Jack
Aug 29 2010, 07:24 PM
Hoi hoi,
Zo, daar zijn we dan...
Una...Meissie, da's niet de bedoeling om je aan het huilen te maken, maar kan me er wel iets bij voorstellen, of eigenlijk ook helemaal niet, want ik ben wél gezegend met 3 gezonde jongens....En hoe veel je ook van Zanna houdt, en van haar geniet, dat neemt nog steeds niet weg dat je graag een brusje voor haar had gewild....Hoe is 't nu met Lisa, en de omgang met haar moeder?? Loopt dat nu een beetje normaal?
Linda...Zit Roos wel bij Stan op school? Meen mij vaag te herinneren dat dat niet helemaal zeker was, of zit ik er nu helemaal naast?
Nr. 2...Gezellig hè, als er weer kids mee komen...In welke groep zit je oudste nu?
Hoe vinden jullie kids het op school?? Sven vind het nog niet helemaal super, maar wel leuker dan de psz, daar heb ik hem een paar weken voor z'n verjaardag af gehaald, en dat was eigenlijk nog te laat....Hij kom absoluut niet met de juf...
tja, hoe gaat het hier verder...Sven is heel erg druk, kan giga uit z'n slof schieten, vanuit het niets...Het is nu ff afwachten hoe het op school gaat, of hij daar hetzelfde gedrag gaat vertonen, dan moeten we denk ik toch actie gaan ondernemen...
Lars zit in groep 3, dus leren lezen en schrijven, is helemaal enthousiast...
Daan is al weer 1, en begint steeds meer te ondernemen...Is wel gezellig...
Verder heb ik het heeeel erg druk met knippen, heb er een week van 37 uur opzitten, en daar komt dan nog de administratie bij , en dat mensen bellen voor een afspraak...Kom dus wel op 40 uur bijna...En dat allemaal zonder oppas...Berry werkt momenteel 32 uur...Ik dus nog meer dan hem...Vind het wel heel leuk hoor...
Zo, eerst weer genoeg gezwamd...
Groetjes Jack
nummertwee
Aug 29 2010, 08:15 PM
Hoihoi.
Ik zat al te kijken, hoe zou dat nu moeten een topic verplaatsen. Maar een nieuwe beginnen kan natuurlijk ook, zo vers waren die berichten nu ook niet meer
Hier gaat het ook heel erg gemoedelijk.
De oudste zit nu in groep 3, en is ook wild enthousiast over het schrijven enzo. Vooral die zelfstandigheid van een eigen tafeltje en schrijfspulletjes enzo.
Over een paar weekjes alweer 2 verjaardagen hier en is mijn kleine meisje ook alweer 2, net als Iris, en mijn grote vent alweer 6.
Op werkgebied ga ik het een tijdje rustiger aan doen, wil nu nog even lekker genieten van zo'n peutertje thuis. Jack, ik vind het maar knap dat je zoveel kan werken zonder oppas. Heb je Daan (blijf die naam zo geweldig vinden) er dan gewoon bij om(lopen).. Loopt hij eigenlijk al? Vast wel, jouw sterke beertjes kennende...
Una, blijf vooral niet weg omdat je je bezwaard zou voelen.
Stan/Linda
Aug 30 2010, 09:49 PM
Jack, ja Roos zit gelukkig op dezelfde school, maar voor Iris is het afwachten.. waarschijnlijk moet die naar een andere school omdat er teveel kindjes zijn geboren in haar jaar... School is ook maar vijf minuten fietsen, maar deze staat in mijn achtertuin!!
Stan zit ook in groep 3 en vind het ook mega interessant, hij is wel al best ver met rekenen en lezen, want dat kon hij al vrij snel en heeft zichzelf dat aangeleert. Hij is ook van oktober en heeft drie jaar gekleuterd dus ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken!
Roos vind het ook erg leuk op school, en is al een hele dame met haar 1.13! Een hele lieve meid is het gewoon.
Iris mijn kleine moppie wordt ook groot, gaat lekker brabbelen en is echt een schatje..
