Help - Zoeken - Leden - Kalender
Volledige versie: Juli 2010
Mama en Zo forum > Algemeen > Archief
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Barbara

Barbara
Bevallen op: 9 juni
Van: Ties
Waar: Ziekenhuis
Gewicht: 3340 gram
Lengte: 52 cm
Bijzonderheden: Prematuur gebroken vliezen met 36.2 wkn en ingeleid met 37 wkn

Margriet
Bevallen op: 6 juli
Van: Demian
Gewicht: 2970 gram
Bijzonderheden: via ivf zwanger

Barbara (Girlie)
Bevallen op: 12 juli
Van: Elja
Gewicht: ?
Lengte: ?

Esther (Prinsessie)
Bevallen op: 17 juli
Van: Julian
Gewicht: 4215 gram

Patries
Bevallen op: 21 juli
Van: Jami
Gewicht: 2570 gram
Lengte: 47 cm

Suzanne
Bevallen op: 27 juli
Van: Tom
Gewicht: ? gram
Lengte: ? cm

Brusje
Bevallen op: 1 augustus
Van: Bram Gerard
Gewicht: 3975 gram

Truusje
Bevallen op: 6 augustus
Van: Vincent
Gewicht: ? gram

NIEUW NIEUW Summer NIEUW NIEUW
Bevallen op: 11 augustus
Van: Fee
Gewicht: ?
Waar: Thuis

girlie
Hier ook nog een keertje hoor Summer...

Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje FEE!

Als ik goed kijk ben jij de enige die lekker thuis is bevallen, heerlijk! Is alles goed gegaan? Nou we horen het vanzelf een keertje, ga jij eerst maar eens goed genieten van alles...
Prinsessie
Even twee dagen geen internet (mad.gif) en dan is het "zwanger zijn" deel echt gesloten en mogen we verder bij "babytijd". Oftewel, Summer GEFELICITEERD met jullie dochtertje Fee! En wat een leuke naam, nog leuker vind ik de manier van spellen. Hoop dat alles goed is gegaan, kijk ook naar jouw verhaal erg uit.

Hier dus even geen internet gehad. Na een helse nacht van zondag op maandag, nu al weer 2 hele goede nachten achter de rug. Kleine man viel weer lekker in zijn eigen wiegje in slaap na het voeden. Merk het ook heel goed aan mezelf, heb weer lekker puf om dingen te doen.

Morgen ga ik weer reageren, mannetje en bedje roepen. Fijne avond allen!
Dootjuh
Dan maar even hier inbreken wink.gif

Summer Van harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Fee!!! biggrin.gif

Meiden veel plezier hier bij babytijd..!!

xx
Prinsessie
Goedemorgen dames.

Hier weer een goede nacht gehad. En vandaag is VL weer lekker thuis want zijn ouderschapsverlof gaat per vandaag in en is hij dus iedere donderdag "vrij". Niet helemaal vrij want hij gaat ook lekker voor zichzelf aan het werk. Moeten toch al die luiers en mega stoere babykleren kunnen betalen biggrin.gif

Ik doe al weer heel wat in huis, laat de gyn dat dus maar niet horen. 8 september moet ik naar hem toe voor de na controle, hoop dat ik dan groen licht krijg en weer rustig aan wat mag gaan sporten.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Al een beetje ritme gevonden en/of nog lekker aan het genieten van de kraamtijd? Hoe is jullie de kraamhulp eigenlijk bevallen. Beetje leuke dames (of heer?) gehad?

Jessey2005
Breek in ***

Summer van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fee...

Dames veekl schijf plezier hier.

Breek weer uit***
brusje erbij?
JAAAAAAAAAAAAAAAA, we zitten in babytijd!!!!!!!

Summer, gefeliciteerd met je dochter Fee! Hoop dat alles goed is met jullie en je lekker thuis aan het genieten bent. Het heeft misschien even geduurd, maar dan heb je ook wel wat, toch?
Ik denk dat de mannetjes moeten vechten om de twee juli-meiden, ik hoor sowieso dat er veel jongetjes worden geboren, hmmmm dry.gif . Gelukkig is die van ons errug knap! wub.gif laugh.gif

Ik heb nog steeds niet alles terug gelezen. Ben al blij wanneer ik m'n gewone internetdingetjes kan doen tussen de bedrijven door en af en toe een stukje schrijven of de verhalen scannen.

Margriet, ik zag wel dat jij het weer even voor je kiezen hebt gehad, phoe. ik hoop dat je een beetje opknapt. Het was voor je oudste (Mitchel?) zeker ook een pittige tijd zo? Nu hopelijk langzaamaan weer naar een gewonere tijd en lekker genieten van elkaar.

En wie van ons had nou dat virus met die uitvalverschijnselen? (dement ben ik nog steeds....) Gaat dat goed?

Hier nog steeds een beetje zoekende. Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik geen echte kraamtijd heb gehad, door de ziekenhuisopname en de bijbehorende stress, en daarna nog eens toen dat planningsbureau me op de kast joeg. Heb ze een beetje 'teruggepakt' door de verlenging, maar al met al is het kraamgevoel me ontschoten. Wel regelmatig kraamtranen, om van alles. sad.gif
We hadden gelukkig wel een hele lieve goeie kraamhulp, die veel voor ons heeft gedaan, zelfs koken. Jammer dat ze vrij laat begon, half 10 terwijl de vorige er altijd om half negen wel was, dus het opstarten 's ochtends moesten we nu zelf regelen. Verder geen klachten.

Ik had overigens bij de bevalling heel weinig bloedverlies, maar wel een paar hechtingen. Daar had ik na een week eigenlijk al geen last meer van, beetje trekkerig gevoel soms, maar geen pijn meer. Het vloeien is nu ook al minimaal, beter dan de vorige keren.

Het ritme is hier erg wisselend. Als Bram een volledige voeding drinkt (links en rechts dus), dan houdt hij het wel ruim 3 uur vol, soms 4 of 4 1/2. Maar vaak kan ik hem halverwege niet overtuigen om verder te drinken, is hij moe, zit hij vol, of wil hij geen krampjes oplopen..... waardoor hij zich al weer sneller meldt, soms na een uur of 1 1/2 uur. Gisteren overdag iedere keer 3 1/2 uur ertussen en goed doordrinken, vannacht 2 1/2 uur na halve porties, dat zou eigenlijk andersom moeten zijn. Verder is het een hartstikke lief mooi rustig ventje. Hij kan alleen erg boos worden wanneer iets niet lukt of naar zijn zin gaat (o o, dat wordt wat) en als hij erge kramp heeft klinkt hij bijna hetzelfde als zijn mama tijdens de bevalling laugh.gif .

Gisteren hebben we overigens een fietskar opgehaald die we op MP hebben gekocht. Dat scheelde zo'n €500 met een nieuwe van dat merk. Kregen er meteen een autostoel zoals Amber nu heeft en twee combisleepers bij, goeie deal! We hebben nu dus alle mogelijkheden die je maar kunt verzinnen om met de kids (1 of 2) op pad te gaan, nu alleen nog lekker weer!

Groetjes, Ingrid

O ja, voor het lijstje: meneer was bij de geboorte ca 52 cm.
Kippetje
Allemaal gefeliciteerd met jullie wondertjes. Geniet ervan.
Prinsessie
Nou Brus, helaas voor jullie hebben wij de knapste knul van de wereld in huis biggrin.gif
Blijft wennen he, die voedingen en gebroken nachten. Julian komt zo ongeveer om de 3 a 4 uur. Ook in de nacht. Alleen is het dus 's nachts de vraag of hij weer lekker wilt slapen of niet... En soms hebben we dus pech en is ie klaar wakker. Iemand misschien tips?! Ik voed iig al zoveel mogelijk in het donker en zorg ervoor dat ie het lekker warm blijft houden.
En wat jammer dat je niet zo van je kraamtijd hebt genoten. iig wel een lieve kraam gehad. Nog steeds "last" van de tranen?

Margriet, wat een verhaal. Wat een pech. Hoop dat het nu beter gaat en je eindelijk eens een beetje kan gaan genieten.

Barbara
Ik weet niet hoe jullie erbij komen maar DÈ knapperd van het forum ligt toch echt hier in de box hoor tongue.gif

Wij kijken met een super gevoel terug op de kraamweek. Wel viel het me deze keer heel erg tegen dat ik niet zo fit was maar dat is natuurlijk ook niet zo gek als je bijna 4 liter bloed bent verloren. We hebben een schat van een kraamhulp gehad, ze heeft het huis een week lang gezellig gemaakt, lekker gekookt en was ook super lief voor de andere kinderen. Was gewoon jammer dat ze weg moest terwijl ik 2 dagen extra gekregen heb en bij de anderen wel blij met de kh was maar het ook wel weer fijn vond als ze ging en we het huis voor ons zelf hadden.

Ties komt ook elke nacht nog hoor. Gisteravond was ie helemaal munt om 22 uur en zijn we vroeg naar bed gegaan maar ik heb heb m 1 uur en om 4 uur weer gehad en toen om 8 uur weer. Op zich breken de nachtvoedingen me nog niet eens zo heel erg op, het is meer het laat naar bed gaan omdat ik toch steeds weer opblijf voor de late voeding van 23 uur. Als ie zich 's nachts meldt, neem ik hem bij ons in bed, leg hem aan en ik slaap weer verder om even later wakker te worden, o te draaien en weer in te dutten. Dan snel een luierwissel en gauw weer verder slapen. Mss omdat ik tijdens het voeden gewoon slaap dat het niet zo vermoeiend voelt maar ondanks dat, mag ie van mij wel gaan doorslapen wink.gif

Ik vind het veel vervelender dat ik overdag niet van hem opaan kan. De ene keer moet ik hem na 4 uur wakker maken en daarna komt ie na anderhalf uur weer wacko.gif Net ook, hij wilde drinken toen wij net aan tafel zaten dus hup Ties ook aan tafel eten (weet niet wat de bedrijfsverzorger er van dacht die ook meeat), toen om kwart over 1 de andere borst en heb ik hem naar bed gebracht. Laura en Daan gingen spelen en ik moest naar de ha dus dacht, dat kan zat, kom ik thuis, zit Wilco er mee op de arm en nu drinkt ie weer. Verdorie, ik ben nog geen uur weggeweest wacko.gif Maar goed, ik ben wel blij dat ik hem gewoon kan aanleggen als ie dorst heeft en niet hoef te letten op een max. wink.gif

Eigenlijk wil ik verder, ben met een taartje bezig. Had gister in opdracht van mijn moeder een appeltaart gemaakt voor iemand en kreeg toen zin in lekkers en heb voor ons zelf maar wat gemaakt, Wil er nog wat versieringen op maken en dan zo lekker opeten bij de koffie biggrin.gif
supergirl
Hallo meiden

Allereerste Summer, van harte proficiat met Fee!! Wat een super toffe naam. Echt heel leuk!! Ga maar lekker genieten van je kleine meid. Ik hoop dat alles goed gegaan is. We horen het hele verhaal later wel.

