Vlieg kleine P.
En voor Lovely voor wie vandaag een zware moeilijke dag zal zijn. Mijn kaarsje brand voor je
Aldonza
Aug 8 2008, 10:22 AM
Kan me herinneren dat we eerder ook zo'n topic hadden..fijn dat je het herstart hebt Renee!
Ook ik brand vandaag een kaarsje voor Lovely en haar man en haar beeb, denk aan jullie.

Debbie1977
Aug 8 2008, 11:01 AM
Ook ik wil graag een kaarsje branden voor lovely, haar man en de baby.
Tevens wil ik een kaarsje branden voor iedereen die in de MMM zit.
Liefs Debbie
Diddlina
Aug 8 2008, 11:06 AM
Ook ik wil graag een kaarsje branden voor Lovely, man en beeb.
poema
Aug 8 2008, 11:39 AM
Ik brand een kaarsje voor een goede vriend van me, waarvan ik net hoorde dat zijn vader ziek is
MamavanTim
Aug 8 2008, 11:49 AM
ook ik brand een kaarsje voor jullie lovely!!!!
mayo
Aug 8 2008, 12:48 PM
Ook ik laat een kaarsje branden voor kleine P. Ouders, famiie vrienden ik denk aan jullie op deze moeilijke dag.
Lovely ook heel veel sterkte!
sacha
Aug 12 2008, 12:10 PM
Een kaarsje voor lovely/Dian, dat er nu maar een domino-effect van meevallers mag komen......
Lovely72
Aug 12 2008, 12:27 PM
Ik wil iedereen bedanken die een kaarsje voor ons aansteekt erg lief van jullie.
Tevens willen wij een kaarsje aansteken voor alle meiden in de MMM,
En alle meiden die slechte berichten hebben gekregen.
Weet zo snel niet alle namen te noemen maar de meiden die ik bedoel snappen het wel denk ik.
Liefs Dian
Littlebug
Aug 28 2008, 04:00 PM
Ik brand een kaarsje voor mijn beste vriendin.
Dat er uit alle moeilijke momenten hele mooie dingen mogen komen.
Ook brand ik een kaarsje voor mijn tante Anneke (26 aug overleden) en voor Ingrid mijn moeders hartsvriendin (28 aug overleden)
Opdat het mooier mag zijn aan de andere kant.
Diddlina
Aug 28 2008, 04:18 PM
Ik wil hier een kaarsje branden voor Kelsey, de dochter van Ting.
Ze is vandaag weer geopereerd.
Knuf.
Lisa
Aug 28 2008, 04:21 PM
En ik brand een kaarsje voor Licorice, meisje het is nu een jaar geleden maar 't zal aanvoelen als vandaag....
Aldonza
Aug 28 2008, 05:50 PM
Ook ik wil graag een kaarsje branden voor Licorice. Vandaag een jaar terug jullie mooie mannetje geboren, die jullie helaas een paar dagen later weer moesten laten gaan. Denk aan jullie, lieve papa en mama en grote zus van Jayden*.
LICORICE
Aug 28 2008, 10:25 PM
Dank jullie wel.
Doet me goed al die lieve mensen,de pijn wordt er niet minder om, maar het verzacht het iets.
Knuffel.
saartje
Sep 11 2008, 02:28 PM
ik wil graag een kaarsje branden voor Nita en fam, dat de ontdooing vandaag maar goed mag gaan, en dat de tp morgen een prachtig brusje voor Glenn oplevert...!!
en voor Angelala, die morgen te horen krijgt of haar kindje het Down-syndroom heeft..
Diddlina
Sep 11 2008, 02:51 PM
Dankjewel Saar!