Ik werk twee dagen en dat bevalt me zeer goed! Heb gelukkig oppas, opa en oma doen niet liever!!
nummertwee
Aug 31 2010, 10:36 AM
Linda, dat zou wel jammer zijn als Iris naar ene andere school zou moeten, toch?
Tenminste ik zou dat wel vindne. Onze school is erg klein en daar doen ze veel dingen met alle groepen samen, bij zoiets zou ik dan echt jammer vinden dat 1 kind buiten de boot valt.
Jeetje Roos is echt een lange meid, hier zijn we de meter nog niet gepasseerd hoor!
Hehe eindelijk droog weer he meiden!
Stan/Linda
Aug 31 2010, 02:12 PM
In onze gemeente is een heel raar beleid, alle negen scholen vallen onder een stichting, en je kan je niet inschrijven voor een bepaalde school. Je moet gewoon afwachten op welke je geplaatst wordt. Helaas zijn er in het schooljaar van Iris 41 kindjes geboren in onze wijk en dan gaan ze een streep trekken, want 35 is max. en aangezien wij aan de buitenkant wonen vrees ik met grote vrezen dat wij dus pech hebben. Ik heb al een bezwaar brief opgesteld, binnenkort moeten we invullen hoe en wat en dan doe ik die er meteen bij. Het is een hele rare situatie die steeds meer in opspraak komt... t is helaas niet anders....
Ja Roos is echt heel erg lang, Stan wordt nu bijna zeven en is 1.22 en was met vier 1.05, Iris is nu 85 cm terwijl Roos en Stan ook trouwens op de leeftijd twee 93 cm waren....
nummertwee
Aug 31 2010, 09:48 PM
Hmmm, dat is gelukkig hier niet aan de orde. Maar ik vind 4 km naar school ook al wel ver genoeg
Hopelijk doen ze iets met het bezwaar en maken ze een uitzondering vanwege broer en zus die er ook al zitten.
Doen jullie kids ook aan sport al? Zit hier te twijfelen om met gym te beginnen of gewoon nog even te wachten tot ze zelf aangeeft ergens 'op' te willen. Zwemmen komt straks natuurlijk ook nog.
Stan/Linda
Sep 1 2010, 07:58 AM
Roos zit op ballet/dansen en dat is erg leuk! Zwemmen ga ik denk ik na de krokusvakantie mee beginnen absoluut niet eerder, dan zijn ze gewoon nog te jong.
Stan zat op turnen, maar kwam nu in de selectie en moet dan twee keer drie uur trainen, en dat vind ik te veel dus haal ik hem er weer af.... daarbij kost dat dan 260 euro per half jaar en dat vind ik gewoon teveel voor eentje van nog geen zeven jaar. Verder doet hij aan kidsfit, dat is bij de sportschool een soort van conditie/motoriek/circuit training dat is erg leuk, en hij gaat weer op voetbal waar hij vanaf is gegaan...... oja, en hij heeft van de zomer getennist, maar daar zijn ze gewoon nog te jong voor, dat vond ik helemaal niks..
nummertwee
Sep 1 2010, 09:06 AM
Haha, Stan heeft dus al heel wat gezien op sportgebied.
Mijn mannetje doet ook aan voetbal, en dat vind ik wel genoeg, want da's al twee keer per week. Binnenkort beginnen we met zwemmen en ze gaan dan samen.
Die gym begint dus vandaag maar ik krijg er nog niet duidelijk antwoord op of ze wel of niet wil. Ze zegt wel van ja maar ik vind het niet echt overtuigend overkomen zeg maar. Verder is hier niet zo heel veel in de buurt, (buiten tennis, voetbal en gym om). Voor ballet/dans moet je alweer wat verder rijden en dat is op een tijd dat ik nu nog werk. Ik wacht nog wel een jaartje tot ze zelf echt met iets komt. Net zoals dat hier met het voetbal is gegaan. En elke week zwemmen vind ik voor een 4jarige ook al wel goed. Ze is nog wel jong, maar ja, ze gaan dus samen, en ik had verwacht dat het nog wel tot de meivakantie zou duren maar de wachtlijst is dus ineens ingekort...
