mamaN
Jul 2 2011, 01:11 PM
Ik maak maar de aftrap:
uitgerekende datum 4 maart 2012, wie volgt?
Maak een ticker
lievemama
Jul 2 2011, 01:24 PM
Gefeliciteerd!
jeetje maart alweer, gaat dat hard zeg!
annesje
Jul 2 2011, 01:27 PM
Gefeliciteerd!!!!! Geniet van je zwangerschap, tijd vliegt.. jeetje maart, dan is onze freggle al ongeveer 5 maanden...
Enne... nieuw gezicht of stiekeme bekende op t forum

???
mamaN
Jul 2 2011, 01:40 PM
Bedankt voor de felicitaties. Een nieuw gezicht inderdaad

Het is ons eerste kindje, ging allemaal heel snel. Bij de 2e cyclus was het al raak, had ik nooit verwacht
annesje
Jul 2 2011, 01:45 PM
wow lekker zeg!! Besef je t al een beetje?? Hoe oud ben je als ik vragen mag?
mamaN
Jul 2 2011, 02:46 PM
Ik ben 31 jaar en het besef begint te komen. Ik voel me best goed, hoewel ik me vanmiddag voor het eerst best moe voel, maar verder toppie. Het is allemaal best nog onwerkelijk en als ik lees wat er ook allemaal wel niet kan gebeuren, maar het voelt goed, dus daar houd ik me maar aan vast
bulldoglover
Jul 2 2011, 03:15 PM
gefeliciteerd!
hopelijk volgen er snel meer meiden!
LieveMel
Jul 2 2011, 03:53 PM
Gefeliciteerd!! En het gaat idd snel, wowie...Maart volgend jaar alweer...
Hopelijk mogen veel meiden van het zwanger worden je volgen!!
Tingeling
Jul 2 2011, 03:57 PM
Pfff gaat zeker ineens snel!
Gefeliciteerd!
Missiej_M
Jul 2 2011, 04:01 PM
gefeliciteerd!! geniet ervan!! hopelijk veel volgers!
liefs mel mama aug 2010
bloemetje1984
Jul 2 2011, 07:24 PM
Van harte gefeliciteerd!
kreeft
Jul 3 2011, 11:18 AM
ik volg je uitgerekend 5 maart
Marina2
Jul 3 2011, 11:29 AM
kreeft gefeliciteerd, eindelijk!! hoe gaat het verder met je?
annesje
Jul 3 2011, 11:43 AM
Kreeft... gefeliciteerd!!! Ik weet dat je eerder mee hebt geschreven, maar ben even kwijt hoe en wat???
mamaN
Jul 3 2011, 12:30 PM
Wat ontzettend leuk! GEFELICITEERD! Voel je je goed?
kreeft
Jul 3 2011, 04:27 PM
[size="5"][/size]ik voel me prima heb eerder meegeschreven in het forum zwanger worden heb begin april een miskraam gehad met negen week ik slikte clomid 100 na de miskraam direct weer zwanger wat ik eigenlijk niet verwacht had 14 juli eertse echo in ziekenhuis heel vroeg maar inverband met miskraam mocht ik iets eerder ook op mijn verjaardag nog wel hoop dat we een mooie klopend hartje zien
mamaN
Jul 3 2011, 06:33 PM
Spannend hoor! Het blijft zoiets moois, maar zo teer! Ik vind het ook nog ontzettend spannend, hoewel het mijn eerste zwangerschap is en alles zo snel is gegaan, vind ik het ook spannend totdat ik daadwerkelijk een goede echo heb gezien. Zelf ben ik altijd enig kind gebleven en hebben mijn ouders ontzettend veel moeite moeten doen. Vandaar dat ik des te verbaasder was dat het in de 2e natuurlijke cyclus was gelukt.
bibel
Jul 3 2011, 10:37 PM
Maart 2012 alweer,
mijn dochter is van maart dit jaar.
beide gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Dat er maar veel meiden jullie mogen volgen.
Bibel
mariekevh
Jul 4 2011, 07:13 PM
Kreeft en MamaN
van harte gefeliciteerd met de zwangerschap
Cin1980
Jul 5 2011, 10:47 AM
Wauw, maart 2012 alweer!! Van harte gefeliciteerd, meiden!!
musemies
Jul 6 2011, 08:38 AM
voor degene die het leuk vinden om hun zwangerschap op een andere manier vast te leggen
of een leuke shoot voor als de baby er is
dan is dit echt een aanrader !
mijn nichtje is fotograve/model en maakt super leuke foto's !
dit is haar hyves :
http://jbphotography.hyves.nl/(ik weet niet of je eerst lid moet worden, maar het is echt de moeite waard !)
xx mies (juli-augustus2011)
Rhapsody
Jul 6 2011, 01:56 PM
mamaN en Kreeft: gefeliciteerd met die twee kruimeltjes in je buik!
Jessey2005
Jul 8 2011, 11:20 PM
maman en kreeft Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap beide... Kreeft, meis wat leuk dat je zwanger ben ik heb ook nog met je geschreven ga je volgen.
Hopelijk krijgen jullie snel meiden erbij...
kreeft
Jul 14 2011, 01:43 PM
mamaN
Jul 14 2011, 10:12 PM
Wat fijn zeg! Ik heb nog geen echo gehad, komt begin augustus pas (maar ik heb dan ook geen eerdere complicaties, MK oid gehad). Vandaag wel voor de eerste keer kotsend boven de wasbak gehangen....dat vond ik wat minder....verder gaat het prima
femmel
Jul 15 2011, 10:45 AM
gefeliciteerd
maar alweer.. wat gaat het snel. 6 maar wordt onze janice al 1
hello--baby
Jul 19 2011, 11:28 AM
hallo allemaal.
Ik wil me ook aan komen melden hier!
Ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben.
Ik kan niet al te veel vertellen over mezelf helaas, daar moeten jullie nog even geduld mee hebben. Ik wacht liever tot ik 3mnd ben, dat is voor mijn gevoel wel veiliger.
Maar ik vind het wel bijzonder om mee te "kletsen"
Als het goed is ben ik ong. tussen 15 en 20 maart uitgerekend, heb vanmorgen contact gehad met de ass v/d gyn en ik mag 1 aug de eerste echo. spannend!!
Liefs hello--baby
hello--baby
Jul 19 2011, 11:35 AM
sorry ik bedoel dat ik tussen 20-25 maart uitgerekend ben
LieveMel
Jul 19 2011, 11:40 AM
Hey gefeliciteerd Hello Baby!! Ben je n bekende van het forum of helemaal nieuw hier?? En waarom kan je nog niet teveel vertellen, lezen er bekende mee?? Sorry, nieuwsgierig aangelegd
Marina2
Jul 19 2011, 02:45 PM
mel je bent niet nieuwsgierig, je wilt graag op de hoogte zijn !!