Dames , ik moet jullie toch echt teleurstellen. Jullie mannetjes gaan het nooit winnen van onze Tom. Hij is nu al de mooiste van het hele land, sorry . Ik kan er niets aan doen voor jullie rolleyes.gif laugh.gif

Vandaag is het consultatie bureau voor het eerst langs geweest. Leuke meid, hebben ruim 2 uur zitten kletsen. Heb goede tips gekregen van haar. Vooral over het voeden. Ik was bang dat Tom te weinig voeding kreeg, hahahaha mooi niet dus. Hij krijgt nu 6 x 100 en 1 x 120. Dat was best veel. Ik hoef niet terug in het aantal cc maar ik mag wel, als we dat willen, terug in het aantal voedingen. We gaan nu vanaf morgen proberen om om de 3.5 uur te voeden. En dan de laatste om 0.00 en de eerste om 6.30 van elk 120cc en de andere 4 flessen elk 100 cc. HIj wil nu nog wel eens alles uitspugen en bij de volgende fles lurkt hij alles heel gulzig naar binnen omdat hij zo'n honger heeft. Ik moet hem ook heel vaak wakker maken als ik om de 3 uur voed. Dus nu laten we er een half uur langer tussen zitten. Kijken of dat werkt. Ik hoop het. Geeft hier ook wat meer rust en tijd om dingen te doen.

Brusje, ik was dat met de uitvalsverschijnselen in mijn gezicht. Maar dankzij de medicijnen gaat het echt al een heel stuk beter. Mijn oog gaat weer dicht en knippert ook weer mee. Ik kan alleen mezelf nog niet opmaken omdat er nog geen kracht in het oog zit. Dus de mascara gaat niet zo lekker en dan is het resultaat nog veel belachelijker hahaha! Mijn mond doet het ook goed. Ik kan weer lachen. Het is nog niet zoals het geweest is maar beter dan vorige week. En mijn tong voelt alleen nog steeds raar aan. Maarja er staat ook 4 tot 6 weken voor dus ik ben hier echt al heel tevreden over.
Kon jij met je kraamhulp niet afspreken hoe laat ze begon? Wij mochten dat zelf aangeven. Ideaal. Zeker inhet weekend, konden we eerst lekker zelf rommelen en aantutten met hem en zij kwam dan pas om 10 uur. En door de week kwam ze dan om 8.30. Jammer dat je niet echt hebt kunnen genieten. Misschien nu dan dubbel genieten?

Prinsessie, ik wil ook graag iets gaan doen aan de sport. beter gezegd, ik wil mijn buikspieren weer gaan trainen. De zwangerschapskilo's plus een 5 tal extra kilo's zijn er al wel af en ik zit nu dus ver onder mijn begingewicht maar ik heb nog wel zo'n flubberbuik. Zal ook nog wel even zo blijven maar gewoon het idee dat ik er iets aan doe is al genoeg. Maar volgens de kraamhulp moet ik eerst mijn bekkenbodemspieren trainen en volgens mij zitten daar nog steeds de hechtingen in. Tot nu toe kan ik die nog niet zo goed trainen. Ik probeer wel maar het lukt nog niet echt. Tja, ik heb ook zo weining geduld. Maar ja ik ben ook nog nooit zo dun en op zo'n laag gewicht geweest sinds in 18 was. ( ben nu 35). Dus dat wil ik wel zo houden. Ik weet dat het raar klinkt maar voor mij is dit echt zo fijn. Ik kom nl meestal al 2 kilo aan als ik al naar een taartje kijk en nu ben ik zoveel kwijt dat ik dat graag zo wil houden.
Geef jij trouwens BV of de fles? Wij kregen nl de tip ( met flesvoeding) om de laatste fles dus meer te geven. Hij hoeft het niet op te drinken maar gewoon aanbieden. En bij ons slaapt hij daar dus van 0.30 tot 6.30 op door.

Margriet, hoe is het. Gaat het al weer een stuk beter met je? Slaat de medicatie aan?

Trouwens, heeft iemand goede tips tegen rode billetjes. Tom heeft zulke rode billen, er zijn zelfs velletjes af. Ik heb al sudocreme en bpantene gekocht en net ook nog parfumvrije billendoekjes. Maar iemand nog een tip? Hij huilt er zo om, zo zielig.

Barbara voor het lijstje. Tom was 52 cm en woog 3785 gram.

Ik ga eens even strijken ( komt geen eind aan) en naar mijn brood kijken. Ben lekker vers brood aan het bakken. ruikt altijd zo lekker in huis.

tot later.

groetjes
Suus
Barbara
Suus, als de uitslag niet weggaat, even naar laten kijken, kan een schimmeltje zijn en dan is het met een zalfje zo over. VErder kun je uit je kraampakket die onderleggers gebruiken en hem in zijn blote billetjes laten liggen en ze aan de lucht laten drogen.

Oh net helemaal vergeten, kreeg gister een lachje terug van Ties waarvan ik dacht, hee dat is geen stuipje meer, ben nu nog verliefder wub.gif
Chan1979
Suus, van harte gefeliciteerd met de
geboorte van jullie prinses Fee!

Ik hoop dat je heerlijk kunt genieten van je gezinnetje. Kruip lekker op die roze wolk,
laat je verwennen en geniet er van!

Meiden, heel plezier bij babytijd!!!
Liefs, Chantal
patries9
Hallo Babytijd.

Zo dat is allemaal snel gegaan die eerste 9 maanden(of 8 voor sommige wink.gif)

Hier gaat alles lekker. Jami is nu vaker wakker, en probeert al geluidjes te maken. Gisteravond had ik echt contact met hem, en er kwam een geluidje terug. Hij had er hard voor moeten werken, maar toen hij het door had, deed hij het nog een paar keer. Alleen is hij het nu weer vergeten haha.

Ties is dus lekker onregelmatig. Ach komt ook allemaal wel weer goed. Zijn de kinderen van jou alweer naar school?

Oh en voordat ik het vergeet, jullie hebben het echt allemaal mis, want het knapste kereltje ligt toch echt hier in de box!!

Op de kraamzorg kijk ik goed terug. Dit was echt de beste van alledrie! Had alwel verteld dat ze zich helemaal niet aan haar tijden hield.

Suus, ben blij te lezen dat het weer wat beter gaat met je,

Hier heb ik mijn "oude" spijkerbroek weer aan, heerlijk als je je eigen kleding weer aan kan. Alleen degene die ik nu aan heb past, was best wel deprimerend om alles te passen en ze kunnen niet dicht. Maar goed, heb er toch 1 gevonden haha.

Verder eigenlijk weinig nieuws, mijn neefje doet het supergoed, die is vandaag voor het eerst in bad geweest, en dat is een goed teken.

Summer, zit je lekker op je roze wolk?

Nou ik ga even brood uit de vriezer halen!

Tot later
girlie
Esther, wat lekker dat je vriend ouderschapsverlof kan opnemen, ook fijn voor jou nu!
Elja kan soms ook zo onrustig zijn, speentje wil dan ook niet altijd helpen. Wat ik nog weleens doe, haar in de wieg laten liggen en mijn hand over haar hoofdje leggen, over de haartjes. Dat gewoon zo houden, daar word ze rustig van. Weet dit nog uit de couveusetijd van Mika. Als hij onrustig was in de couv deden we dat ook, met daarbij nog een hand om de billetjes. Dan voelen ze zich geborgen, voelt een klein beetje zoals in de baarmoeder werd gezegd. Bij Elja doe ik het niet bij de billetje, alleen om haar hoofdje en het lijkt te werken, ze valt daarna lekker in slaap. Alleen is ze soms ook zo weer wakker laugh.gif Denk dat je het voor de rest al helemaal goed doet, verder zou ik het ook niet weten!

Brusje, wat balen dat je niet het gevoel hebt dat je een goede kraamtijd hebt gehad! Wel begrijpelijk, want een ziekenhuisopname is niet niks! Dan ook nog eens een kraambureau die raar doet! Onze kraamverzorgster begon iedere dag om 08.00 uur, hadden we zo overlegd. Vond ik eerlijk gezegd wel lekker.
Goeie deal op MP zo te lezen, super!

Barbara, jij alweer druk aan het taarten bakken!? Ben al blij als er bij mij een cake lukt haha. Je creaties zien er altijd wel super uit!
Wauw je eerste echte lach van Ties, wub.gif

Suus, wat leuk dat het zo gezellig was met degene van het CB. Wij hadden bij het huisbezoek echt een heel vreemd mens. Het hele CB bij ons is vreemd, maar dat kan ook aan ons liggen... wink.gif
Wat goed dat het weer een stuk beter met je uitvalsverschijnselen gaat zeg! Gebruik je nog de prednison of is dat al gestopt?
Sporten? Ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken, ben niet zo'n sportief type. Moet er wel aan natuurlijk, qua kilo's zit ik bijna weer op mijn oude gewicht, maar die buik hè? Jij zit dus gewoon onder je begingewicht, kan me voorstellen dat je dat zo wil houden, zou ik ook willen.

Vandaag lekker een meidendag hier haha. Gisteren was Elja wel onrustig en wilde ze veel drinken. Qua tijden kwam het niet goed uit, ze dronk een fles om 19.00 uur dus ik dacht echt beroerd uit te komen met 2 voedingen 's nachts (01.00 en 04.00 uur). Maar ik ben om 23.30 maar naar haar toe gegaan omdat mama wilde slapen, zat dus 4,5 uur tussen. Daarna kwam ze pas om 04.30 uur en om 07.15 uur, dus deze mama is helemaal tevreden. Ze kan er dus al best 4,5 tot 5 uur tussen hebben, als ze dat nou blijft doen! Na de flessen viel ze ook weer heel makkelijk in slaap, echt lekker voor ons allebei.

