Maart 2011, deel 1 |
Welkom Bezoeker ( Aanmelden | Registreer gratis )
![]() ![]() |
Maart 2011, deel 1 |
Jul 9 2010, 02:00 PM
Bericht
|
|
|
Voelt zich thuis enzo ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 935 Sinds: 5-September 09 ID: 4,842 |
Ik zie dat ik de eer heb om maart 2011 te openen!
Naam: Liefde (Yvonne) Leeftijd: 35 jaar Wanneer uitgerekend: 04 maart 2011 Thuis of zh bevallen: thuis Borst of flesvoeding: Borstvoeding Denkt dat het j/m is: een meisje Bijzonderheden: Nu ik veel meer misselijk ben denk ik dat het een meisje is. Ik heb 3 jongens. Het is mijn 5e zwangerschap. 1x een miskraam gehad met 11 weken en we hebben een kindje verloren die 1 week heeft geleeft. Naam: Rebecca/Derde kindje Leeftijd: 30 Hoeveelste kindje: 3e Wanneer uitgerekend: 10 maart 2011 Thuis/zh bevallen: ziekenhuis (medische indicatie) Borstvoeding of flesvoeding:het wordt borst Denkt dat het een j/m is: meisje Bijzonderheden: geen, wel bij de eerdere bevalling Naam: Tanneke (Anneke) Leeftijd: 30 Hoeveelste kindje: 1e Wanneer uitgerekend: 12 maart 2011 Thuis/zh bevallen: denk nu thuis, maar ML wil ziekenhuis Borstvoeding of flesvoeding: liefst borst Denkt dat het een j/m is: hmmm, volgens de chinese kalender een meisje Bijzonderheden:mijn eerste zwangerschap! Naam: Jenny Leeftijd: 23 Hoeveelste kindje: 1e Uitgerekende datum is: 14 maart 2011 Thuis/zh bevallen: graag ziekenhuis Borstvoeding/flesvoeding: als mogelijk is borstvoeding Wat gaat het worden: dat weten we nog niet als het maar gezond is Bijzonderheden: na 4 jaar medishe molen eindelijk zwanger van ons 1e kindje we hebben 6x iui gehad en 1xivf en 1x icsi Naam: Ammehoela Leeftijd: 30 Hoeveelste kindje: 2e Evt. broertjes/zusjes: Broertje, 4 jaar Wanneer uitgerekend: 17 maart 2010 Thuis/zh bevallen: twijfelt tussen thuisbevalling en kraamhotel Borstvoeding of flesvoeding: borstvoeding Denkt dat het een j/m is: in ieder geval 1 van de 2 (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) Bijzonderheden: tot nu toe geen Naam: Marion Leeftijd: 32 Hoeveelste kindje: 2e Wanneer uitgerekend: 18 maart 2011 Thuis/zh bevallen: ziekenhuis Borstvoeding of flesvoeding: liefst borst, al lukte dat bij mijn zoon niet Denkt dat het een j/m is: Geen idee, laat me eerst maar echt verwerken dat ik zwanger ben Bijzonderheden: Joshua is gehaald dmv Keizersnede, 9 jaar geleden. Ben nu via icsi zwanger samen met mijn nieuwe man. Naam: Enile Leeftijd: 34 Hoeveelste kindje: 2e Wanneer uitgerekend: 18 maart 2011 Thuis/zh bevallen: ziekenhuis Borstvoeding of flesvoeding: liefst borst Denkt dat het een j/m is: Geen idee! Bijzonderheden: nog niets eigenlijk Naam: Miepje123 (Michelle) Leeftijd: 24 Hoeveelste kindje: 1e Wanneer uitgerekend: 21 maart 2011 Thuis/zh bevallen: ziekenhuis Borstvoeding of flesvoeding: liefst borst Denkt dat het een j/m is: geen idee, en het maakt me ook niet uit (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Een meisje volgens de Chinese kalender ;-) Bijzonderheden: Het is mijn eerste zwangerschap, ik heb afgelopen week 2 keer een bloeding gehad, ik heb de eerste echo als het goed is in week 7 (nog even afspraak inplannen). Naam: Simpie (Simone) Leeftijd: 31 Hoeveelste kindje: 1e Wanneer uitgerekend: 23 maart 2011 Thuis/ziekenhuis bevallen: ik denk thuis Borst- of flesvoeding: borstvoeding Denk je dat het een jongen of een meisje is: ik denk een meisje Bijzonderheden: geen Naam: Happiness Leeftijd: 31 Hoeveelste kindje: 3e Wanneer uitgerekend: 28 maart 2011 Thuis/zh bevallen: Thuis, ziekenhuis haal ik toch niet Borstvoeding of flesvoeding: Fles Denkt dat het een j/m is: meisje zou leuk zijn Bijzonderheden: heb 2 grote jongens van 12 en 7 en een klein mannetje van 2 van manlief erbij gekregen dit word ons eerste kindje samen. Naam: Senorita Leeftijd: 34 Hoeveelste kindje: 2e Wanneer uitgerekend: 31 maart 2011 Thuis/zh bevallen: ziekenhuis (kan niet anders) Borstvoeding of flesvoeding: hopelijk weer borst Denkt dat het een j/m is: geen idee, de vorige keer had ik het mis.. Bijzonderheden: woon in Spanje Wanneer afspraak vk/gyn: Rebecca: 6 september echo (combinatietest) Simpie: 8 september vk, 10 september nekplooimeting Tanneke: 14 september vk Senorita: 17 september termijnecho Ammehoela: 17 september vk Enile; 27 september vk Dit bericht is bewerkt door ammehoela: Gisteren, 11:53 PM |
|
|
|
Jul 9 2010, 02:06 PM
Bericht
|
|
|
Heeft wortel geschoten enzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 5,273 Sinds: 21-September 05 ID: 27 |
Ook hier, van harte gefeliciteerd met het frummeltje in je buik. Hoop dat ie het naar z'n/d'r zin gaat hebben bij jou en als een mooi meisje/ventje geboren wordt.
