Hoi, ben ik ook weer even!!!
Ga even de tijd nemen om te reageren, tijd voor mezelf!
Suus, lekker even naar de kapper! Wat leuk dat VL Tom uit zichzelf in bad heeft gedaan, hubs zal dat niet doen, vind badderen nu nog maar eng... Jij dus ook al aan het taarten bakken, moet ik dan ook maar eens? Bokkepootjesvulling klinkt wel errug lekker moet ik zeggen.
Was wel machtig dus haha...
Hoe gaat het met zijn luieruitslag? Al wat minder?
Ik doe hier ook alle late voedingen en de nachtvoedingen, zit er af en toe dus ook best wel doorheen. Vanmorgen flinke hoofdpijn, dus maar weinig gedaan vandaag. Heb je vandaag een beetje kunnen rusten? Leuk al die kadootjes hè?
Lekker hoor dat jullie volgende week de nieuwe vloer krijgen,nu nog wat keukenkastjes denk ik? Dat zal wel weer langer duren hè? Nou ja, als die vloer er maar in ligt...
Bar, wat kan die Ties van jullie poepen zeg! Heb je wel genoeg kleertjes, of was je iedere dag?
Wat lachen zeg, die kinderen van jou, ze hebben aardig wat opgehaald zeg! Leuk zakcentje voor erbij haha. Tjee wat een ochtend heb jij gehad zeg, daarna geen rare dingen meer gehad? Zo te lezen heb je voor de eerste weken weer genoeg gehad...
Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent van Ties, eng hoor! Jij officieel 9-9 alweer werken? Gelukkig kun je het rekken tot 1-10, het is ook allemaal veel te kort.
Jeetje Kim al op het potje? Dat is snel!!!
Heb je weleens op vakantieveilingen gekeken? Misschien dat je daar nog een leuke deal kal sluiten? Weet alleen niet wat dan de voorwaarden zijn, of je dan tijdens de schoolvakanties mag enzo.
Brusje, ik heb geen andere tips voor darmkrampjes, bij ons helpt de cinababy tot nu toe nog wel. Zia\e al dat Bar nog een tip voor je heeft, hop dat het helpt!
Hoe gaat het nu met je bekken, weer wat beter?
Hoe was de intake van het CB? Heb je het gered vanmorgen?
Esther, hoe gaat het nu met het spugen? Een lachje!?
Hier gaat alles goed. Zaterdag ben ik de hele dag in touw geweest wat ik 's avonds wel merkte aan mijn bekken / spieren. Leek wel een oud w**f!

Was weer ruim een uur wezen wandelen en was daarna in de tuin aan de slag geweest, huis even snel gedaan etc. Dat was dus nog teveel van het goede. 's avonds lekker op de bank met hubs, we hebben van vrienden een siezoen van "The Mentalist" op dvd te leen, helemaal leuk.
Gisteren is mijn broer met zijn zoontje en mijn moeder langs geweest en 's middags een collegaatje van mij met haar man. Dat was zo gezellig dat ze maar zijn blijven eten. Was daarna wel helemaal kapot, maar dat geeft niet.
Vanmorgen met Elja naar het CB geweest, ze weegt nu 3400 gram en is 48 cm, ze is al lekker gegroeid, maar blijft een klein meisje. Klein maar fijn!
Deze hele week blijven we lekker bezoek krijgen, het kwam hier pas laat op gang door de ziekenhuis opname die we tussendoor hadden. Ach vandaag had ik helemaal niks, morgen en woensdag 1, donderdag en vrijdag weer niets. Valt allemaal wel mee dus.
Elja heeft meestal rond deze tijd haar wakkere uurtje, wil dan niet slapen, dus hubs heeft haar lekker opgehaald. Meestal valt ze dan wel bij een van ons op de borst in slaap en kunnen we haar zo wegleggen.
Meiden fijne avond allemaal en tot horens!