Help - Zoeken - Leden - Kalender
Volledige versie: Juni, Juli En Augustus 2012
Mama en Zo forum > Zwanger zijn > Per maand
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Rianne C
Hallo allemaal,

Nu dan toch een juni 2012 forum. Ik hoop dat er snel dames volgen die ook een kindje mogen verwachten in juni 2012. Dus meiden zet hem op en kom mij versterken.

Groetjes Rianne

Hier het lijstje van de zwangere van de maand juni, juli en augustus.

Naam : Zwijntje
Leeftijd : 32 jaar
Hoeveelste kindje : 1e kindje
Wanneer ben je uitgerekend : 24 juni 2012
Thuis of ziekenhuis bevallen : zkh.
Borst of flesvoeding : Borstvoeding
Jongen of meisje : waarschijnlijk jongen
Afspraak verloskundige : 7 feb
Echo : 6 feb (20 weken!)
Bijzonderheden : geen

Naam : Rianne
Leeftijd : 34 jaar
Hoeveelste kindje : 4e kindje
Wanneer ben je uitgerekend : 27 juni
Thuis of ziekenhuis bevallen : ziekenhuis
Jongen of meisje : jongen
Afspraak verloskundige : 16 februari
Echo : 13 februari
Bijzonderheden : We hebben 3 zoons van 12 jaar, 10 jaar en 21 maand

Naam : Zonnetje1984
Leeftijd : 27 jaar
Wanneer ben je uitgerekend : 25 Augustus
Thuis of ziekenhuis bevallen : Liefst thuis, maar heb wel medische indicatie voor zkh.
Jongen of meisje : Geen idee!
Afspraak verloskundige : ...
Echo : 15 februari
Bijzonderheden : zwanger na 2 miskramen

Naam: Mirjam
Leeftijd: 32
Getrouwd: met ML laugh.gif
Hoeveelste kindje, 2e, ben al mamma van Leon
Uitgerekend: wrs.15 september
Bevalling: ziekenhuis (ML durft niet meer thuis, ik heb de vorige keer (in zh) erg gek gedaan zei hij en hij schrok van de zooi...)
Borst- of fles: Borstvoeding
Jongen of meisje: geen idee
Afspraak vk/echo: 2 februari intake vk
Bijzonderheden: ML is vrijwel onvruchtbaar, dus ons 2e supergrote wonder!!!
Missiej_M
jaaah rianne!! ook hier natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet er van en hopelijk komen gauw meiden jou versterken! en anders gaan we door voor volgende ronde en voegen we juni en juli gewoon lekker samen hihi laugh.gif

liefs, mel
Kim
Gefeliciteerd Rianne!

In juni worden heeele leuke kindjes geboren wink.gif
bulldoglover
gefeliciteerd! dat het maar ene gezellig clubje mag worden hier hopelijk!
mariekevh
Gefeliciteerd Rianne.
Weet je wanner je bent uitgerekend?

Ik hoop dat je snel gezelschap mag krijgen!
Désirée
Van harte gefeliciteerd Rianne!! Ik wens je een hele fijne voorspoedige zs toe.

Hier ook 2 juni kindjes wub.gif wub.gif
Rianne C
Bedankt voor jullie felicitaties. Ik ben denk ik rond 20 juni uitgeteld. 8 november voor de eerste keer naar verloskundige. vandaag moeders voor moeders langs geweest en weer netjes een positieve test ondanks veel drinken en geen ochtendurine. Mag maandag beginnen met opvangen.

Groetjes
Missiej_M
rianne... altijd fijn een extra bevestiging!! ik denk dat ik dit keer ook mee gaan doen bij moeders voor moeders.. vorige keer wou ik het ook maar eigenlijk niets van gekomen want het besef duurde heeeeel lang dat ik uberhaupt zwanger was en had toen geen zin meer... hopelijk komen gauw een aantal meiden van ons jou vergezellen!!
Cin1980
Rianne,van harte gefeliciteerd met je zwangerschap wink.gif

Veel liefs, Cindy (nov/dec '10 mama)
Rianne C
Missiej waarom duurde het besef bij jou zo lang
was het zo onwerkelijk ik hoop dat jullie mij snel komen
Vergezellen zou erg leuk zijn.