Summer
BUB!!!!

nou jullie hebben het al gehoord hè? we hebben dus een dochter!!! zo leuk!!!! wub.gif

ze is een klein meisje: 2700gram en hooguit 45 cm!

bv gaat prima!

hou het even hierbij, batterij laptop is leeg

kom gauw meer vertellen....
girlie
Ahhhh, jullie ook al zo'n lief klein poppetje. Ongeveer net zo groot (klein wink.gif )en zwaar als Elja bij haar geboorte.
Lekker genieten!
supergirl
hoi!!

hier alles goed, ben vandaag lekker naar de kapper geweest. Heerlijk!! Even lekker weg en tijd voor mezelf. Maar ook wel weer blij dat ik klaar was hoor. Vind het best raar om nu zonder de kleine weg te gaan. Maar vaders heeft lekker genoten en heeft tom in bad gedaan. En dat terwijl ik er niets over gezegd had. Zo lief.
Gisteren was het hier zullk lekker weer dat ik hem lekker op het balkon uit de zon en uit de wind in de reiswieg heb gelegd rond een uur of 4.00 en daar heeft hij heerlijk liggen slapen tot een uur of 6. En geen kik gegeven. Af en toe wel wakker maar ging meteen weer slapen. Hij kan al redelijk wennen aan de langere tijd tussen de voedingen door. Gistern kwam hij pas rond 7 uur en dat terwijl de laatste fles dus al om 3.30 was geweest. Dus toch zo'n 3,5 uur tussen. En daarna hebben we hem om 11.30 pas weer gehoord. Echt ongelooflijk. Alleen vanacht kwam hij dan al wel om 5 uur en dat was nog net iets te vroeg maar met de speen was hij heel tevreden en heeft hij nog een uurtje geslapen.
Ik ga hem nu rond kwart over 1 halen en dan even lekker een half uur met de billen bloot om de luieruitslag te laten drogen. En dan vanmiddag even lekker naar het plein lopen om wat spullen te halen voor een lekkere taart. Moet nog even kijken maar ik gok op de ijstaart van bokkenpootjes. Wil ik al zo lang en komt er steeds maar niet van.

Girlie, wat fijn dat Elja ook al zo lekker lang tussen de voedingen door slaapt. toch wel fijn dat je nachten dan wat minder gebroken zijn. Ik zag dat ze al weer een maand is. Wat gaat dat toch snel!!! Echt niet normaal. Voor je het weet kunnen ze al fietsen en zijn ze afgestudeerd laugh.gif

Patries, Tof dat je contact had!!! Ik kan ook niet wachten tot hij geluidjes gaat maken. Maar dat is nu nog te vroeg voor Tom. Het enige contact is dat hij je constant met zijn grote kijkers aankijkt tijdens de voedingen. Net alsof hij dwars door je heen kijkt. Echt van die ogen om in te verdrinken.

Heerlijk he om je oude kleding weer aan te kunnen. Ik heb vandaag mijn oude spijkerbroek aan en die is zelfs te groot!! En mijn bloes die altijd op een tikkie te strak stond , is ook te groot!!
Maar daar tegen over staat weer wel het besef dat ik nooit meer een zwangere buik zal hebben en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel moeilijk vind. Ik heb er zo enorm van genoten en vond het zo ontzettend leuk om zwanger te zijn. Ik mis soms echt mijn bolle buikje. Maar we hebben nou eenmaal besloten dat het bij 1 kindje blijft dus daar moet ik me dan ook aan houden. Wel jammer maar ik kan het wel begrijpen. Manlief is natuurlijk al 48 en wordt in dec 49 en heeft ook al een dochter van bijna 17. En dan nu nog een kleintje erbij. Dat is wel even genoeg voor hem. En logisch. Maar ik ben wel supertrots op hem!!! Hij is een super toffe papa!!

Ik ga even snel mijn boterhammen eten nu tom nog slaapt.

tot snel!!

groetjes
Suus
Barbara
Heerlijk hè als je wat meer contact kan maken. Hier ook iemand die vergeten is hoor hoe dat ook al weer ging, dat lachje. Een geluidje komt af en toe maar nog niet zo vaak. En dan die oogjes........ zwijmel de zwijmel wub.gif Het blijft mooi ook bij de vierde smile.gif

Die Ties van ons hè, dat is toch echt wel de grootste poep-kampioen. Mèn hij is al met zijn derde setje kleren bezig van vandaag ohmy.gif

Shit, hij is wakker en ik heb net gekolft omdat ie zo lekker sliep ohmy.gif Naja, dan maar eens zien of ie de fles blieft, had zo graag een voorraadje willen maken maar dat komt er nu niet van. Bij Kim wist ik van de gekkigheid niet waar ik het laten moest en had ik binnen no-time 11 liter in de vriezer liggen en nu nog geen liter ohmy.gif Ik heb liever wat voorraad dan dat ik telkens moet sprokkelen om het bij elkaar te kolven. Wel fijn als ik straks een keer niet voldoende kan kolven en er even wat aanvulling uit de vriezer kan komen.
brusje erbij?
Hee meiden, ben vandaag alleenmet m'n mannetje: hubs is vriend aan het helpen verhuizen en Amber naar haar favoriete tante. Wat een rust! Het dametje heeft heel veel moeite te wennen aan de nieuwe situatie en vraagt op allerlei manieren aandacht. Komt ook iedere nacht bij ons, vannacht om hal vijf. Ben zelf van 3:15 tot 5:15 met 't mannetje bezig geweest, zooooo veel krampjes! Heeft ook al een paar luiers geen poep, dus 't zit echt vast. Daarna heeft hubs 'm op z'n buik gehouden, was 't enige dat een beetje hielp. Iemand tips, naast de cinababy?

Summer, wat een klein poppetje! Ben benieuwd naar een fotootje! En de verhalen natuurlijk!

Suus, fijn dat het al beter gaat. En dan maar geen mascara, toch?

Patries en Barbara, al echt contact, daar moet ik nog wel even op wachten. Smelt ook al bij ieder stuipje dat op een lach lijkt wub.gif

Barbara, heb jij Kim nog doorgevoed, zoals je een paar maanden terug wilde? Ik wilde dat toch niet bij Amber, dus die heeft hardhandig haar plaatsje aan Bram af moeten staan. Na een paar kleine drama's is dat vrij snel geaccepteerd. Ze is ook wel erg lief voor haar broertje wub.gif

Onze kraamhulp kwam uit Amsterdam en wilde na de files komen. Dat snap ik wel, nadeel van de randstad.

Hier nog 2 1/2 kg boven gewicht, tevreden mee. Wel nog ff in de comfortabele kleding....

Baal een beetje: gisteren met z'n viertjes naar de kinderboerderij gelopen, ca 1/2 uur heen en weer terug, en 's middags op de fiets boodschappen: nu weer last van m'n bekken! Was wel een leuk dagje, en inderdaad lekker en raar om alleen weg te zijn. Ga nu ook even boodschapjes doen, zolang meneer nog slaapt....

Ingrid
Barbara
Nee ik voed Kim niet meer. Ik ben in maart gestopt doen ik die longontsteking heb gehad en daarna snapte ze het niet meer. Stond toen ook al zo goed als droog. Heb haar vanmorgen nog wel aangelegt maar ze krijgt er niets meer uit. Ze was even lekker bij mij in bed gekropen, lekker knuffelen en ineens trok ze mijn nachthemd omhoog en pakte mijn borst. Kinke mij, zei ze en het schoot toe, gezegt van drink maar maar op een paar druppels na, heeft ze niks gehad. Zei nog wel, kinke lekkerrrrrrrrr maar volgens mij vind ze het nu ook gek want het is Tiese mewk, mij beke kinke Wel jammer hoor want ze drinkt de melk nog steeds niet goed en als ik kolf, vind ze het weer niet lekker lijkt wel. Nouja, ze heeft 15 mnd bv gehad en dat is toch ook mooi.

Pfffffff was even alleen het dorp in geweest maar wat was het druk zeg. WEl lekker even zonder kids (heb wat voor 5 december al gekocht) dus ik was blij dat ze thuis waren. Hihi kom thuis, kon gelijk aan de bak, Kim had een poepbroek, moest het eten opzetten en toen kreeg Ties honger. De soep pruttelt dus zachtjes, Kim is verschoont en Ties ligt nu te drinken, kan ik mooi ff internetten tussendoor.

Ow gister was ie trouwens toch weer in slaap gevallen dus die 90 ml kon mooi als nog de vriezer in wink.gif
Barbara
Meiden, ik lig helemaal in een deuk.

Naast ons, zit een oude papierfabriek die op de ouderwetse manier nog papier schept. Dit weekend is er iets te doen met kunstenaars en papier en weet ik wat en daar komt nogal wat volk op af. Om die mensen een parkeerplek te geven, maken ze gebruik van een wei van ons. Nu staan onze kinderen en die van de buren 2 aan 2 de auto's door te sturen.

Net kwamen ze binnen om te eten en lieten ze geld zien, hebben ze dus van bezoekers wat kleingeld gekregen. Na het eten heb ik ze alle 2 een blikje gegeven om het geld in te doen en nu staan ze helemaal op scherp. STelletje geldwolven dat het zijn. Buurjochie houd de auto's tegen en zegt hoe ze moeten doorrijden en Daan staat er naast met zijn blikje te rammelen. 50 meter verderop staat het buurmeisje aanwijzingen te geven waar ze kunnen parkeren en daar rammelt Laura met haar busje. Helemaal in de veronderstelling dat ze vanavond RIJK zijn laugh.gif

Ik ben benieuwd.
Prinsessie
Haha Barbara, wat een ondernemende kids heb je. Leuk hoor. Kunnen ze niet vroeg genoeg mee beginnen toch?!

Ben er maar heel even, komt zo weer kraamvisite. Morgen reageer ik verder.

Vannacht weer even vol met krampjes en natte spuug-rompertjes. Vandaag dus even geen caffeine om te zien of dat scheelt... Verder zijn we heerlijk aan het genieten van onze kleine man. En...er was een lachje...en het was geen stuipje!!!! wub.gif
supergirl
Hoi meiden

Jeetje wat is het hier stil vandaag. Waarschijnlijk is iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten. Groot gelijk!!