hellobaby gefeliciteerd met je zwangerschap
hello--baby
Jul 19 2011, 04:28 PM
dank jullie wel.
ben idd een bekende hier, en ben bang dat er ook bekende meelezen, hou het echt nog ff geheim hoor! phhffff zal niet meevallen maar ach de tijd gaat erg hard....
Dus ik kan niet op al jullie vragen ingaan, over pakweg 2maanden dames!
groetjes hello--baby
Vrouwke
Jul 19 2011, 04:35 PM
Hoi allemaal!
Ik ben 23 maart uitgerekend! Jeej!
Ik zou graag mee willen schrijven, ben erg benieuwd hoe jullie je voelen. Ik kan het amper bevatten!
Groetjes
annesje
Jul 19 2011, 05:38 PM
Weer 2 nieuwe mama´s-2-be erbij!! gefeliciteerd!!!!
HB... ben wel erg benieuwd of ik je ken

helaas nog ff wachten....
hello--baby
Jul 20 2011, 08:16 AM
Ik vind het heel raar! Het lijkt wel als je weet dat je zwanger bent je ineens van alles en nog wat voelt, zo heb ik echt een weeig gevoel in mn buik, echt misselijk niet maar een beetje leeg gevoel, wie herkent dit?
Thxs Annesje!
En Vrouwke, hartelijk welkom hier! Leuk hoor, is het je 1e?? en ben je (net zoals ik) een bekende van het Forum?
Rhapsody
Jul 20 2011, 03:42 PM
Ah leuk, Hello Baby, we duimen even flink voor je! En gefeliciteerd vrouwke!!
Maartje
Jul 20 2011, 08:21 PM
Hallo allemaal.. ik heb afgelopen vrijdag een positieve test vast gehad.. een stuk of 4 eigenlijk
Ik weet nog niet precies hoever ik ben, maar ik denk 4,5 week. Wij hebben al een jongetje van 18 maanden.
Het is nog pril en hoop dat alles goedkomt. Alle andere zwangere dames, gefeliciteerd!
annesje
Jul 20 2011, 09:24 PM
Maartje... gefeliciteerd!!
Wat leuk zeg, het forum krijgt weer steeds meer nieuwe mensjes

Gezellig!!!
Vrouwke
Jul 21 2011, 09:07 AM
Hoi allemaal!
Nee, ben niet echt een bekende van het forum. Ik heb wel twee berichtjes geplaatst in ´zwanger worden´, maar toen was ik al zwanger! En idd van de eerste.
Ik herken het wel ja, dat ik nu vanalles voel. Morgen vijf weken. Hopelijk gaat alles goed! Ik heb al een paar dagen een soort van zwaar, onrustig gevoel in mijn baarmoeder en met vlagen een beetje misselijk, maar nog niet echt heel erg. Ik hoop bijna dat ik meer ga voelen, erg hé?
Groetjes
tomaatje
Jul 21 2011, 09:21 AM
Hallo allemaal,
Ook ik wil me graag bij jullie voegen!
Zwanger van ons 3e kindje echt zo super!!!
Denk dat ik op 24 maart ben uitgerekend.
Herken het ook heel erg dat ik graag meer wil voelen