|
|
|
|
Jul 9 2010, 02:20 PM
Bericht
|
|
|
Voelt zich thuis enzo ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 935 Sinds: 5-September 09 ID: 4,842 |
Barbara, thanx! Ik ben echt zoooo gelukkig!
|
|
|
|
Jul 9 2010, 02:21 PM
Bericht
|
|
|
Gaat helemaal los enzo ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1,267 Sinds: 14-October 09 ID: 4,904 |
hey meid, nog eens kei gefeliciteerd! wat een feest! ook ik zit te janken van blijdschap voor je!!
we gaan je zeker volgen!! (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif) |
|
|
|
Jul 9 2010, 02:32 PM
Bericht
|
|
|
Begint de weg te vinden enzo ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 188 Sinds: 17-November 09 ID: 4,952 |
Ammehoela gefeliciteerd!!
Volg je stiekem al een tijdje en ben blij dat jij nu eindelijk ook eens aan de beurt bent, nadat je telkens meiden zag vertrekken! Geniet er van! |
|
|
|
Jul 9 2010, 02:35 PM
Bericht
|
|
|
Begint de weg te vinden enzo ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 422 Sinds: 1-May 10 ID: 5,154 |
Uiteraard hier ook een welgemeende
GEFELICITEERD!! Ik hoop voor je dat dit kleine wondertje lekker de komende 8 maanden blijft zitten! |
|
|
|
Jul 9 2010, 02:40 PM
Bericht
|
|
|
Voelt zich thuis enzo ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 516 Sinds: 16-October 08 ID: 4,321 |
Nog een keer:
GEFELICITEERD!!!!! Hoop dat het hier heel druk gaat worden, dat dit kleine frummeltje het super naar de zin heeft in jouw buik en dat je over een maand of 8 een heerlijk klein beebje in je armen houdt! |
|
|
|
Jul 9 2010, 02:40 PM
Bericht
|
|
|
Bedankt voor alle felicitaties!
Mir, mijn man weet het nog niet, maar hij zal vast zo thuiskomen! Ik heb al wel mijn 2 beste vriendinnen ge-smst, waarvan er eentje nu 10 weken zwanger is. Echt zó gaaf!! Ik verwacht niet dat mijn man heel uitbundig regaeert hoor, maar hij zal me de rest van de dag vast helemaal suf zoenen, haha! |
|
|
|
Jul 9 2010, 02:59 PM
Bericht
|
|
|
Begint de weg te vinden enzo ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 258 Sinds: 3-March 10 ID: 5,075 |
ook hier even :
[size="7"][/size]gefeliciteerd!!!! was het toch een teken dat je jezelf deze maand redelijk rustig kon houden op het wachtbankje, nou ja tot de laatste dagen dan hihihih geniet ervan! ben erg benieuwd naar de reactie van je man! |
|
|
|
Jul 9 2010, 03:08 PM
Bericht
|
|
|
Gaat helemaal los enzo ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1,771 Sinds: 27-March 08 ID: 3,989 |
Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan, zo fijn!
Wat staat die banner je geod (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) |
|
|
|
Jul 9 2010, 03:10 PM
Bericht
|
|
|
Begint de weg te vinden enzo ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 332 Sinds: 11-May 09 ID: 4,646 |
ammehoela van harte gefeliciteerd!! hele fijne zwangerschap gewenst en over 8 maanden een gezonde kleine!
|
|
|
|
Jul 9 2010, 03:39 PM
Bericht
|
|
|
Is niet weg te krijgen enzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2,922 Sinds: 21-September 05 ID: 26 |
Meid ook hier nog een hele dikke welgemeende gefeliciteerd!!!!
|
|
|
|
Jul 9 2010, 03:48 PM
Bericht
|
|
|
Begint de weg te vinden enzo ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 276 Sinds: 12-May 09 ID: 4,647 |
Hey Moppie!
Kun je wel stil zitten? Misschien kun je vannacht wel niet slapen van plezier! Geniet ervan! |
|
|
|
Jul 9 2010, 03:53 PM
Bericht
|
|
|
Begint de weg te vinden enzo ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 359 Sinds: 29-October 09 ID: 4,918 |
Alweer een maart 2011 topic geopend. En nog wel door jou Ammehoela! Ook hier even de felicitaties van mij voor jou!
|
|
|
|
Jul 9 2010, 03:58 PM
Bericht
|
|
|
Haha, Bria, nee niet echt. Ik heb eerst een uur door het huis gestuiterd in afwachting van de thuiskomst van mijn man (die reageerde zoals verwacht (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) ). Nu gaan we even naar het centrum om het te vieren met een verkoelend drankje en iets lekkers! Ik hoop dat jij de eerstvolgende keer aan de beurt bent!!
Alle andere meiden nogmaals heel erg bedankt voor de felicitaties! Wat veel meiden die meegelezen en meegehoopt hebben, zoveel die me al die tijd gevolgd hebben, ik had geen idee! (Nou ja, van een deel natuurlijk wel). Maar ik ben echt ontroerd en moet steeds een traantje wegpinken als ik zie hoe er meegeleefd wordt, zo lief!! Nu maar snel met m'n mannetje naar het centrum! |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Print Versie | Actuele tijd: 8th September 2010 - 04:49 PM |