Hier hoopte ik op een rustig weekend maar dat is tot nu toe nog niet gelukt. Gisteren kwamen er onverwacht twee hockey vriendinnetjes op bezoek. de een om half 6 en de ander rond een uur of half 9. Wel heel gezellig!! Maar ik was ontzettend moe. Ik doe al de hele week de late fles en dat is niet erg. Alleen ik kan overdag niet rusten. Het lukt me elke keer niet om even te gaan liggen en een tukje te doen.Zelfs op de bank zitten is er nog niet van gekomen. Ja dan ga ik wel op breken. Dus gisteren hoopte ik even tussen de twee flessen door nog even op de bank te kunnen liggen. Maar helaas. En vriendlief was gisteren ook zo ontzettend moe ( heeft nog steeds geen vakantie gehad na de geboorte van tom) dus die ging om 11 uur al onder de wol. Maar Tom dronk zijn laatste fles goed en om half 1 lag ik er gelukkig ook in. Hij kwam alleen al om 6 uur en dat is een half uur te vroeg. Heb hem maar gehaald en lekker met hem op de bank liggen knuffelen. Ook heel leuk!! Allen spuugde hij zijn flesje daarna er bijna helemaal uit. Maarja, niets aan te doen.

Daarna nog even lekker terug gekropen en er weer te laat uit gegaan natuurlijk. Om half 11 stond de baas van vriend al voor de deur. En die had wel zulk ontzettend leuke kleertjes bij!!! Lang leve de vrouw van de baas!!! Een heel leuk spijkerbroekje met bretels!!! en twee leuke shirtjes en een blousje met ruitjes. Helemaal mijn smaak!! En daarna kregen we via de koerier nog een grote doos van kantoor met een koffertje met leuke kliene kadootjes en een groot kikkerkussen. En aangezien wij alles groen hebben met schaapjes, kikkers of nijlpaardjes kwam dat dus heel goed uit.

In de middag nog even snel naar Prenatal geweest voor de stikkerkorting. Heb daar nog een wipstoeltje gekocht ( besteld want alles was op!!!) en een parapluutje voor de kinderwagen en een kikkerspeigel voor in de auto. Volgende week ga ik met Tom naar mijn zus en moet ik helemaal naar Drenthe rijden. Dan wil ik wel dat ik af en toe even naar hem kan kijken in de auto. Dus ook maar gauw een thermosfles gekocht zodat ik onderweg een fles kan maken als we ff stoppen. Heb er wel zin in hoor. Even lekker een paar dagen naar mijn zus. Die moet nu nog 7 weken dus die heeft het ook wel een beetje gehad. Dus afleiding van haar neefje is ook welkom.

Vandaag ook meteen de nieuwe vloer besteld en volgende week maandag komen ze hem al leggen!! Heerlijk. Eindelijk uit de rotzooi! Moet alleen maandag as dan nog wel even de oude vloer er helemaal uit halen en alles nog leeg halen aan kasten. We moeten nl alles in de kamer gaan verhuizen van links naar rechts als de vloer gelegd wordt.

En nu zit ik te wachten op het bezoek van mijn schoonzus en zwager die naar Tom komen kijken. Vriendlief ligt een klein tukje op het balkon te doen, ik heb vanmiddag even mogen slapen.
En morgen om half elf komt er nog een ander vriendinnetje met haar dochtertje en dan zit het er even op voor dit weekend.

Owja!! Ik heb die bokkenpootjes taart nog gemaakt en maar gedeeld met de bovenbuurvrouw. Hij is heerlijk alleen ben ik nu een beetje misselijk. Hij valt erg zwaar op de maag. Je moet er echt maar een pipeklein stukje van nemen. Weer een les geleerd. Komende week denk ik dat ik voor de quich ga. En ander ga iets lekkers maken voor bij mijn zusje. Hahaha heb de smaak weer helemaal te pakken.

ow daar zijn ze, ik ga gauw beschuit met muisjes smeren.

Verder iedereen alles goed?

Tot snel

groetjes suus
Barbara
Ze hebben er alle 4 toch ruim 16 euro aan over gehouden!!! Voor morgen willen ze een bord maken: parkeren 1 euro laugh.gif Ja ondernemende kids en ik heb de hele dag geen kind aan ze gehad. Af en toe wat snoep en ijsjes gebracht en zo nog ff douchen.

Ties is al gebadderd en ligt heerlijk naar zwitsal ruikend te drinken. Dat wil zeggen, hij lurkt nog wat, de oogjes zijn al dicht wink.gif Als hij zo in bed ligt, ga ik met de andere 3 onder de douche en dan kunnen ze slapen.

Gister is de buuf op bezoek geweest voor Ties en die had ook al van die leuke kleertjes bij zich. Voor Kim hebben we geld gevraagd omdat we heel veel meisjesspullen nog hadden van Laura maar omdat manlief geen vierde wilde, heb ik toen alle jongensspulletjes weggegeven. Tja en toen veranderde hij toch van mening en kregen we een Ties dus ik mag weer shoppen en komt iedereen met kleertjes op bezoek. Toch veel leuker dan geld hoor ookal hebben we daar een mooie autostoel van kunnen kopen.
brusje erbij?
Hee meiden,

Bram heeft een nieuw ritme: overdag lekker lang slapen en 's nachts om de 2 uur komen! Ben dus iedere ochtend gebroken. Vannacht was het dus om half 2, half 4, half 6 en kwart over 7.... wacko.gif . En vanmiddag van half 12 tot half 4 geslapen, toen heb ik 'm maar wakker gemaakt. Morgen moet hubs weer werken, 's ochtends vroeg beginnen, dus ik hoop op een goede nacht en dan op tijd twee kinders gevoed en aangekleed, Amber naar het kdv, boodschappen halen, 11 uur intake consultatiebureau en 's middags komt m'n broertje met vrouw/kind uit Enschede langs! Superleuk!

Barbara, ondernemende kids hoor. En vervelend dat je allemaal nieuwe kleertjes voor Ties moet kopen/krijgen, haha. Jammer van de bv bij Kim, maar 15 mnd is al heel wat. Dus nu heeft Ties het alleenrecht, ook fijn, toch. Ik vraag me ook al af of Amber het nog snapt. 'Die' is voor 'BabyBjam'. Ze wil nog wel soms naaar de babydokter en hield laatst de douchekop tegen haar buik om naar de baby te luisteren, dus er zit nog wel iets in dat koppie.

Suus, jij ook flink druk. Wij hebben het vrij rustig gehouden met bezoek, gister was schoonzusje er 's middags even en vanmiddag een vriendin van me. Veel mensen hebben nog vakantie of wonen te ver voor een kort bezoekje. Kunnen we wel lekker rustig wennen en bijkomen.

Esther, geen caffeine, zal dat helpen? Hier ook nog steeds kramp maar geen spuug. Gaat iets beter dangisteren.

Ga ff de soep afmaken en broodjes in de oven gooien en Bram van z'n hik af hrlpen....

Ingrid
Prinsessie
Oh Brus, wat fijn dat Bram 's nachts zo vaak komt dry.gif... Pff wat een lange nachten dan he. Hoop voor je dat het snel anders wordt. De caffeine vrije dagen werken tot nu toe wel. Heeft afgelopen nacht geen heftige krampjes gehad en het spugen in volgens mij ook minder geworden. Nu voed ik hem ook iets anders, nog minder horizontaal dan eerst (best lastig met bv haha) en laat hem nog langer rechtop "zitten" voordat hij weer zijn wieg in gaat.
Gisteravond had Julian zijn laatste voeding om 22:30 en kwam pas om 3:30! Daarna was ie alleen klaar wakker en wilde dus niet meer (in zijn wieg) slapen. Toen maar weer lekker op mijn buik neergelegd en amen gaan dommelen. Toe kwam ie uiteindelijk om 6 uur en 8 uur. Redelijke nacht gehad dus.

Barbara, idd erg vervelend om de nieuwste mode voor Ties in huis te halen haha.

Suus, jij dus even lekker wezen shoppen bij prenatal. Blijft leuk he, om daar geld uit te geven. Ben je al een beetje bijgeslapen, of nog steeds zo moe?

Ik ga even op de bank hangen voordat Julian weer een hapje eten wil. Slaap lekker vanavond/vannacht meiden. Hoop dat we allemaal (weer) een goede, rustige nacht krijgen om morgen weer vrolijk op te kunnen staan!
Barbara
Esther, je zou hem ook op je been kunnen zetten alsof je hop-paardje speelt en dan de borst geven. Dan hoef je alleen zijn hoofdje te ondersteunen zodat ie goed zit.

Hier niet veel te melden hoor, rustig weekendje gehad. De kids hebben gister zo'n 16 euro p.p. bij elkaar gebedeld en vandaag zelfs 28 euro ohmy.gif

Morgen weer school en dus meer rust in huis. Ben nu aan het kijken of we in feb een weekje weg kunnen. Dan zijn wij alle 2 jarig plus dat we dan alweer 12½ jaar getrouwd zijn maar dat wat ik eigenlijk wil is wel heeeeeeeel duur (centerparcs, luxe huisje, 1500,- pw) maar ga morgen eens even bellen hoe snel je moet betalen. Als ik nu zou boeken, scheelt dat gauw 250 euro vroegboekkorting maar heb nu het geld nog niet bij elkaar omdat we ook voor de auto wat onderhoud moeten laten uitvoeren voor de apk. Nouja, luxe probleem dus wink.gif
brusje erbij?
Hee meiden,

Nacht en ochtend weer overleefd rolleyes.gif .
Bram gisteravond om half 11 mee naar bed genomen en hij meldde zich om 2:22 en 5:45 weer, da's dus al beter. Ook Amber kwam 'pas' om 6:15 langs, dus de nacht had enige kwaliteit en de ochtend begon vroeg. Lekker koffie/krantje, toen dametje klaar gemaakt voor het kdv (met enige tegenwerking, haha) en meteen boodschappen gedaan. Moest nog kadootje voor neefje halen, dus gelukkig was de Blokker met kinderspeelgoed open EN met 50% kassakorting bovenop de afprijzing. Meteen een paar Dora-puzzels voor Amber meegenomen voor slechts €1,25, da''s leuk kopen. Thuis ff de spullen in de koelkast, toen stond het consultatiebureau al op de stoep voor de intake en het weegmoment: 4380 gram al weer! En daarna pas tijd om verder te puinruimen, lunchen, kopje thee en pc.