Voorlopig dus nog maar even springen op de trampoline in de tuin
Ik ga maar eens op zoek naar scheenbeschermers...
Stan/Linda
Sep 1 2010, 09:40 AM
Was je met Jente dan gestopt met zwemmen? Dan had ik het ook zo gedaan, samen, scheelt een hoop tijd!
Stan/Linda
Sep 18 2010, 07:22 AM
T blijft stilletjes hier. Hier gaan we nu beginnen met de zolder verbouwen (lees: bovenste verdieping). T is heel groot bij ons boven want we hebben geen kap zeg maar, maar een rechte voorkant. We gaan dan ook twee kamers realiseren en dan gaan de dames daar slapen, en Stan die daar nu slaapt, verhuist dan naar de voorkamer op de eerste verdieping. Heb het in mijn hoofd al helemaal klaar en het wordt super leuk!
nummertwee
Sep 18 2010, 12:16 PM
Ik zat ook al steeds te spieken maar durfde niet weer een berichtje te plaatsen...
Leuk Linda! Wat ga je op de kamers doen?
Ik heb ook allemaal plannetjes voor de kamers maar kan ze nog niet uitvoeren.
Wil er ook nog ooit 1 kamer bij (de oudste twee delen er nu een), en langzaamaan wat speelgoed/lego spul naar boven enzo...bureautje/werkplekje maken enzo...
Ik ben zelf helemaal gek van de muurstickers. Verder hebben we alles lekker neutraal, maar met een paar simpele stickers kun je het toch snel weer veranderen. Ik ben helemaal weg van die van Nouvelles Images.
Hoe gaat het met Stan zijn voetbal? Jente zit er nu ook op, bij de F-jes...
Jack
Sep 20 2010, 02:01 PM
Hoi hoi,
Linda...Suc6 met verbouwen...Geeft eerst zo'n rotzooi, maar daarna knapt 't dan natuurlijk wel op...
Nr2...Ben 't ff kwijt, maar wonen jullie nu al wel of niet op de boerderij, of ben ik nu helemaal mis...
En jullie kids al op de voetbal...Lars wil ook graag, maar die moet van mij eerst z'n A en B voor zwemmen halen...
Als het goed is gaat Sven in januari naar zwemles, in een ander bad dan Lars, want daar ben ik absoluut niet over te spreken....Waar Sven heen gaat, zwemmen ze gelijk in het diepe, en ook al heel snel met kleren aan...
Hier verder een beetje druk weekje, ben vanmorgen bij de internist geweest, heb al 2 weken vage buikpijn klachten en misselijk, lijkt heel erg op een zwangerschap, zo voel ik me...Maar dat is, ws niet zo..Kan ook bijna niet, ben wel ongesteld geweest, wel minder en anders, maar toch...Dan daarbij is manlief 'geholpen' dus dat is bijna helemaal 100% uitgesloten...Nu krijg ik morgen een echo van de hele buik, en dan vrijdagmiddag de uitslag halen bij de internist...
En bij de ha kon ik woensdag pas terecht...
Woensdagmiddag moet Sven voor controle naar de orthoptist....Ben benieuwd...
Groetjes Jack
Stan/Linda
Sep 20 2010, 09:07 PM
Hey Jack, hopelijk geen gekke dingen.. maar je weet het nooit hè! Ons wondertje is inmiddels ook alweer twee jaar

en dat kon ook niet haha!!
Hier ga ik met Roos denk ik na de krokus beginnen met zwemles, niet eerder, want ik vind ze gewoon nog te jong en speels er voor. Stan zit op voetbal en vind het erg leuk! en die heeft zijn zwemdiploma's al gelukkig.