Ook ik brand een kaarsje voor Angela.
Inge
Sep 18 2008, 07:33 PM
Ik wil een kaarsje branden voor mijn moeder en zus. mijn zus is ernstig psychiatrisch patient en ze kan nergens terecht. Mijn moeder loopt al tijden op haar tandvlees en tis echt op bij haar. Maar doordat de zorg zo fantastisch geregeld is in Nederland (ahum) blijft mijn zusje dus steeds thuiskomen en mijn moeder is meer therapeut dan moeder.Dit wens je niemand toe. Dus een kaarsje in de hoop dat het ooit nog goed mag komen en dat het niet te laat zal zijn.....
poema
Sep 18 2008, 08:15 PM
een kaarsje voor mijn lieve tante,
die voor de tweede keer een rits chemo's voor de boeg heeft
Aldonza
Sep 20 2008, 02:15 PM
Ik wil graag een kaarsje branden voor mijn vriendin Anita die plots haar zus is verloren.
En ook voor de hele lieve papa en mama van J. die na 4 maanden strijd hun kindje los hebben moeten laten.
Lieverds, ik denk aan jullie, Erna.

lulu
Sep 20 2008, 03:09 PM
ik wil graag een kaarsje branden voor mijn oma die asbestlongkanker heeft!
en een kaarsje voor nita dat ze maandag maar een goede uitslag krijgt!!!
Britt
Sep 20 2008, 04:58 PM
Ik wil ook een kaarsje branden voor Nita. Ik gun het haar zo, om nog een kindje (of 2!) te krijgen.
Lovely72
Sep 20 2008, 06:16 PM
Ik wil ook wel een kaasje branden voor Lina,
In hoop voor een positieve uitslag
Liefs Lovely
Diddlina
Sep 20 2008, 07:05 PM

Hier schiet ik écht vol van! Dankjewel meiden!

Ik brand een kaarsje voor alle meiden in de MMM. Dat hun weg in de MMM maar zo kort mogelijk mag zijn en ten goede afloopt.
Debbie1977
Sep 20 2008, 09:35 PM
Ik wil ook graag een kaarsje branden voor Nita!
Hoop op een hele positieve uitslag maandag middag!
vanes
Sep 22 2008, 09:46 AM
nita
dat ze vandaag maar een mooie uitslag mag krijgen.
carolien74
Sep 22 2008, 12:15 PM
Voor Marieke... Dat ze vandaag een gunstige uitslag te horen krijgt en dat ze een spoedig herstel heeft.
mayo
Sep 22 2008, 12:58 PM
Ook ik steek een kaarsje aan voor Marieke....
Aldonza
Sep 22 2008, 01:05 PM
Hij staat hoog...voordat er van die kleine grijpgrage handjes aan zitten...maar het kaarsje brandt voor je hoor Nita!! Heel veel succes vandaag...
Heike
Sep 22 2008, 01:08 PM
Ik steek een kaarsje aan voor Nita, dat ze vanmiddag een goede uitslag te horen zal krijgen!
Ook voor de andere meiden in de mmm steek ik een kaarsje aan!
Liefs Heike
mamare
Sep 22 2008, 02:49 PM
Ook ik wil graag een kaarsje branden voor Nita en voor alle andere meiden waar de kinderwens groot van is maar nog niet in vervulling is gegaan .
groetjes mamare
Diddlina
Sep 22 2008, 03:40 PM
Lieve meiden, allemaal bedankt voor de kaarsjes branden en het duimen. Ben keihard van het bankje afgestort.
De waarde is 10. Nog slechter dan de eerste keer van het IVF-'gedoe'.
Britt
Sep 22 2008, 03:48 PM
Lieve Nita: Ik heb geen verstand van waardes, maar ik begrijp dat het dus foute boel is....
Heel veel sterkte meid, dit moet je weer even verwerken natuurlijk.
Dikke knuf!
Heike
Sep 22 2008, 03:57 PM
Sterkte meis, dikke knuf
Liefs Heike
vanes
Sep 22 2008, 04:29 PM
nita denk aan je.
marieke bij deze ook een kaarsje voor jou
Chan1979
Oct 5 2008, 09:51 PM
Ik had dit draadje nog niet eerder gezien... Zit net even te bladeren en zie wat voor mooie dingen hier gezegd worden.
Ik wil een kaarsje branden voor alle meiden van de MMM. Ik hoop dat ze snel het wonder krijgen waar ze al zo lang op hopen.
Debbie1977
Oct 9 2008, 11:02 PM
Ik wil heel graag een kaarsje branden voor Nita en Chantal, ik zal aan jullie denken en hoop voor jullie beiden op heel goed nieuws!
Liefs Debbie
Chan1979
Oct 9 2008, 11:23 PM
Lief! Dank je wel Debbie!
Diddlina
Oct 10 2008, 07:16 AM
En ook ík brand een kaarsje voor Chantal. Dat ze maar een mooie embryo teruggeplaatst mag krijgen.
lulu
Oct 10 2008, 09:35 AM
ook hier een kaarsje voor chan!!! en lovely die kan hem ook wel gebruiken!!
Biekje
Oct 10 2008, 11:14 AM
Ik brand een kaarsje voor m'n zussie, omdat ze het nu gewoon even zwaar kl*ten heeft...
poema
Oct 12 2008, 07:38 AM
Ik brand een kaarsje voor mijn tante,
na de zoveelste chemo voelt ze zich nu zonder morfine eindelijk weer een stuk beter!
Dat ze de kracht mag houden om door te gaan en alles te overwinnen!
Heike
Oct 12 2008, 08:54 AM
Ik brand een kaarsje voor de meiden van de mmm, dat ze snel een wondertje in hun buik mogen heben groeien!
Lovely ik brand ook een kaarsje voor jou!
Liefs Heike
mama van Ashley & Jason
Oct 13 2008, 08:17 PM
voor kimmie wil ik een kaarsje laten branden...
mamare
Oct 15 2008, 02:20 PM
Ik wil graag een kaarsje branden voor Nita
Dat je laatste cryo maar mag uitgroeien tot een mooi broertje of zusje voor Glenn