Esther, ik moet er ook goed op letten dat ik Bram een poosje rechtop hou voordat ik hem op z'n rug neerleg. ik zie aan z'n geslik en gehik dat het toch een beetje terugloopt als hij veel gedronken heeft. Lekker op de buik houden werkt hier het beste, maar daar heb ik 's nachts niet altijd het geduld voor, dan wil ik m'n ogen dicht en echt slapen met Bram erbij durf ik toch niet aan. Als hij er geen last van heeft, slaapt ie meestal wel vanzelf in, maar soms is ie ook klaarwakker 's nachts. Volgens het cb mag je hem best 20 minuten laten huilen, maar dat lijkt me nu nog niks.

Barbara, leuk het dat center parks. Ik ben er ook al jaren niet geweest omdat ik het te duur vind (vooral voor een weekend) en dat toch maar een goedkoper alternatief kies. Maar voor Amber is het toch wel erg leuk en met een Brammetje erbij net iets comfortabeler dan kamperen... Nu zitten we in september een weekje met 3 volwassenen en 2 kinderen, in een standaardhuisje, met prenatalkorting voor maar €600, dat valt me alles mee. Kan jij niet ergens een kortingsbon krijgen, of gelden die niet voor de luxere huisjes? Of toch dat stel van je vaker uit bedelen sturen! laugh.gif

Ik ga alvast wat aan het eten doen, zodat ik het straks wat rustiger heb als m'n broer er is met z'n fam. 't Mannetje slaapt wub.gif

Ingrid
Barbara
Weet je Ingrid, Daan en LAura zijn leerplichtig en daarmee zitten we dus vast aan de schoolvakanties en al die kortingen zijn dus muv de schoolvakanties wacko.gif Alsof schoolgaande kindertjes geen babybroertjes/zusjes krijgen..... Nouja het duurt nog een half jaar dus ik heb nog tijd om na te denken. 2 keer de kinderbijslag echt appart zetten ipv uitgeven en dan hebben we de vakantie wel wink.gif

Mèn wat een ochtend. Eerst haal ik Ties uit bed om de kids naar school te brengen, heeft ie een poepluier en piest zichzelf onder met verschonen dus compleet schoon spul aan. Toen wilde de auto niet starten, lege accu. Dus dan maar eerst naar school ipv eerst Kim wegbrengen. Op het pleintje van het kdv valt Kim in de eendenpoep met d'r handjes (ieuw), terwijl ik d'r juffie vertel hoe het met haar gaat, poept Ties weer van zich af en spuugt mij onder. Eenmaal thuis blijkt de luier te klein te zijn geweest en kon ie weer schoon spul aan. Daan was zijne tui vergeten. Ze hadden hun luizencape niet mee naar school genomen en ik ben de rapporten vergeten en er staat nog een lijk in de vensterbank dat voor schoolplant moet doorgaan. Pffffffff wanneer is het weer vakantie?

Vanacht schrok ik wakker van Ties. Hij lag te gorgelen in de melk. Was om kwart over 1 ofzo, half 2 mss terwijl ie om half 11 de laatste voeding had gehad. Ik ben dus als een idioot mijn bed uit gevlogen om hem om te kieperen. Jeetje wat eng en dan ligt ie in zijn wiegje naast me. Had er niet aan moeten denken wat er had kunnen gebeuren als ie op zijn eigen kamertje had gelegen. Weet niet of ik het gegorgel dan wel had gehoord. De melk zat vervolgens op de spiegel die aan de muur hang dus hij had flink wat hoog zitten. Daarna heeft ie 1 borst gedronken en is toen weer als een blok in slaap gevallen tot half 7. Maar ik zat te bibberen op de rand van het bed vanacht.

Ik ga Ties gauw voeden, zie dat het al bijna half 3 is. Dan kan dat nog mooi even voor ik weer naar school moet. Maar heb het dus wel mooi in mijn eentje gered vanmorgen, alles op tijd op school. OK Wilco moest ff helpen om de auto te starten met de startkabels maar voor de rest, mama is back on track.

Wanneer moeten jullie eigenlijk weer werken? Ik officieel 9 sept weer maar heb nog vakantie daarna tot 1 okt. Bleh heb er nog helemaal geen zin in. Ik begin nu pas een klein beetje op te krabbelen na die bevalling, ben nog steeds moe en mijn arm wil ook nog niet helemaal meewerken. En dan al weer terug de werkvloer op. 't Is eigenlijk veels te snel.......................
brusje erbij?
Jeeeeeetje wat een nacht en ochtend Barbara! Zou me inderdaad ook rotschrikken van dat gegorgel, bedenkend wat er had kunnen gebeuren. En verder vooral een poeprijk ochtendje wacko.gif . Ik realiseer me ook heel goed dat 2 kindjes nog niks voorstelt qua drukte, dat doen er zo veel. Maar moet nog wel even wennen aan de nieuwe logistiek, met een puberpeuter die dat perfect aanvoelt.... ph34r.gif

Wij hebben echt mazzel dat we nu buiten de schoolvakantie kunnen. Die bonnen zijn inderdaad alleen buiten de pieken geldig. Wij zouden in februari wel weer willen vliegen, maar Amber is nu niet meer gratis en ik schrik iedere keer als ik de totale prijs zie.... dat is niet meer 'ff weg', maar inderdaad iets waar je serieus geld voor opzij moet leggen. En straks met 4 betalenden..... blink.gif Omdat ik op een school werk ben ik ook min of meer gebonden aan de schoolvakanties, ben geen docent dus mag wel buiten de vakanties, maar dat is toch lastig met 't werk. Ik moet overigens 11 oktober weer beginnen, véééél te snel al weer!
Barbara
Hihi idd een schijt-monster hier. Meneer heeft overigens weer een droge broek aan, had geen tijd meer om hem te verschonen toen ik het spul ging ophalen bij school en toen is ie overstroomd blush.gif

Kreeg net de plaatsingsovereenkomst voor Ties van het kdv en nu krijg ik helemaal geen zin meer om te moeten werken. WIL HEM HELEMAAL NIET WEGBRENGEN

Ow weet niet meer wie er last van krampjes had maar ik heb vorige week (eindelijk) eens infacol gehaald voor Ties en heb toch wel het idee dat het werkt. Had ook cinababy in huis maar daarbij had ik niet dat idee.

Zelf zit ik dan wel niet aan de schoolvakanties vast met mijn eigen werk maar heb ook veel collega's die aan de schoolvakanties vast zitten dus moet ook op tijd ff vrij vragen.

Oh ik ben trouwens helemaal trots. Kim gaat steeds vaker op de pot, gister 3 plasjes op de pot waarvan ze 1 keer zelf zei, mama pot wub.gif
Prinsessie
Hoi meiden,

Hier weer heel even tijd om wat te tikken. Moet echt heel erg wennen aan ons nieuwe ritme zeg. En dan hebben wij er nog maar 1, en jij Barbara 4! Hoe doe je dat?

Gisteravond na de laatste voeding van 23:00 spuugde Julian opeens wat bloed met zijn melk mee. Waarschijnlijk toch van een kloofje van mij. (en die is gekomen doordat Julian schrok van het hoesten van vl, en toen zijn hoofd met mijn tepel in mond mee naar acteren trok voordat hij losliet auw!)
Nou ja, schrok wel van dat bloed maar nu is alles weer prima. Daardoor wel een heel onrustige nacht gehad. Zijn dus echt kapot. Moet misschien toch ook maar proberen eerder naar bed te gaan zodat ik 's ochtends lekker met Julian's ritme mee kan. Vanochtend heeft ie voor het eerst uit een flesje gedronken (omdat ik die pijnlijke borst nu even kolf) en dat ging goed, weer een fijn idee dus.

Jee wat een poep ochtend heb jij gehad Barbara. Wij hebben op Texel altijd een luxe huisje (van particulier), maar das wel heerlijk hoor. Wel irritant dat je aan de schoolvakanties vast zit. Wij gaan hopelijk in het najaar nog naar Texel. Ook nog even geld tellen. Aangezien ik niet werk kan ik nog heel lang op "mijn gemak" van de kleine genieten. Planning is om ergens volgend jaar weer aan het werk te gaan, of niet haha.

Ingrid wat fijn dat jij wel weer een betere nacht achter de rug hebt. Wat vond je zwaarder/moeilijker, een eerste of nu de tweede erbij? (qua planning, ritme e.d) Vind het nu al zo pittig.

Ga even boodschappen briefje maken en vl de boodschappen laten doe. Vanavond weer beschuiten uitdelen. Pfff...
girlie
Hoi, ben ik ook weer even!!!

Ga even de tijd nemen om te reageren, tijd voor mezelf! laugh.gif

Suus, lekker even naar de kapper! Wat leuk dat VL Tom uit zichzelf in bad heeft gedaan, hubs zal dat niet doen, vind badderen nu nog maar eng... Jij dus ook al aan het taarten bakken, moet ik dan ook maar eens? Bokkepootjesvulling klinkt wel errug lekker moet ik zeggen.
Was wel machtig dus haha...
Hoe gaat het met zijn luieruitslag? Al wat minder?
Ik doe hier ook alle late voedingen en de nachtvoedingen, zit er af en toe dus ook best wel doorheen. Vanmorgen flinke hoofdpijn, dus maar weinig gedaan vandaag. Heb je vandaag een beetje kunnen rusten? Leuk al die kadootjes hè?
Lekker hoor dat jullie volgende week de nieuwe vloer krijgen,nu nog wat keukenkastjes denk ik? Dat zal wel weer langer duren hè? Nou ja, als die vloer er maar in ligt...

Bar, wat kan die Ties van jullie poepen zeg! Heb je wel genoeg kleertjes, of was je iedere dag?
Wat lachen zeg, die kinderen van jou, ze hebben aardig wat opgehaald zeg! Leuk zakcentje voor erbij haha. Tjee wat een ochtend heb jij gehad zeg, daarna geen rare dingen meer gehad? Zo te lezen heb je voor de eerste weken weer genoeg gehad...
Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent van Ties, eng hoor! Jij officieel 9-9 alweer werken? Gelukkig kun je het rekken tot 1-10, het is ook allemaal veel te kort.
Jeetje Kim al op het potje? Dat is snel!!!
Heb je weleens op vakantieveilingen gekeken? Misschien dat je daar nog een leuke deal kal sluiten? Weet alleen niet wat dan de voorwaarden zijn, of je dan tijdens de schoolvakanties mag enzo.