Het gaat super mooi worden na de verbouwing, maar er moet wel wat gebeuren eerst..... ben al wel lekker aan het opruimen heerlijk is dat!!
nummertwee
Sep 23 2010, 02:06 PM
Jack, wat maak je het weer spannend... of heb je daar zelf niet zoveel last van. De zenuwen zouden door mijn lijf gieren als ik in jouw schoenen stond. Nog niet stiekum zelf de proef op de som genomen en getest?
Ik had hier eerst ook bedacht hoor, eerst zwemmen en dan andere sport, maar ben toch gezwicht. Ach, we moeten hier toch nog wachten (ah vandaar heet het een wacthlijst

), en om dan maar helemaal niets actiefs te doen vind ik ook zowat. Motorisch is het hier wel nuttig denk ik zo om wat aan sport te doen.
En ja, we zijn inderdaad al verhuisd, zijn er wat ruimte betreft boven niet op achteruitgegaan, maar wel in aantal vertrekken dus.
Hier ook weer drukke verjaardagen achter de rug. Erg gezellig, maar wel slopend.
Stan/Linda
Oct 13 2010, 10:39 AM
nieuw leven inblazen heeft niet geholpen jammer hoor, maar t is niet anders!
una
Oct 14 2010, 09:54 PM
sorrrrrrryyyyy.....bloosbloosbloos
ik kijk elke keer of er iemand gepost heeft al ik er even ben. stom dat ik wacht op iemand; kan natuurlijk ook zelf posten...
allles goed met iedereen???
Jack
Oct 18 2010, 10:40 AM
Hoi hoi,
Tja, ik ben zelf ook een hele grote schuldige aan het feit dat 't hier niet loopt...Heb 't gewoon heel erg druk...Ben dus niet zwanger, en de klachten zijn, na ruim 4 weken, weer weg gelukkig...
Sven doet het super op school, vind het ook heel leuk...
Lars en Daan gaan ook lekker....
Zal binnenkort ff wat uitgebreider komen, beloof ik!
Groetjes Jack
nummertwee
Oct 20 2010, 11:12 AM
Jack, niet zwanger dus. Vind je het jammer?
Hier gaat ook alles lekker. De najaarsvirusjes tot nu toe goed doorstaan. (afkloppen).
Wij beginnen zeer binnenkort ook aan het zwembadavontuur. Ik ben benieuwd. Ik ga er gewoon vanuit dat het 2 jaar gaat duren
Jack
Oct 27 2010, 10:07 PM
Hoi hoi,
Nr2...Nee, vind het niet erg dat ik niet zwanger ben...we zijn compleet, om het zo maar te zeggen...Al waren we dat voor ons gevoel voor Daan ook al, en die kwam ook nog...En daar zijn we nu super blij mee...Lekker warrig, zeg maar...
Tja, dat zwemmen...Wat een ellende..Lars vind er echt niks aan...Ik hoop dat Sven er straks net zoveel zin in heeft als hij nu zegt....
Groetjes Jack
una
Oct 29 2010, 03:13 PM
sja, kan me voorstellen dat je je compleet voelt zo jack.
goh, dat er kids zijn die niet willen zwemmen.....zanna loves it, en lisa ook.
gelukkig dan maar want ik vind dat zitten wachten in een superwarm zwembad niks an. maar ja, toch wel belangrijk dat ze zich kunnen redden in t water toch.
Hier ook druk met van alles en nog wat. Probeer mezelf ook te pamperen. Heb sinds een tijd een waanzinnig mooie tatoo van zanna's naam en sinds kort een nieuwe die staat voor het gemis (you know)
ik probeer een hondenopvang op te zetten wat niet echt lukt tot op heden, ben druk met mijn d.h waar ik knpv mee train. super werker. echt leuk om te doen.
en...sinds paar maandejes heb ik een paard. waanzinnig leuk. tijdrovend maar hoe minder tijd ik over heb hoe beter het is voor me.
met mijn grootste liefde in mijn leven gaat het geweldig. ze wordt steeds 'eigener' en blijft zeldzaam lief. ik heb zeker weten het liefste mooiste slimste en meest geweldige meisje op deze aardkloot.ik geniet intens van haar. Mijn grootste wens is vervuld, daar probeer ik me aan vast te houden.
