hoi dames.
daar was ik weer.
nu kan ik rustig even zitten.
de kleine slaapt nog en manlief is dochter met vriendinnetje bij haar thuis brengen , ze waren hier vandaag, maar wilden toch bij het vriendinnetje spelen en slapen.
ach, heb ik het weer wat rustiger.
zoonlief zit met nintendo ds op de bank, dus die hoor je ook niet.
@sam: kan je dat schemaatje niet doormailen ? regelmaat hier ook ver te zoeken hoor...
@manon: nou , dat hongerige kind van mij word met de dag erger !
die drinkt soms haar flesje niet helemaal op, en vervolgens word ze na een uur wakker en word ze boos als je maar het restje geeft en niet meer.
dus ze drinkt nu zo'n 165 cc weg (150 water en 5 schepjes).
en dat terwijl ze er vaak maar 3 uur tussen laat...
ze heeft in ieder geval geen regelmaat, zo had ze gisterenavond de fles om 21:00 erna om 03:00 erna om 06:00 erna om 09:15 daarna 12:30, om 13:30 een restje en nog wat water en nu slaapt ze nog en is het inmiddels 15:35.... is toch geen touw aan vast te knopen ???
@kim: hoe gaat het met het klussen ? schiet het al op ? pak maar op je gemak in... vaak verkijk je je flink op dat soort dingen. ik dacht dat ik al een eind was met inpakken, maar in werkelijkheid moest ik nog heeeeeeeeeeel veel... dus hoe meer je nu doet, des te minder hoef je straks te doen.
succes nog effe dan idd, en zonde he, dat je man dan geen tijd heeft om lekker uitgebreid te genieten van daan.
mijn man is blij dat ie nu 3 weken vakantie had.
scheelt voor mij ook een hoop gedoe.
nou het dagje duinrell was echt geslaagd.
eerst het park in geweest. de zweefmolen in (1 van de weinige atracties waar mijn maag niet van overstuur raakt) mijn man daarentegen nam het me niet in dank af... en het leukste was nog dat er een klein jongetje van een jaar of 5 naast zat die moest lachen omdat mijn man het vreselijk vond (hihi, gnif gnif...

)
daarna een stuk gelopen en naar atracties gekeken waar mijn maag al bij omdraaide als ik er alleen al naar keek... toen voor het raam gaan staan bij de splash (atractie met veel water). manlief was nat tot op zijn onderbroek en ik iets minder, want stond meer opzij (hahaha).
vervolgens een pannenkoek gegeten.
daarna hebben we nog fijn 2 uurtjes gezwommen in het tikibad (wat ook erg leuk was).
zijn samen van twee glijbanen geweest (zo'n dubbele zwemband in de vorm van een 8) de moonlight en starlight.
was erg donker en ging erg hard, maar hebben gegild van de lach met z'n tweetjes.
waren net twee losgeslagen tieners hihi...
ach, het mocht, de kids waren er toch niet bij, dus wij konden ons flink misdragen...
toen we het zat waren zijn we nog even naar een bos gereden (panbos) en wilden we een stuk lopen , helaas ging het gieten van de regen !
wij schuilen onder een boom, maar dat bladerdak hield het ook niet lang vol.
dus toch maar terug naar de auto, waar we maar even de kachel aan hebben gezet om te drogen(want in natte kleren gaan eten is ook geen aanrader !).
toen zijn we naar de overkant van de weg gelopen , alweer een pannenkoekenhuisje opgezocht.
pannenkoekendag hahaha....
waar we lekker hebben gegeten en gedronken.
en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan !
wat gaat zo'n dag toch hard !!!
maar het was zeker wel een soort van ontspannen .... meer omdat je even niet op de tijd hoeft te letten enzo.
ik gaat het hier maar eventjes bij houden.
moeten straks naar het cb voor eerste bezoek aan de arts daar.
ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
waarschijnlijk is ze te dik, geven we teveel voeding en zijn we slechte ouders (tja, ik ben niet anders gewent dan dat er niks goed is en ze alleen maar klagen)...
jullie horen het nog wel van me !
fijne dag nog
xx mies