Brusje, ik heb geen andere tips voor darmkrampjes, bij ons helpt de cinababy tot nu toe nog wel. Zia\e al dat Bar nog een tip voor je heeft, hop dat het helpt!
Hoe gaat het nu met je bekken, weer wat beter?
Hoe was de intake van het CB? Heb je het gered vanmorgen?

Esther, hoe gaat het nu met het spugen? Een lachje!? wub.gif

Hier gaat alles goed. Zaterdag ben ik de hele dag in touw geweest wat ik 's avonds wel merkte aan mijn bekken / spieren. Leek wel een oud w**f! wacko.gif Was weer ruim een uur wezen wandelen en was daarna in de tuin aan de slag geweest, huis even snel gedaan etc. Dat was dus nog teveel van het goede. 's avonds lekker op de bank met hubs, we hebben van vrienden een siezoen van "The Mentalist" op dvd te leen, helemaal leuk.

Gisteren is mijn broer met zijn zoontje en mijn moeder langs geweest en 's middags een collegaatje van mij met haar man. Dat was zo gezellig dat ze maar zijn blijven eten. Was daarna wel helemaal kapot, maar dat geeft niet.

Vanmorgen met Elja naar het CB geweest, ze weegt nu 3400 gram en is 48 cm, ze is al lekker gegroeid, maar blijft een klein meisje. Klein maar fijn!

Deze hele week blijven we lekker bezoek krijgen, het kwam hier pas laat op gang door de ziekenhuis opname die we tussendoor hadden. Ach vandaag had ik helemaal niks, morgen en woensdag 1, donderdag en vrijdag weer niets. Valt allemaal wel mee dus.
Elja heeft meestal rond deze tijd haar wakkere uurtje, wil dan niet slapen, dus hubs heeft haar lekker opgehaald. Meestal valt ze dan wel bij een van ons op de borst in slaap en kunnen we haar zo wegleggen.

Meiden fijne avond allemaal en tot horens!

Prinsessie
Girlie, pas je nog wel goed op jezelf? Ook jij hebt een wat zware tijd gehad! Maar ook ik weet dat het zo moeilijk is om rustig aan te doen...
jullie dus nog aardig wat bezoek. Bij ons blijft het nog steeds een beetje hetzelfde, elke week een stuk of 3 bezoekjes. Gister van de buren een onwijs tof hobbelpaard gekregen.

Zo met Julian naar het cb om te wegen en meten? Ben heel erg benieuwd hoe het nu allemaal is, hij is vandaag alweer een maand! War gaat het snel. Heb op een of andere manier heel veel zin om even te janken...
brusje erbij?
Hee meiden,

Girlie, lekker he, tijd voor jezelf! Probeer ik ook wel, hoewel dat alleen nog maar tijd achter de pc is, alleen er op uit wil nog niet zo lukken. Hubs is met Amber naar het zwembad, dus ik ben weer alleen met m'n mannetje. Die ligt nu in de reiswieg, eens zien of hij het daar naar z'n zin heeft en ik kan blijven tikken.
Jij dus ook nog last van je bekken, ik dacht dat dat meteen over zou zijn na de bevalling! Ik heb na die wandeling naar de kinderboerderij geen grote inspanning meer gedaan, dus de klachten zijn nu weg. Ik hoop maar dat dat zo blijft! De Mentalist, leuk! Jammer dat hubs er niet zo van houdt. Ik ben ook gek op House, maar dat hoeft hij ook niet te zien helaas...

Gisteren was wel een erg drukke dag: Amber naar het kdv, boodschappen, cb op bezoek (4380 gram alweer!), snel voorbereidingen voor het eten, broertje en gezin op bezoek en 's avonds nog de buurtjes. Amber sliep nog niet, en Bram heb ik ook maar even geshowd. Daarna 2 kinderen naar bed...Half 12 was het program afgelopen, en ben ik ook maar meteen m'n bed in gekropen, ik doe alle voedingen zelf, Bram krijgt op dit moment geen flesjes. De voeding 's nachts lijkt steeds een beetje later te mogen, half 4 was het nu, 4 uur echte slaap dus!, maar daarna blijft het rond zessen dat meneer zich meldt. Amber ook meteen erbij, hyperwakker maar ook moe. Gelukkig viel ze toch nog in slaap tot 9 uur (!) en mocht ik vanmorgen blijven liggen..... heb net m'n ontbijtje op blush.gif .

Esther, eigenlijk vond ik het met de eerste drukker: de eerste 6 weken was het gewoon overleven, ik was helemaal de weg kwijt. Alles nieuw, anders, spannend.... Nu maak ik me minder druk. Vooral het koken en eten was bij Amber steeds erg moeilijk te combineren. Nu koken we gewoon, op de tijd dat Amber ook gewend is te eten, en als ik dan met Bram op schoot moet eten, dan is dat maar zo. De dagen dat ik alleen met Bram ben, vind ik nu zelfs lekker rustig. Alleen als Amber er bij is, vreet dat wel energie. Bram is ook wel een ander kind, rustiger, en hij drinkt (toch wel) beter dan Amber, zij was de hele dag door aan het snacken. Van bloed in de spuug zou ik ook wel schrikken hoor! Gelukkig kan je het herleiden naar een (voor Julian) onschuldige oorzaak. Fijn dat het kolven en flesje goed gaan!

Barbara, ik zou nu ook het liefste thuis blijven, maar weet nog van de vorige keer dat werken ook wel weer lekker is. Heb ook al moeite met de gedachte Bram straks weg te moeten brengen, dat is pas/al per november wacko.gif . Hij gaat naar hetzelfde kdv als Amber en zit in een parallelgroep. Dan ziet Amber haar broertje dus wel, maar kan ze hem niet de hele dag doodknuffelen laugh.gif . Infacol beter dan cinababy? Ga ik dat ook maar eens proberen. De eerste dagen had ik wel het idee dat cinababy goed werkte, maar nu niet meer. Hij heeft toch nog steeds kramp en problemen met poepen, zo zielig..... Nou is het ook wel een echte vent, dus hij kan zich ook behoorlijk aanstellen laugh.gif !
Knap van Kim dat ze op het potje gaat! Amber is er wel mee bezig, maar echt op de pot willen, zit er nog niet in. Nou laten we het ook maar even rusten, over een paar maandjes weer proberen. Kim is toch iets ouder dan Amber (van 29-05-2008)?

Ga ff wat doen.

Fijne dag allemaal!

Ingrid
supergirl
hey meiden

Zo hehe even tijd voor mezelf. Manlief is werken ( al om 6 uur , hij heeft ochtend dienst) maar is lekker rond een uur of 4 weer thuis.

Hier een hectisch weekend achter de rug. de drukte van zaterdag was geen succes. Tom heeft er de hele dag nog last van gehad. En ik moet zeggen, eigenlijk het hele weekend tot nu toe. Hij is erg onrustig. Wil niet echt slapen. Nu ligt hij al vanaf een uur of kwart voor 12 te jengelen. En hij krijgt pas om 2 uur de fles. Iets eerder is niet erg maar hij moet toch echt nog even slapen. Dus ik hoop dat hij het nog drie kwartier volhoudt.
Gisteren iets te veel gedaan denk ik. Omdat volgende week maandag de nieuwe vloer gelegd wordt moest gisteren de oude er helemaal uit. En ik had gezien dat er al grof vuil buiten stond van de buren , leek het mij wel slim om daar gelijk onze vloer bij te leggen. We wisten alleen niet hoelaat het opgehaald zou worden. En alles wat al weg was, hoefden we dan niet meer met onze eigen auto weg te brengen. Dat scheelt natuurlijk weer. Dus wij om 9 uur meteen aan de slag met de vloer er uit halen. En dat ging redelijk vlot, om 12 uu was alles er uit en lag het buiten. Echter, ik heb mee gesjouwd en dat heb ik smiddags moeten bekopen met flinke pijn in mijn buik. DUs vandaag maar rustig aan doen. Beetje strijken en zo ff lekker op de bank of zo, na de fles van 2 uur. IK hoop alleen dat vandaag het geld van de verzekering nog komt, ik moet de vloer gaan betalen anders komen ze hem niet brengen vanaaf. Ben dus benieuwd.

Morgen wil ik met Tom naar het CB om hem te wegen. ben toch wel heel niuewsgierig. Ik gok wel dat hij rond de 4 kilo is maar weet het niet zeker. Moet eerst naar de oogarst dus ik hoop daar toch echt voor 11.30 klaar te zijn.

Donderdag gaan we lekker uit logeren bij mijn zusje in Valtermond ( nabij emmen). Moeten dus 2.5 uur in de auto zitten. Maar ik stop onderweg wel voor een kopje koffie of zo. Anders is het zo'n lange rit voor tom. Wel spannend, onze eerste roadtrip! En ook zonder manlief. Die blijft lekker thuis en gaat hier even wat aan rommelen. Is ook wel even lekker, even tijd voor hemzelf. Hij moet er toch nog wel aan wennen na bijna 17 jaar weer een kleine..

Girlie, zijn luieruitslag is al wel wat minder in die zin dat er geen rauwe plekjes meer zijn. Maar het zit er nog steeds en het gebied is nu wat groter. Maar het is wel minder erg. Dus andere doekjes ( parfumvrij) helpen wel en blijven smeren. Aan de lucht drogen was geen succes, hij zat onder de poep en de box ook hahaha.
Aangaande de keuken, daar zijn we nog niet aan uit. Het blad is flink beschadigd maar de verzekering wil niet uitkeren. Hoort bij de opstal en die is niet verzekerd als je een nieuwe keuken zet. En ik heb geen aparte opstal verzekering. Dus nu moeten we de klusjes man aansprakelijk stellen maar dat is weer een goede bekende en daar heb ik moeite mee. Dat is dus een klus voor manlief om dat op te gaan lossen. We zullen zien.