hebben jullie nog leuke dingen gedaan deze vakantie?
nummertwee
Nov 6 2010, 11:15 AM
Hier gaat het zwemmen wel goedkomen denk ik. Eerste les gehad, ze vond het superspannend en was erg verdrietig, maar zette wel door, stoere meid. Ik denk dat het met wat extra oefenen tussendoor voor het zelfvertrouwen, wel goed zal komen. Was ook wel een erg pittige zwemjuf en dat is ook even wennen denk ik. Ook ik vind het wachten in die warme ruimte bepaald geen hobby. We proberen het af te wisselen en dan blijft de ander met de jongste thuis om het eten klaar te maken (ze zwemmen rond etenstijd). Dat scheelt veel gestress, want 2 kids aan en uitkleden met een peuter om je heen is ook niet echt relaxed. We hebben er dus twee samen op les, ook uit efficientieoverwegingen zeg maar.
Una, ik moet zeggen dat ik je positiever vind klinken dan een tijdje terug. Hopelijk is het niet alleen van buiten maar ook van binnen zo. Dat je ondanks het gemis toch rust kunt vinden in je hoofd. En dus dat je drukke werkzaamheden je ook echt voldoening geven in plaats van dat het een uitvlucht is. Ik hoop dat je me goed begrijpt.
Jack, ik snap je zeker. Dus niet warrig maar heel begrijpelijk je verhaal.
Stan/Linda
Nov 6 2010, 02:47 PM
Haha, dat zwemles inderdaad..... daarom ga ik nog niet beginnen... ben er zelf nog niet aan toe om weer in dat warme hok te zitten. Hier begint nu wel rustig aan iedereen met kids van Roos haar leeftijd, ik ga in maart beginnen dan is ze vier en negen maanden, dan kan ik mezelf in ieder geval niet verwijten dat ik te vroeg begonnen ben....
nummertwee
Nov 11 2010, 02:33 PM
He meiden, jullie kids ook met de lampion lopen vanavond? Hier wel alles voorbereid, maar als het te hard gaat waaien dan laat ik ze mooi niet lopen hoor. Dan maar even een paar buurtjes langs met de auto ofzo... Jammer dat het weer altijd zo slecht moet zijn met st. Maarten.
Gelukkig brengt de sint de pakjes meestal aan huis
Stan/Linda
Nov 14 2010, 10:28 PM
hier wel even geweest maar wat was het slecht... zo jammer...
vanmiddag de sint binnengehaald hier, was ook weer super leuk! Nu een week of drie een paar stuiterballen in huis door die goeie sint
nummertwee
Dec 6 2010, 12:21 PM
Zo, de sint is het land weer uit, en dan hopelijk straks de nachtelijke luier ook weer!
Hier zijn de kids verwend met een legotrein voor alledrie, al kan de een er natuurlijk beter mee spelen dan de ander. Verder wat boekjes: (voor)lees en vrienden, stickers en dat soort dingen.
Hier ook nog een beetje geschaatst vorige week, maar helaas is het nu weer boven nul.
Nog een dikke week en dan halen we de kerstspullen weer tevoorschijn. Deze feestdagen vind ik wel steeds leuker worden nu de kids wat ouder worden. Het zegt hen veel meer.
nummertwee
Dec 17 2010, 11:23 AM
Fijne feestdagen allemaal!!
Jack
Dec 25 2010, 10:46 PM
Hoi hoi,
Beter laat dan nooit...
FIJNE FEESTDAGEN!!
Groetjes Jack
stimpy
Dec 30 2010, 05:21 PM
Allemaal alvast een gelukkig en gezond 2011
Groetjes Yvon
Jack
Jan 13 2011, 09:55 PM
Hoi hoi,
Mag eigenlijk niet meer, maar toch..
Iedereen nog de beste wensen voor 2011!!
Linda...Zijn je kids nog steeds niet ziek? Las op je hyves dat bij Stan de halve klas ziek was/ is? (Tenminste, weet niet hoe groot zijn klas is?)