Met vlagen ook wel beroerd op de maag en moeier als anders maar goed dat hoort erbij!
Fijne dag allemaal!
LieveMel
Jul 21 2011, 09:34 AM
wat leuk, allemaal nieuwe meiden in maart

GEFELICITEERD!!!
Maartje
Jul 21 2011, 09:51 AM
Ik voel me toch anders dan bij de eerste. Toen had ik vreselijke buikpijnen dat ik bij de vroege zwangerschaps poli in het UMC zat om te kijken wat er was. Ik had zo'n pijn dat ze dachten dat het misschien buitenbaarmoederlijk was. Maar dat was niet het geval. Dan duren de weken ook lang hoor als je met 4, ,5,6 en 7 weken moet komen. Maar nu meer het gevoel of ik ongesteld ga worden, en af en toe lage rugpijn. Vreemde kwaaltjes als pijn in bovenbenen, dorst, 's nachts wakker liggen en vlagen van misselijkheid. Maar niet echt ziek ofzo. Had ik bij de eerste ook niet.
Hoe voelen jullie je in dit prille stadium? Mijn darmen zijn al plek aan het maken en mijn buik ook. Ik heb een soort van bolletje, nu weet ik dat dat kruimel niet is, maar toch. Bij mijn eerste kreeg ik met 8 weken mijn broeken niet meer dicht.
Ik heb heel veel op het forum geschreven en als het allemaal 'zeker' is dan verander ik mijn naam. Ik gebruik namelijk mijn echte naam. Het is toch wel een populaire site onder de zwangeren.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap veel geschreven en het heeft me ook erg geholpen.
Hopelijk kunnen we allemaal door blijven schrijven..
Marina2
Jul 21 2011, 10:42 AM
hee dames gefeliciteerd!!
maartje ik denk dat ik jou wel ga volgen

ik denk namelijk dat ik jou wel ken...

kei leuk!!
Maartje
Jul 21 2011, 11:29 AM

hahahaha ja Marina jij kent mij. Zie je wel, je bent zo ontdekt op deze site haha
Ik heb een heel nieuw account moeten maken, er waren idd allerlei problemen met mijn oude acoount. Maar dat geeft niet.
bloemetje1984
Jul 21 2011, 12:15 PM
Hey leuk! Meer zwangere!! Gefeliciteerd allemaal!!
En H-B ik ben heel benieuwd wie je bent!!! Ik moest ook eerst "Stiekem" meeschrijven in januari maar nu mag echt iedereen het weten haha! Succes met geheim houden, mij hadden ze na 1 dag al door
lievemama
Jul 21 2011, 01:43 PM
Maart word gezellig!
Gefeliciteerd allemaal
hello--baby
Jul 21 2011, 02:00 PM
Tomaatje en Maartje(leuke schuilnaam trouwens, van je bevalmaand afgeleid?), van harte met jullie zws!
Dus nog iemand die al "bekende"is hier! Gezellig hoor.
Ik ben ook erg nieuwsgierig uitgevallen maar ik zal netjes wachten tot je "uit de kast"komt!
Ik zou momenteel ook wel wat meer willen voelen, maar ik voel wel verandering(misschien kom ik hier nog we op terug als ik over een paar weken flink beroerd ben

)
Ga mn wasje maar eens vouwen, t liefst ga ik ff op de bank ........
Liefs hello--baby
tomaatje
Jul 21 2011, 02:26 PM
Ik heb ook weleens meegeschreven op het forum, dus ook dit is niet mijn echt naam! Maar je weet inderdaad niet wie het allemaal leest dus even "schuilen" onder een andere naam

Ik heb ook wel wat last van menstruatiepijn en ook onderin mijn rug. En moet wel goed blijven eten merk ik. Als ik buk en omhoog kom ben ik goed duizelig, dus dat maar een beetje proberen te vermijden.
Maartje; Ik zag gisteravond bij mij ook al een bolletje, maar goed ook wel wat meer vet van de andere zwangerschappen natuurlijk

Zijn ook mijn darmen enzo die een plaats maken denk ik.
Bij de 1e zwangerschap had ik met 6 week al andere kleding aan en bij de 2e met 12 week. Ben benieuwd hoe dat nu is.
H-B; Ik ga ook het liefst even liggen maar heb ook nog strijkwerk liggen

Succes met je was!
Liefs
Kippetje
Jul 21 2011, 02:56 PM
Gefeliciteerd allemaal.
Maartje: ik ben benieuwd of ik je ken. Schrijf hier mee sinds 2005.
annesje
Jul 21 2011, 03:40 PM
hihi t word nou toch wel een spannende maand met al die incognitos
Marina2
Jul 21 2011, 06:49 PM
ja ik ben ook benieuwd of ik de andere ken..
meiden nogmaals gefeliciteerd!!
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken,
Klik Hier.