Help - Zoeken - Leden - Kalender
Volledige versie: Namen
Mama en Zo forum > Zwanger zijn > Algemeen
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
didi
Oh Annesje, zo herkenbaar, dat je allebei een andere smaak hebt! Bij Thomas was Thomas de enige naam die we allebei leuk vonden, dus dat werd hem maar. Jammer dat half NL zo heet, maar vooruit maar weer. Ik wilde hem Fedde noemen, en als ik naar hem kijk vind ik hem ook nog steeds een Fedde (ook wel een Thomas hoor, maar toch). We noemen hem nu overigens meestal Tom. Toch iets originelers dan Thomas, al scheelt het niet veel, hihi.

(had toen een beetje hoop op twee zoontjes: Fedde en Tije, vind ik zoooooo leuk smile.gif )

QUOTE(annesje @ Oct 3 2011, 04:34 PM) *
Dat scheelt al heel wat geneuzel iig hahaha biggrin.gif

Hihi, dat woord gebruik ik ook heel vaak.
Kim
Hier hetzelfde idd! Dit was de enige naam voor een jongen die we allebei leuk vonden smile.gif
Een volgende x maar hopen op n meisje, hebben we veel meer namen voor wink.gif
annesje
Tom hoor je hier in de buurt dan weer veel vaker dan Thomas. Ikzelf ben meer van de Tom, alleen zo heet zoontje van VLs nichtje al.... Heb je Thomas ooit (per ongeluk) Fedde genoemd of dat toch niet?
Hahaha geneuzel, leuk woord he biggrin.gif

Kim.. jullie dus aan de slag voor een meisje als jullie weer aan de slag gaan. Hebben jullie die naam al?
Kim
Haha gelukkig(!!) gaat dat niet zomaar smile.gif
Meisjesnamen hebben we er eigenlijk 3 die we allebei leuk vinden, dus dat wordt meer een luxe probleem haha.
Maar zijn er eigenlijk allebei van overtuigd dat wij alleen maar jongetjes maken ( geen idee waarom hoor!) biggrin.gif
didi
Ik vind Tom ook leuker, vandaar dat ik hem ook vaak zo noem. En heb hem nog nooit Fedde genoemd, maar de naam had hem wel gepast smile.gif
Daan vind ik ook een heel leuke naam! en ik dacht ook dat we alleen maar jongens zouden maken, maar nee hoor wink.gif Dan maar een wat stoerder meisje, hihi, geen kantjes en friemeltjes enzo aan kleertjes, maar de stoere broekjes met zakken aan de zijkanten van de pijpen, die van Thomas waren, hihi. Maar nu met een roze shirtje wink.gif

Ik weet trouwens niet of Tinke al namen heeft?? Maar ik ben al twee keer de combi M..... (dochters naam) en Karsten tegengekomen.

Mats is trouwens ook leuk! Nou ja, vind ik dan he wink.gif
Tinke
Didi, dat is geinig, want ml vind Karsten ook een mooie naam, alleen ik niet zo haha...
Indigo
ML & ik waren vanochtend aan het wandelen in het bos en ondertussen hadden we het over namen. En we kwamen toch met een leuke meisjesnaam!!! rolleyes.gif Mijn eerste voorstel hebben we tot 2e naam verkozen.

Grappig was dat ML later vroeg of we niet konden wachten tot na de geboorte om dit keer te beslissen, aangezien we toch 3 dagen hebben om aangifte te doen. Heb gezegd dat dat prima is voor me als we wel al een aantal namen hebben die we mooi vinden.

Over 1,5 week weten we (hopelijk) of het een jongen of meisje wordt!
Caro
QUOTE(poema @ Jun 17 2011, 01:02 PM) *
Caro, het is moeilijk bij Romy en Julia
Anne vind ik er wel mooi bij staan.
Of Lotte, Jinthe, Benthe, Mette.
Je merkt ik eindig op een -e Ha ha!
Ik hou mijn oren open!

Moest er laatst nog aan denken, onze meisjesnaam was Benthe! Heb het even teruggezocht en de meesten van jullie tippen ook iets in die richting (blz 35) Ninthe, Yenthe, Benthe... vond ik wel grappig! rolleyes.gif

En dan een t-shirtje met de tekst: Benthe leuk! laugh.gif
poema
Om in Facebook termen te blijven : Vind ik leuk! laugh.gif
didi
Caro, ik heb het teruggelezen over jullie namen, en nu Jesper een jongen is: was dat ook de naam die jullie al in gedachte hadden bij de meiden? Of was dat een andere naam? Omdat je toen schreef dat je een beetje uitgekeken was op die naam?
Caro
Didi het was idd Jesper. We begonnen opeens te twijfelen, en keken naar andere namen, Thomas vond ik ook wel heel leuk. Maar toen bij de 20 weken echo bleek dat we idd deze keer een jongetje verwachtten vonden we het opeens toch raar om voor een andere naam te kiezen. Deze naam hadden we tenslotte al 10 jaar in gedachten... op andere namen ben ik wel eens uitgekeken, maar met de naam Jesper zijn we nog steeds heel erg blij!
Indigo
Werd eens tijd, maar we hebben in ieder geval 1 naam biggrin.gif

Helemaal niet bekend, geloof in 2010 maar 4x geregistreerd en we zijn er zelf heel blij mee. Nu nog een tweede naam rolleyes.gif
bloemetje1984
Indigo, Het blijft moeilijk he die namen! Meiden namen hebben we er 3 maar mocht het een jongen worden..

ML heeft het er moeilijk mee haha, die begon gisteren opeens te twijfelen want ja, zon naam is voor heel het leven he! Heb hem de optie gegeven om eventueel de spelling aan te passen maar de naam enigsinds hetzelfde te houden, en hem aangespoord haast te maken aangezien het elk moment kan beginnen wink.gif Ben heel benieuwd wat het dus wordt laugh.gif

bulldoglover
sandra, oowww ben nieuwsgierig,,,,,
wil je met de tweede naam ook mensen vernoemen of niet?
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken, Klik Hier.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.