Brusje, lekker is dat he als je even wat langer kunt blijven liggen. Tom krijgt nu zijn fles om 10 uur dus dan kun je nog even wat uurtjes bijtanken. Vanaochtend kwam hij al om kwart voor vijf ipv half zeven. Dat was wel erg vroeg maar hij had echt honger. Hij heeft daarna tot kwart voor 9 geslapen en uiteindelijk was hij er om kwart voor 10 uit. Ik schrok zelf om half negen wakker. Ik heb dus toch nog wel even bijgeslapen.

Barbara, jeetje, ik heb er nog niet echt bij stil gestaan om weer te gaan werken. Ik heb ook geen werk dus dat scheelt misschien ook wel weer. Maar ik hoop toch wel weer een baan te hebben straks. Maar als ik niet terug kan naar mijn oude werkgever dan wil ik pas per 1 Jan gaan beginnen. Maar anders denk ik dat ik gewoon per 1 nov weer aan de slag moet. Ik moet daar eens naar gaan informeren.
Is het nog gelukt met je weekendje weg? Je bracht me wel op een idee. Ik heb ook nog van die kortingsbonnen van de prenatal gekregen. Ik zal ook eens gaan kijken.

Oke, hij is nu toch wel erg over de flos aan het raken. Ik ga hem maar weer uit zijn bed halen. Dan kan hij nog even lekker bij mij op schoot zitten.

Tot later

Suus
Prinsessie
Nou, ik hoef me iig geen zorgen te maken om de bv. Die kleine man van ons weegt inmiddels al 5275 gram!
Ook even gevraagd of dat vele spugen kwaad kan en wat het zal zijn, ze had het erover dat Julian waarschijnlijk iets teveel drinkt en daarom terug geeft. Maar omdat ie zo goed groeit hoeven we ons geen zorgen te maken.

Suus, jij vergeet dus ook al af en toe al dat je nog maar net een bevalling achter de rug hebt en al lekker (te) veel gaat doen! Ook weer even pas op de plaats nemen dus. Leuk, en spannend hoor jullie eerste roadtrip! Vond vandaag de eerste keer alleen met Julian naar de AH al spannend haha!

En Ingrid, heeft Bram het een beetje naar zijn zin gehad in de reiswieg?
Jet_81
Hé meiden, allemaal gefeliciteerd met jullie kleintjes!!
Allemaal zijn ze geboren, heerlijk!

Lees zo af en toe ook met jullie mee, was uitgerekend op 1 augustus dus schrijf daar mee. Maar ben 10 juli bevallen...

Geniet van jullie kids!
Liefs,
Jet
Prinsessie
Dankjewel Jet, jij ook gefeliciteerd met je dochtertje!

Goedemorgen meiden,

Heel even tijd, met een bijna slapende Julian op mijn arm, om weer even wat te tikken. We hebben weer een goede nacht gehad. Dat wil zeggen, vl heeft heerlijk geslapen en ik ben er 2 keer uit geweest om te voeden. Deze avond geen krampjes en meneer ging zowaar in zijn eigen wieg slapen. Het ritme voor mezelf veranderen pakt tot nu toe goed uit. Was dus om 7 uur al helemaal gewassen en gestreken haha.

Jullie allemaal ook een goede nacht gehad? En Barbara, is deze ochtend wat beter verlopen dan maandag?
Leg de kleine even in zijn wagen, en ga hopelijk even in alle rust een broodje eten.
Margriet
Goede morgen,

Hier was ik dan weer

alle baby's zijn geboren

Hier gaat het een stuk beter ik hoef geen spuiten meer tezetten krijg vanmiddag met de post
me inr en de hoeveelheid tabletjes ik moet gaan slikken

even iets anders
Demian is nu 6weken en hij lacht al erg veel er komen ook al wat geluidjes bij
is dat eigenlijk niet een beetje vroeg

kom vandaag nog wel even langs

Liefs Margriet

Barbara
Gister ging beter dan maandagmorgen ja wink.gif Moest er wel 2 keer uit vanacht, 1 keer om te plassen om 3 uur en om half 5 kwam Ties. Gaat dus steeds beter. Hoop echt dat ie doorslaapt voor oktober, weet niet of ik het wel ga trekken hoor, die laatste voeding om 23 uur en dan een nachtvoeding èn om half 6 op voor mijn werk. GAAAAAAAAP nog even niet aan denken. Wel heb ik gister met een knoop in mijn maag de plaatsingsovereenkomst getekend. 29 sept gaat ie een ochtendje wennen. Ik weet dat ze goed voor hem gaan zorgen daar. Kim heeft het er ook super naar haar zin daar en ze zijn er super lief voor de kindjes maar toch hè....... Toch moest ik er van de week een paar tranen om laten toen ik 's avonds met hem zat te kroelen. Volgens manlief was het bij die andere 3 niet anders. Hij noemt me denk ik ook niet voor niks een moederkloek blush.gif

Ik neem ook even tijd voor mezelf. De bedden van de kinderen al afgehaald, de wasmachine en vaatwasser draaien, 2 op school, 1 op het kdv en 1 in de wieg wink.gif Vanmiddag komt de hulp dus als ik nu de lakens allemaal schoon en droog krijg (lang leve de droger) dan hoef ik het allemaal niet op te vouwen maar kan het zo het bed weer opgeknalt worden. Ik moet alleen ons bed nog afhalen maar de wasmachine zit toch vol dus dat kan wel even een uurtje wachten.

Daan krijgt vanmiddag zijn laatste vaccinatie en de kinderen moeten vanmiddag naar de tandarts maar dat doet Wilco. Hij moet zelf ook naar de tandarts en ik heb een vreemde hulp dus die laat ik niet alleen in huis en dus gaat ie ook met Daan mee.

Mijn broertje komt vanmiddag nog even met zijn vriendin dus dat is altijd gezellig.

Gister foto's van een lachende Ties weten te maken wub.gif Wat een guitig koppie krijgt ie dan biggrin.gif

Gister voor schandalig veel geld bij de wehkamp kleren besteld voor de kinderen. Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel aan winkelen en dan in het bijzonder om kleding voor de kinderen te kopen. Het kost me gewoon zoveel energie dat shoppen. Ik heb dus heerlijk met een kopje koffie zitten shoppen. Weet niet of mijn bankrekening het er mee eens gaat worden maar vooruit. Daan heeft alleen maar broeken met gaten en Laura is volgens mij wel 5 cm gegroeit in de zomer dus het is ook hard nodig. Voor de meisjes heb ik 2 dezelfde jurken besteld, hoop dat het gaat passen, voor Kim 92 besteld dus dat zal nu wel te groot zijn maar het is ook voor de winter.

Klik om bijlage te bekijken

Is een blauw truitje met een overgooier en dan dat bruinige vestje. Toevallig dat het zowel in tienermaten als in kindermaten is en Laura vond het een goed idee om voor Kim ook een setje te bestellen. Vanmiddag wordt het als het goed is bezorgt biggrin.gif

Goed, ik ga even naar boven. Er is iemand wakker geworden. Denk dat ie wat van me hebben wil.

Ik vind het trouwens koud, brrrrrrr niks aan aan dit weer.

Ow, Ingrid. Kim moet nog 2 worden, die is van 12-11-08 wink.gif Dus die is er vroeg bij maar het gaat vaker mis dan goed hoor. Maar omdat ze er zo mee bezig is, wil ik van de week nog even een paar gewone broekjes voor haar kopen ipv rompertjes, eens kijken of het kwartje dan helemaal gaat vallen. Ze voelt eht volgens mij wel aankomen maar kan nog niet ophouden. Ze zegt, mama plasje komt en dan komt het ook gelijk.
girlie
Esther, het op mezelf letten is lastig, ligt ook echt aan mezelf. Gisteren even goed gesprek gehad met hubs, ik wil niet steeds hoeven vragen of hij een fles wil overnemen. Hij heeft zoiets van, ik hoor het wel wanneer het je teveel word! blink.gif Nou ja, alles goed uitgesproken en hopelijk gaat het vanaf nu beter. Hij zit alleen niet lekker in zijn vel op het werk en doet nu loopbaanbegeleiding. Dat valt het zwaarder dan gedacht. Is een half psychologisch onderzoek. Wil hem daar natuurlijk ook weer alle ruimte voor geven en hij is daardoor wat prikkelbaarder dan anders. Ach komt allemaal wel weer goed.
Julian ook al zo goed gegroeid, lekker zeg! Ook een fijn idee dat je je dus geen zorgen hoeft te maken om het spugen, hoe vervelend het ook is. Lijkt me een hele geruststelling...

Brusje, goed dat je wat rustiger aan bent gaan doen na je trip naar de kinderboerderij. Gisteren weer de Mentalist gekeken haha. We hebben ook nog een seizoen van House liggen, van diezelfde vrienden voor mijn verjaardag gekregen. Met dit weer hebben we die vast ook snel gekeken.
Wat is Bram al goed gegroeid zeg! Jij hebt ook drukke dagen zeg, wel lekker dat je gisterenochtend dan kon blijven liggen, goed zo!

Suus, jullie hebben de hele vloer er al uit!? Wat een "geluk" dat er grof vuil van de buren stond, ben je het maar meteen kwijt. Vorig jaar heb ik een vloer weggebracht, heb wel 3 of 4 keer kunnen rijden en dan nog een dat extra gesjouw! Dit kwam dan mooi uit voor jullie, het mag ook wel eens even meezitten bij jullie hè? Is het gelukt met betalen?
Oef een bekende aansprakelijk stellen, dat zou ik ook heel vervelend vinden, is VL daar makkelijker in?
Fijn dat de luieruitslag al minder is, is toch altijd zielig bij die kleintjes.
Succes vandaag bij de oogarts en het CB!

Jet, jij ook nog gefeliciteerd met je kleintje! Gezellig dat je hier af en toe ook komt spieken.

Barbara, ik moet officieel begin oktober ook weer beginnen, maar ik ga het rekken tot 1 november. Verder hoop ik dat ik niet meer naar mijn huidige werkgever terug hoef en dat ik dus iets anders leuks heb gevonden, ben al druk bezig! Heb verschillende contacten en wil waarschijnlijk weer terug de zorg in, hoop dat het lukt, de lijntjes liggen in ieder geval uit!

Patries hoe gaat het bij jullie, en met je schoonzusje?

En de rest, zijn jullie lekker aan het genieten?