Meid hele dikke knuf , we denken aan je
groetjes mamare
Chan1979
Nov 3 2008, 08:35 AM
Ik wil ook graag een kaarsje branden voor Nita.
Nu we weten dat die laatste cryo geen brusje gaat brengen voor Glenn en ook geen prinsje of prinsesje voor haar en haar man, hoop ik dat zij snel de rust weer kan vinden en kan gaan genieten van haar perfecte gezinnetje!
poema
Nov 4 2008, 10:59 PM
Ik brand een kaarsje voor Chan. dat het maar goed uit mag pakken.
Ik brand een kaarsje voor Marie, dat haar zoon net zo'n wonder als brusje mag krijgen.
Ik brand een kaarsje voor Nita, dat ze de rust mag vinden die ze nu verdient heeft, en misschien ooit nog een verassing mag krijgen.
Ik brand een kaarsje voor mijn tante...
die pech op pech, op pecht heeft
Heike
Nov 7 2008, 02:40 PM
Ik brand een kaarsje voor tante Nora, die vandaag haar man (Wik Jongsma) is verloren, hij is gestorven vanmorgen in zijn slaap aan prostaatkanker...
poema
Nov 7 2008, 02:51 PM
gecondoleerd
(ik heb altijd wel van hem genoten als meneer harmsen)
mayo
Nov 7 2008, 03:24 PM
Ja Gecndoleerd, vond hem ook altijd een man met een fijne uitstraling.
Chan1979
Nov 11 2008, 09:42 AM
Ik wil vandaag een kaarsje brangen voor Una... Zij heeft vandaag haar eicelpunctie. Meis, ik hoop dat ze veel mooie en goede eitjes kunnen vinden, die dan uitgroeien tot een heel mooi embryo!
Én ik wil een kaarsje branden voor Marie die gisteren haar terugplaatsing heeft gehad. Meis, ik hoop dat er een mooi wonder in je buik blijft zitten.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken,
Klik Hier.