Cindy bedankt voor je felicitatie
Rhapsody
Van harte Rianne!!!! laugh.gif
annesje
Rianne.. gefeliciteerd! Hopelijk komen er nog andere dames bij!
Missiej_M
rianne.. wij hebben er 2 jaar "overgedaan" om zwanger te mogen raken... bij elke echo had ik het gevoel alsof ik bij een ander keek.. en had ook totaal geen kwaaltjes tot 14 weken ik een buikgriep kreeg en met uitdroging int zhuis kwam... toen kreeg ik veel extra echo's en controle's dus toen drong het pas beetje door..
Zonnetje1984
Rianne, hier ook nog eens van harte gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap toegewenst! Hopelijk mogen wij snel volgen, dan ben je niet meer zo alleen!

Daphne1978
Rianne...van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid!
Jammer dat het forum een beetje aan het leeglopen is...wij schrijven in april/mei ook maar met z'n tweetjes...ik hoop dat je snel aansluiting krijg...en natuurlijk ben je bij ons ook van harte welkom om mee te schrijven hoor!

x
Rianne C
Hallo,

Zonnetje hoop toch wel op jou hoor, had ook een negatieve test 2 dagen na NOD en 4 dagen later positief dus blijf op je hopen. Daphne dank je wel voor de felicitatie, erg lief dat ik met jullie mee mag schrijven wacht nog even maar kom wel mee lezen met jullie is wel fijn om ervaringen van anderen te horen.

Groetjes
ammehoela
Rianne, er gaat zeer waarschijnlijk iemand met je meeschrijven! Mijn beste vriendin vertelde vandaag dat ze zwanger is, dus heb ik haar meteen enthousiast gemaakt voor het forum wink.gif.
Rianne C
Hoi,

Dank je wel. Zou erg leuk zijn ben benieuwd. hopelijk komt ze snel mee schrijven het is wel erg saai zo.

Groetjes
ammehoela
Ik ga haar nu de link mailen zodat ze zich kan registreren wink.gif.
Rianne C
Hoi,

Niets meer gehoord van je vriendin?
ammehoela
Nee, ze zal het wel vergeten zijn. Ik heb al ernstige vormen van zwangerschapsdementie bij haar waargenomen wink.gif. Ik zal haar even mailen...

Hoe gaat het met jou? Al wat last van de eerste kwaaltjes of valt het mee?
Rianne C
Hallo,.

Hier ziek, zwak en misselijk gaat weer helemaal fout, ben erg misselijk kan niets binnen houden, heb zetpillen voor de misselijkheid dus even afwachten hoe het gaat. Maar dat is hier normaal, val altijd eerst af voordat ik weer aan kom. Alleen kan ik helaas niet te veel kwijt anders blijft er niets van mij over. Ik heb 21 november mijn eerste echo tenminste als ik niet te veel ga overgeven. Anders moet ik weer naar de gyn maar dat hoop ik niet. Verder erg moe dus slaap veel maar ja dat hoort er allemaal bij. Ga er weer van tussen, ik hoop dat je vriendin er zin in heeft om te schrijven zou ik wel erg leuk vinden.
Missiej_M
oooh rianne.. al echt last van kwaaltjes zo te lezen ohmy.gif je vertelde wel dat je er last van zou gaan krijgen maar zo erg ohmy.gif .. ik heb die zetpillen ook gehad in de zws... alleen ik had gelukkig eerste 14 weken nergens last van... weten er al mensen in je omgeving af van jullie zws? nou sterkte en beterschap! en op naar de eerste echo smile.gif

liefs mel
ammehoela
He bah Rianne, wat vervelend!
Ze had er inderdaad nog niet naar gekeken, maar ze vond het wel zielig voor je dat je alleen was, dus kreeg ik een mail dat ze meteen zou kijken. Maar dat zei ze de vorige keer ook haha!Ze vroeg wel of ik haar wilde helpen, want ze wist niet waar ze moest kijken. Ik zal haar zo nog maar eens mailen wink.gif
Rianne C
ik ben benieuwd
Missiej_M
rianne.. hoe is het nu meis? helpen de zetpillen een beetje? hopelijk komt er gauw iemand je vergezellen!!
ammehoela
Hoi Rianne, het lukte maar niet met haar aanmelding. Ik heb nu samen met haar een nieuwe registratie geprobeerd. Hopelijk lukt het nu wel en komt ze snel met je meeschrijven!