Yvon...Hé, meissie!! Hoe is 't met jou, en de kids??
Una...Hoe is't met jou? En lisa...Loopt dat allemaal nog, met haar moeder e.d.??
Nr. 2...En? Is de nachtelijke luier de deur ook weer uit?? Hoe doe je dat, Sven red dat absoluut nog niet...Moet zeggen dat ik er ook weinig moeite voor doe, werkte bij Lars toentertijd ook niet, die is bijna een jaar zindelijk nu...
Hier gelukkig de feestdagen weer achter de rug...1e kerstdag ging nog, 2e was een drama, ik was ziek, en de kids waren oervervelend!! Mijn ouders en zus, zwager en kids, waren blij dat we weg waren, zo erg was het...
Werden 's nachts manlief en Sven ook nog ziek, dus ik de volgende dag weer 'beter'....
Oud en nieuw ging redelijk, Lars heeft de deur keihard bij Sven op de teen geduwd, met als gevolg een knalblauwe nagel, die nu nog aan een velletje hangt...Doet gelukkig niet zeer meer....
Daan heeft afgelopen vrijdag, na een maand koorts, eindelijk een ab kuurtje gehad...Heb vorige week woensdag een half uur bij de ha gezeten om longfoto's te mogen laten maken en bloed te mogen prikken...Foto's waren goed, maar bloed vertoonde wel een ontsteking..Joh, vandaar al bijna een maand koorts....
Verder gaat het hier z'n gangetje...Druk, druk, druk...
Groetjes Jack
nummertwee
Jan 29 2011, 12:10 PM
Hoihoi,
Ik vind het nog steeds erg jammer dat hier zo weinig wordt gepost. Ondanks alle beloften geloof ik er niet echt meer in. Maar ja, ik blijf toch steeds wel even kijken hoor (loop niet weg, voorlopig...).
Jack, de luier de deur uit, heb er geen trucje voor. Kijk gewoon naar het kind en zie dan dat hij/zij er aan toe is. Hij zit nu nog wel om hoor, maar dat is vooral omdat het af en toe nog wel mis gaat, en omdat we van bed hebben gewisseld, en het huidige bed zit geen zeiltje om of wasbare hoes o.i.d. om de matras.
Binnenkort gaan we weer doorschuiven en dan kan het ledikant de deur uit.
Daan alweer opgeknapt hoop ik?
Hier tot nu toe (klop klop klop) nog geen enkele zieke gehad deze herfst/winter. Op de waterpokken na dan maar daar zijn we nu dan ook vanaf. Ik verwacht dus nog wel iets. Kan het niet gelopen dat we deze winter ongeschonden doorkomen. Maar ik blijf het echt bijzonder vinden hoe weinig ziek de kids steeds zijn. Tot nu toe 1 of 2 dagen per schooljaar hooguit ziekgemeld. Wat een mazzel.
Verder gaat hier alles zijn gangetje. En dat gangetje bevalt me prima. Gisteren voor de oudste een nieuwe fiets gekocht (20 inch), wat lijken ze dan ineens groot zeg!
Hoe gaat het met jullie kids op school? Ik vind het verschrikkelijk snel gaan allemaal! Onze meid begint al wat met lezen uit zichzelf. Hopelijk blijft groep 1/2 nog wel 1,5 jaar uitdagend genoeg voor haar. Verder nog steeds erg klein van stuk, 1 meter en een kilo of 14/15.
Nou ik kijk hier wel weer eens .....
maike
Feb 8 2011, 11:39 PM
Hallo dames,
ik wilde eigenlijk even vragen of ik me bij jullie mag voegen. Er is nl geen augustusforum meer (al jaren niet meer) en ook juli is verdwenen.
Mijn naam is Maike en Mikki is van augustus 2006. Merk het vanzelf wel
Groetjes Maike
Jack
Mar 23 2011, 10:06 PM
Hoi hoi,
Maike...Tuurlijk mag je je bij ons voegen!! Van mij tenminste wel, denk dat de rest, voor zover die er is, het wel met me eens is..Ben alleen bang dat dit draadje ook een beetje aan het dood bloeden is...En daar ben ik zelf ook grote schuldige aan...