Hier een waardeloze nacht achter de rug, van 3-6 met de kinderen bezig geweest. Eerst Mika die pijn aan zijn voeten zegt te hebben, toen hij eindelijk weer sliep kwam Elja voor de fles, het duurde vervolgens anderhalf uur voordat zij weer sliep. Mika is nu naar het KDV, dus ik wil vandaag lekker gaan bijslapen. De nacht daarvoor had ik ook al zo weinig geslapen.

Mika is de laatste dagen sowieso erg dwars en wil gewoon niet luisteren, ik word er zo moe van! Hij is echt aan het zuigen. Het is een schatje hoor, en hij kan ook heel lief spelen, als het om zijn zusje gaat wil hij alles doen, maar als wij iets van hem willen! Gewoon de simpele dingen hoor, drinken opdrinken (waar hij verdorie zelf om heeft gevraagd, mama mag ik die lekkere thee?), eten opeten, speelgoed opruimen etc. We vragen het meerdere keren, maar pas als we gaan dreigen met dingen lijkt hij onder de indruk te zijn (soms). Misschien is hij ook wel gewoon heel erg toe aan school, ik weet het niet, weet wel dat ik het behoorlijk lastig vind.

Gisteren nog een oud-collegaatje op visite gehad met haar dochter, errug gezellig. Vandaag komt er een collega en nog een vriendinnetje langs.
Ik spring nu even onder de douche en ga even lekker lezen in mijn boek, misschien doe ik dat wel lekker op bed...

Fijne dag allemaal!

brusje erbij?
Hee meiden,

Gaaaaaaaaaap dry.gif .
Vannacht van 1 tot half 5 met de kids bezig geweest: eerst Bram voeden, die gedroeg zich goed, maar Amber wilde echt niet meer slapen in haar eigen bed, dus ik heb haar 30 keer teruggebracht naar haar bed. En ergens rond half 6 of zo was Bram er weer.... Hij drinkt en slaapt 's nachts best wel goed nu.

Girlie, hier ook een superdwarse peuter, het zal er wel bij horen. Nu is ze natuurlijk moe na zo'n nacht, dus is ook alles weer 'nee' roepen en huilen..... Vanmiddag komen m'n ouders, dus ik hoop dat ze dan een beetje gezellig is. Ik denk dat we er gewoon even doorheen moeten, maar het is wel vreselijk vermoeiend en niet gezellig zo. Gisteravond ook barstende koppijn, dus dat komt m'n humeur ook al niet ten goede.....
Die reactie van je hubs.... typisch mannen! Hier ook zo eentje, en ik val dan liever neer dan dat ik moet vragen huh.gif . Wel vervelend dat hij niet lekker in z'n vel zit. Ook voor jou, dan moet je steeds aftasten wat je wel en niet kunt vragen van 'm.... Komt vast wel goed maar is nu even minder leuk. Gelukkig kan je wel samen ontspannen met de Mentalist en House, haha.

Barbara, wat een leuke kleding voor de dames! Ziet er vast erg leuk uit zo met z'n tweetjes. Kim is dus inderdaad een stukje jonger dan Amber, en al snel met het potje. Amber begon er wel interesse voor te krijgen, maar is nu met hele andere dingen bezig. Ach, we hebben nog een voorraad luiers, dus als ze over een paar maanden er mee begint, vind ik het ook goed laugh.gif
.

Margriet, fijn dat het weer beter gaat. Het is toch nooit te vroeg voor een lachje?

Esther, die groeit zeker goed! Geef je hem slagroom of zo? laugh.gif
En hoe heb je hem krampvrij gekregen?

Jet, jij ook gefeliciteerd! En leuk dat je hier soms meeleest, dat doe ik bij augustus ook.

Suus, hoeveel weegt Tom vandaag? Hou jij je ook een beetje rustig?

Ga ff douchen, hubs wil sporten dus zit dan alleen met 't tweetal.... wacko.gif

Ingrid
Prinsessie
Haha, ja je zou bijna denken dat het slagroom is ja. De krampjes zijn niet helemaal weg, maar ik heb niet met een uren huilend kindje gelopen iig. Maar geen idee hoe ze echt wegblijven. Voed iets rechter op, neem langer de tijd voor meer dan 1 boertje en ik denk dat we ook een paar dagen gewoon geluk hebben.
Jij en Girlie dus lastige (jaloerse?) peutertjes in huis. Klinkt bij jullie idd wel als hele zware nachten. Dan hebben wij het dus nog makkelijk. Succes meiden, heb erg veel respect voor jullie (voor alle meiden natuurlijk!)

De mentalist, leuk! Heb alleen een groot deel van het 2e seizoen wel gemist. Ik zit vanaf 30 aug ook weer elke maandag voor de tv om Grey's te kijken biggrin.gif Daar ben ik echt verslaafd aan.

Barbara, wat een mooi mannetje met een mooie lach is Ties! Gaaf hoor. Ik ga toch echt eens zorgen dat ik wat foto's op mijn computer, en dus op mijn hyves, krijg van Julian. Moet daarvoor alleen even vl aan zijn mouw trekken.

Lijkt me zo moeilijk om de kleine naar het kdv te brengen. Gelukkig hoef ik dat niet te doen. Vorige week kreeg ik al een sms van vriendin die met tranen hun kleine voor een wen-ochtendje naar het kdv had gebracht.

Ik zie alweer een smakkend mondje in de wagen liggen, zo dus weer tijd om te voeden. Tot snel!
Barbara
Jaaaaaa nieuwe House, nieuwe Grey. We kunnen weer heerlijk voor de buis zitten. Iedere keer zie ik van die voorstukjes en denk ik YES YES YES. Om half 9 heb ik alles in bed liggen en alleen Ties nog beneden maar zolang je daar maar een tiet in stopt, houd ie zijn mond wel laugh.gif

Had ze gister om kwart over 7 alle 3 al in bed liggen. Wordt er steeds handiger in al lag Daan voor straf al vroeg in bed, die gaat meestal om 8 uur maar hij was aan het ouwehoeren op de bank en zou bijna door de tv vallen. Nouja, gevalletje verzekering dan al vrees ik dat we voor deze oude tv/dvd toch niks meer terug krijgen maar het was wel weer even mooi geweest. Heb hem na een boze huilbui van hem en uitleg van mij niet meer gehoord en om kwart over 7 vanmorgen wakker moeten maken. Ze zijn ook weer zooooooooo moe van school.

Ik ga weer wat doen, Ties is in slaap getiet, de koffie is op en ik moet hoognodig wat doen. Krijg toch niet alles meer droog vrees ik voor de huppel op de stoep staat.
Dootjuh
Even inbreken hoor..

Barbara Ik moet wel lachen hoor, "zolang je daar maar een tiet in stopt".. Dat is echt precies wat ik dacht!! Nou maar hopen dat mijn dame er wel voor 30 augustus is.. Anders lig ik straks te puffen.. tongue.gif

Ben weer weg!
patries9
Hallo allemaal,

Barbara, kan me nog herinneren van Kim dat zij ook zo lekker kon poepen haha! En Ties al opgegeven voor het KDV. Dan zou ik ook een traantje wegpinken hoor. En Ties alweer 10 weken!! Vindt de 4 weken van Jami vandaag al veel haha. Leuk kleertjes besteld dus. Zijn ze al binnen??

Verder heb ik wel alles gelezen, maar ik ben een zeef de laatste paar dagen. Komt iemand dat bekend voor? Het is echt niet normaal hoor. Vergeet echt alles, afspraken, sleutels, noem maar op.

Maar goed, gister moesten we naar het cb om 14.40 uur maar om 10 uur werd er afgebeld, de arts was ziek. Ja dat kan ook nog haha. Nu moeten we morgen om 10.45. Ben zo benieuwd.

Mijn neefje doet het supergoed, hij is nu 1 week oud, en hij is al van de monitor en zijn infuus af. En al 30 gr boven zijn geboorte gewicht. Hij doet de artsen versteld staan.

Margriet, ik weet niet of dat snel is, ben eigenlijk alles vergeten van Leev en Laan. Maar Jami maakt af en toe ook al geluidjes.

Las ook nog over jaloerse kindjes, ja, dat kan een fase zijn. Maar met Levi is het eigenlijk nooit overgegaan. Die is nog steeds jaloers op Lani, zodra hij langs haar heen loopt krijgt ze een tik. Ze is gewoon bang voor hem. Morgen gaan we een orthopedagoog inschakelen. Tegenover Jami is hij gelukkig poeslief. Hij verteld ook dat hij geen zusje wilde, maar ja, die keuze was niet aan ons. En zoals iedereen zegt, je andere kind zoveel mogelijk bij de verzorging betrekken van de baby, heeft hier toen niet gewerkt. Maar ja, dat hoeft natuurlijk niet bij jullie zo te blijven.

Levi is nu met Opa en Oma naar schiphol, vliegtuigen kijken. Lani is gelijk relaxter, en Levi is ook poeslief bij opa en oma. Dus dit hadden ze allebei even nodig. Even rust voor hun en ons. Hij heeft er afgelopen nacht ook geslapen.

Maar goed, Jami doet het goed, is een tevreden mannetje, huilt eigenlijk bijna nooit. Kan zelfs zijn onhandige zus al aan. Die weet nog niet echt dat ze echt zachtjes met hem moet doen. en ze wil hem de hele tij aaien en kusjes geven. Levi wil hem de hele tijd op schoot. Dus als het avond is, begint het genieten voor pa en ma haha.

Nou ik ga even brood smeren

Tot snel
Siti
Gefeliciteerd alsnog Summer!!! Mooie naam.

gek idee meiden dat jullie allemaal bevallen zijn, ik miste jullie bij het lijstje zwanger zijn!
supergirl
Hoi allemaal

ff een heel snel bericht. Sta op het punt om naar drenthe te vertrekken met zoon lief. \Zo nog even mannetje schone luier om, flesje geven, spullen in de auto en wegwezen.
gelukkig wordt het lekker weer, dat rijdt wat fijner dan met stromende regen.

gistern bij CB geweest en hij weegt 4245 gram!! Ik was helemaal trots! Echter we werden wel doorgestuurd naar de dokter voor zijn billetjes. Hij heeft een soort schimmelinfectie en nu een zalfje. LAten we hopen dat dat werkt.

Ohh hij ligt zo te huilen. ik ga hem gauw halen

Tot maandag
en fijn weekend!!

groetjes
suus
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken, Klik Hier.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.