Hoe voel je je nu?
Rianne C
Hoi wat zou het leuk zijn als ze mee komt schrijven. De zetpillen werken wel. Zijn nu weer op voel me nog steeds niet gweldig. Maandag wel een echo dat is wel even spannend
Missiej_M
rianne.. is het misschien een idee om juni en juli samen te voegen?? anders ben ik ook zo alleen hihi... blush.gif
ammehoela
Mijn vriendin zit waarschijnlijk op de valreep van juni en juli, ik hoop dat ze er snel bij komt, dan hebben jullie al een klein groepje om te schrijven!

Ik denk dat Jolanda nog niet online is geweest sinds de registratie, dus we wachten nog vol spanning af!
Missiej_M
nouja.. zolang ga ik gewoon lekker hier schrijven... rianne gaan wij ook een lijstje doen? iig alvast mijn dingetjes biggrin.gif

Naam : missiej_m melanie
Leeftijd : 21 jaar
Hoeveelste kindje : 2e kindje
Wanneer ben je uitgerekend: 27 juli
Thuis of ziekenhuis bevallen : waarschijnlijk het Ziekenhuis
Borst of flesvoeding : flesvoeding
Jongen of meisje : denk een meisje...
Bijzonderheden : bij de eerste mmm traject gehad en duurde het 2 jaar voor we in verwachting waren. Nu zijn we na een half jaar in verwachting van ons tweede wonder samen.
Rianne C
Hoi,

Lijkt me erg gezellig, ben nu ook zo alleen.
Missiej_M
ik heb me gister al aangemeld bij moeders voor moeders.. bij destiny wou ik het zo graag maar "vergat" ik het gewoon omdat het besef van een zwangerschap er pas laat kwam... nu dacht ik, ik doe het gelijk smile.gif

kga destiny ff omkleden ed die gaat zo na kdv toe en ik moet na het zhuis.... ben erg benieuwd wat ze zeggen...
Daphne1978
Gefeliciteerd met je zwangerschap Mel!

X Daphne
Sweetlin
Hoi Meiden,

Na ook ik mag mij melden in een maand. Helaas zie ik geen juli, dus dan maar in Juni ( scheelt ook maar 1 letter toch... smile.gif )

Zie de gegevens voor een lijstje van Melanie, dus hierbij mijn gegevens.

Naam : Sweetlin ( Linda)
Leeftijd : 29 jaar
Wanneer ben je uitgerekend: 16 juli
Thuis of ziekenhuis bevallen : Nog geen idee
Borst of flesvoeding : Borstvoeding als dat lukt
Jongen of meisje : Ik denk een jongen, vriendlief denkt een meisje.
Bijzonderheden : Zwanger dmv KID na de 2e poging.

Gefeliciteerd Melanie !!! Heerlijk gevoel he.
Ook al voel ik me soms ook aardig onzeker hoor. Niet te bevatten wat je emoties op dit moment met je kunnen doen.

Ben inmiddels een week bezig met Moeders voor moeders en heb al aardig wat bij elkaar geplast. smile.gif
Het boek wat ik heb gekregen is ook echt super.
ammehoela
Linda, gefeliciteerd! Ik ben je eerder ergens tegengekomen toch? Wat leuk dat we je hier kunnen gaan volgen!

Mel, ik wil je nogmaals geliciteren! Echt geweldig!!

Jolanda is nog steeds niet online geweest, dus ik weet nog niet of de aanmelding van mijn vriendin deze keer wel gelukt is.

In ieder geval heel veel plezier in juni/juli 2012!!
Rhapsody
Heerlijk, er komt weer een mooie lichting van zomerbaby's er aan! Gefeliciteerd Sweetling en Missie. Ik hoop dat alles er goed uit zag op de echo Rianne.
Sweetlin
Dank jullie wel !