Hier nog steeds druk, loop bij de fysio met nek/ schouder klachten...Tenminste, ik heb al 6 weken giga koppijn...En dat komt daar dus weg...
Sven doet het lekker op school, en heeft nu, na 6 weken, ook schik aan de zwemles...
Lars heeft net A gehaald, en mag na 2 lessen voor B al weer met kleren aan zwemmen, dus met een beetje geluk binnenkort weer afzwemmen...
Daan is een grote clown, die zich aan de andere kant de kaas niet van het brood laat eten, heeft vanmiddag Sven nog een mep verkocht, omdat hij niet meer op de traptrekker mocht...
Groetjes Jack
Jolanda
Mar 23 2011, 10:57 PM
Ik geloof idd ook dat dit behoorlijk doodgebloed is en ook ik heb me daar schuldig aan gemaakt

Ook hier erg druk, werk, kindjes ... je kent het wel
maike
Mar 25 2011, 10:07 PM
Wat lief dat ik met jullie mee mag schrijven
Druk? ja ken het idd..... ben al blij als ik `s avonds op de bank zit. Was blijft hier op z`n minst een week liggen voordat hij gestreken wordt.
Mikki is een echte waterrat maar nog niet op zwemles. Denk dat ik na haar 5e verjaardag ga kijken. Gilke daarintegen is een schijterd in het water. we zijn haar aan t trainen om onder de douche te gaan. Want om haar nou iedere keer in bad te doen is ook zo`n waterverspillende bezigheid.
Ik merk dat ik die 4 en een half echt een zeer vermoeiende leeftijd vind. Niet luisteren, eigen wil doordrammen, hyperdepieper zijn als ze moe is pfff. Ze kan ook heel lief zijn hoor.
Ga ff verder met xfactor kijken, zal me dalijk eens gaan wagen aan een deel van de strijk
Jolanda
Mar 26 2011, 10:26 PM
Strijken daar kom ik helemaal niet meer aan toe
Maike. Gelukkig doet de oppas was vouwen op de dagen dat ze hier is en schoonmoeder doet vaak op haar oppas dag ook wat was vouwen en wassen, maar zelf kom ik er gewoon niet aan toe of ik heb gewoon echt geen puf. Ja, vermoeiend soms he met de kids. Matthijs heeft dat ook dat hij heel druk wordt als hij moe is, ook slecht luisteren dan. Matthijs was vroeger ook bang voor de douche. Had met het putje te maken, hij was bang dat hij er doorheen zou spoelen. Hij had dat later ook met het bad toen ik een keer de stop open deed terwijl hij erin zat. Ik heb hem toen laten zien dat de gaatjes te klein waren voor hem

Nu vind Matthijs het overigens heerlijk onder de douche, is er vaak niet onder vandaan te krijgen

Wij beginnen met Matthijs na de zomervakantie met zwemles, is hij nu gewoon nog te jong voor vinden wij.
kadootje
Jul 21 2011, 03:43 PM
hee meiden, na lange tijd hier toch weer even posten, onder een andere naam want die van mij is verdwenen; ik kan niet meer inloggen daarop.
ik ben Nancy (una) mama van Zanna van jullie groepje.
Ik wil jullie vertellen dat ik na Zanna, zoals jullie weten, zwanger wilde worden van een 2e. Nu, na 4 jaar mag ik heel voorzichtig zeggen, na een spannend en onzeker begin, dat ik morgen 6 weekjes zwanger ben.
Ik vind het nog onwerkelijk en kan er niet bij maar mag het niet meer ontkennen nu.
Ik wilde jullie laten delen in mijn blijdschap want jullie hebben tenslotte ook een boel verdriet van me 'aangehoord'.
Gaat alles goed met jullie kids?