@Ammehoela, klopt ! Is al een tijdje geleden. Ben langere tijd weggeweest toen we hoorde dat het allemaal niet zo makkelijk zou gaan. Gelukkig ben ik nu terug en hopelijk mag ik ook blijven.
Rianne C
Hoi,

Linda leuk dat je ook mee komt schrijven nu begint het wat te lijken.

Hierbij mijn gegevens.

Wanneer ben je uitgerekend: 27 juni (wordt denk ik juli we bevallen altijd te laat.)
Thuis of ziekenhuis bevallen : Ziekenhuis
Borst of flesvoeding : Borstvoeding (geef ik nu ook aan mijn jongste zoon hij is 19 maanden)
Jongen of meisje : Ik denk een jongen.
Bijzonderheden : 3 zoons 12 en 9 jaar en 19 maanden.

Vandaag echo gehad blijkt op de echo pas 27 juni ipv 19 juni dus dat scheelt toch ruim een week. We houden eigenlijk begin juli aan omdat we bij alle 3 de kids te laat zijn bevallen bij de middelste zelfs 13 dagen. Dus we zien wel toch allemaal juli mama's? Verder een klein kindje op de echo en het hartje klopte mooi. We zijn ook blij dat het er 1 tje is.
Mel ik doe ook mee je krijgt een leuke ketting. Heb het bij de andere ook gedaan vind het prima. Ga nog wat proberen te eten.

Groetjes

Missiej_M
sweetlin.. leuk dat je mee komt schrijven... ik ben eind juli uitgerekend maar ben bij juni gaan meeschrijven.. en hopelijk kan de topic dan gewijzigd worden in juni-juli..

Rianne.. ooe weekje terug.. zou wel verklaren waarom je 2 dagen na nod nog een nega test had.
Oh ook nog een ketting.. had op hun site alleen iets gezien over het grote baby boek ofsow?? maar goed dat maakt niet uit.. ben blij als ik met mijn plas andere vrouwen kan helpen met hun kinderwens..

vanmorgen bij de chirurg geweest voor de navelbreuk en ze waren gelijk heel duidelijk. Nu opereren ze neit direct want dat is zoeken naar problemen.. OF miskraam OF wond scheurt door de groei van buik en baarmoeder.. Echter moet ik 15 feb terug komen en als ik nog zo'n last blijf houden willen ze me toch in 2e trimester opereren.. sad.gif .. maar ook hij hoopte dat ik het kon uitzingen tot na de zwangerschap.. hoe of wat met de bevalling moeten we tegen die tijd ook gaan bespreken maar hij wil me niet lang na de zws gaan opereren.. Ook als ik ineens meer pijn krijg moet ik direct bellen en krijg ik spoedoperatie ... ff slikken dus.. want de kans is dus aanwezig dat ik toch in de zws geopereerd kan worden.. hij attendeerde mij wel dat ik het niet moest onderschatte omdat er een flink gewicht aan kan komen hangen.. van de buik, baby, etc etc.. en dat dat dus ook bij de breuk kan trekken... moest mezelf dus niet groot houden want als de boel afknelt word ik ook niet gelukkig... dus het is even zien hoe of wat..

Verder gaat het goed hier.. vandaag druk geweest op stage. Ook is er al een buikje te zien... echt erg ohmy.gif
Missiej_M
DE MAMA'S VAN JUNI & JULI 2012!! wub.gif

Wanneer ben je uitgerekend: 27 juni (wordt denk ik juli we bevallen altijd te laat.)
Thuis of ziekenhuis bevallen : Ziekenhuis
Borst of flesvoeding : Borstvoeding (geef ik nu ook aan mijn jongste zoon hij is 19 maanden)
Jongen of meisje : Ik denk een jongen.
Bijzonderheden : 3 zoons 12 en 9 jaar en 19 maanden.

Naam : Sweetlin ( Linda)
Leeftijd : 29 jaar
Wanneer ben je uitgerekend: 16 juli
Thuis of ziekenhuis bevallen : Nog geen idee
Borst of flesvoeding : Borstvoeding als dat lukt
Jongen of meisje : Ik denk een jongen, vriendlief denkt een meisje.
Bijzonderheden : Zwanger dmv KID na de 2e poging.

Naam : missiej_m (melanie)
Leeftijd : 21 jaar
Hoeveelste kindje : 2e kindje
Wanneer ben je uitgerekend: 27 juli
Thuis of ziekenhuis bevallen : waarschijnlijk het Ziekenhuis
Borst of flesvoeding : flesvoeding
Jongen of meisje : denk een meisje...
Bijzonderheden : bij de eerste mmm traject gehad en duurde het 2 jaar voor we in verwachting waren. Nu zijn we na een half jaar spontaan in verwachting van ons tweede wonder samen.
Rianne C
Hoi,

Melanie wat spannend met die navelbreuk. Ja een weekje ik vind het prima beter weer hihhi. Misschien de reden van de late test. Ja ivm hun jubileum krijg je ook nog een boek, heb ik ook gehad. Hier ook een buikje vooral 's avonds een dikke buik.
Missiej_M
rianne.. ja idd ff spannend.. en hoop de zws "gewoon" uit te kunnen lopen..

Over uurtje moet ik na kdv van destiny toe om te knutselen voor sinterklaas.. is van half 8 tot half 10... maar duik niet veel later me bedje in want ben giga moe ohmy.gif ....
LieveMel
Eej Mel, wat lees ik nu, wat leuk: Gefeliciteerd!! Ben niet heel veel meer aant schrijven op t moment, dus had het nog niet voorbij zien komen. Lekker genieten he?! Al lees ik dat n navelbreuk de spanning er toch wel in gaat blijven houden dry.gif Hopelijk valt het mee!

Weet niet of ik t al gedaan had, maar ook hier nogmaals van Harte Sweetlin! Echt super, eindelijk een posi-test voor jullie biggrin.gif
Missiej_M
hey andere mel laugh.gif dankjewel!! jah dat gaat de spanning er zeker wel inhouden!! haha

pfff wou net bellen na zhuis voor afspraak zijn ze allemaal in gesprek... zo nog maar weer proberen dan!
Missiej_M
jaah dinsdag 6 dec. om 8.45 onze eerste echo smile.gif
mitsy83
Super Mel! Kan je eindelijk naar je wondertje kijken! wub.gif
Missiej_M
jaah mitsy.. ben errug benieuwd smile.gif bij de eerste echo bij destiny was er nog bijna niets te zien.. en was toen 5wk6dg.. nu zal ik 6wk en 4dg zijn met de echo dus ben benieuwd of we een knipperlichtje zien smile.gif

Vandaag lange dag op stage gehad en ben nu ook echt gesloopt... niets liep zoals gepland... en merk dat ik dat nu al niet leuk vind.. dus word nog wat verder in de zws haha.. Verder weinig nieuws hier..

Oja.. ik heb nu met deze zws dat ik steeds absoluut geen honger heb.. tot erg aan toe... heb over de hele dag vandaag maar 3 muesli repen gegeten.. en heb nu nog geen honger blush.gif hebben jullie dat ook of juist vreetbuien haha..

ook heb ik ineens overal kleine pukkeltjes en vette huid ohmy.gif aaaargh,.. vind nu al verschrikkelijk hahaha
Rianne C
Mel spannend hoor. We moeten nog een echo maken voor de nekplooimeting maar dan moet ik eerst bloed laten prikken. Waarschijnlijk over 2 weken mogen we weer. Hier nog steeds niet fit. Hopelijk snel weer.
Missiej_M
ooh spannend rianne.. ooh nog niet fit?? misselijk ed dan of niet?

vanavond gebeld door moeders voor moeders woensdag om 10.30 komen ze langs smile.gif ben benieuwd smile.gif

net toch eigenwijs ff wezen poetsen.. moet alleen nog ff gedweild worden mja kan morgen ook wel haha.. de rest is weer lekker afgesopt smile.gif morgen ff beddengoed verschonen en wasjes draaien... ook komt noëlle weer dus druk weekendje... tijd mag wel voorbij vliegen van mij wink.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie te bekijken, Klik Hier.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.