Met Zanna gaat het supergoed; is af en toe stronteigenwijs maar het meest prachtige, meest lieve, meest dierbare in mijn leven.
corina
Jul 22 2011, 09:59 AM
Hallo Nancy,
Je kent me waarschijnlijk niet, maar ik heb als meelezer bij MMM jouw verhaal gevolgd. Ik vind het helemaal super dat je toch nog zwanger bent geworden, terwijl het er op leek dat het definitief over en uit was. Geniet van dit grote wonder. Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan.
Corina (april 2006 mama)
nummertwee
Jul 22 2011, 01:39 PM
Ook ik hoop voor jou op een tweede gezond allessie!
Jolanda
Jul 24 2011, 08:53 AM
Wat super Nancy!!! Gefeliciteerd!
Groetjes,
Jolanda
kadootje
Jul 24 2011, 02:02 PM
dankjullie wel!!!
ik heb dinsdag mijn 1e echo en hoop daar het goede op te zien!
bloedverlies is gestopt voor nu; dat is heel prettig...
vinden jullie het leuk als ik jullie beetje op de hoogte hou??
Jolanda
Jul 24 2011, 02:53 PM
Ja, Nancy tuurlijk vinden we dat leuk! Er wordt niet echt actief meer geschreven maar ik kijk wel regelmatig of er wat geschreven is. Ga je ook in het maandtopic mee schrijven? Succes met de echo dinsdag!!!
Stan/Linda
Jul 26 2011, 08:32 AM
Hey Nancy,
wat een supernieuws!! Wonderen bestaan dus echt, daar kunnen wij over mee praten!!!! Ben echt superblij voor jullie, geweldig!!!!!!!!
Wat zal Zanna een trotse zus worden!
Hier verder alles goed, de kids gaan super. Roos wordt al een echte dame. En de jongste alweer bijna drie. We gaan morgen op vakantie naar italie.
Nancy ik kijk hier nog vaak even, dus graag af en toe posten he! Geniet ervan!!
kadootje
Jul 26 2011, 01:20 PM
even een kort berichtje,
Ik heb echo gehad en geen vruchtzakje in bm.
er was absoluut een zw sch maar ik heb een miskraam gehad. hcg was gedaald van 602 naar 187.
ik ben verdrietig.
Jolanda
Jul 30 2011, 02:34 PM
Nee toch! Jeetje
Nancy, wat ongelofelijk kl*te zeg!!! Hele dikke knuffel en sterkte met het verwerken van dit verdriet
Stan/Linda
Aug 14 2011, 09:23 AM
ahh Nancy, nee, wat erg voor je... sterkte.......
kadootje
Aug 14 2011, 04:17 PM
dank meiden.
het gaat nog niet goed. ik moet veel huilen en zoals vanouds vind ik het zo moeilijk te delen; erover te praten.
ik ben leeg en verscheurd. ik ben boos, gefrustreerd en kan het geen plekje geven en dat terwijl ik het zoooo graag wil. Er liggen nog 2 cryo's op me te wachten en ik wil sterker en stabieler zijn voor ik zo ophaal...en dat laatste wil ik graag! en er vertrouwen in hebben dat het deze keer wel kans van slagen heeft.
nog tips jullie?\greets,Nancy
maike
Aug 24 2011, 10:14 AM
Nancy, ik kan alleen maar delen in je gevoelens omtrent de miskraam. Jullie hele traject in de MMM heb ik niet doorgemaakt. Maar schrijf het van je af, dat scheelt al een hele boel verdriet, het samen delen. En probeer er samen ook een plek voor te vinden, praat er over, deel je verdriet. En huil, dat lucht enorm op. Ga wandelen, waai lekker uit op het strand etc.
Maar goed, dit zijn dingen die mij hebben geholpen, en daarnaast het moet slijten. Het gevoel dat je lichaam heeft gefaald.
Vandaag mocht Mikki op school trakteren, is 5 geworden afgelopen maandag. Ze vond eht zo spannend, in het middenpunt van de belangstelling staan is niet echt haar ding. Zo aandoenlijk om haar dan te zien zitten op dr mooie stoeltje naast de juf