April 2011, Deel 1 |
Welkom Bezoeker ( Aanmelden | Registreer gratis )
![]() ![]() |
April 2011, Deel 1 |
Jul 23 2010, 07:29 AM
Bericht
|
|
|
Komt net kletsen enzo ![]() Groep: Members Berichten: 19 Sinds: 1-July 10 ID: 5,248 |
Ik zie dat er nog geen april 2011 forum is...
Ik heb vanochtend positief getest, ik voelde het al 2 weken aan mijn lijf maar dan nu eindelijk de bevestiging (IMG:style_emoticons/default/wub.gif) Ik twijfel welke datum ik aan zal houden, bij een gewone cyclus kom ik uit op 1 april, bij mijn langste op 5 april, dus die zal ik maar aanhouden dan kan het hoogstens meevallen. Ik verklap niet teveel over mezelf, want ik schrijf al langer mee op dit forum en wil het eerst nog even (tot de echo en we het verteld hebben) anoniem blijven. Ik ben door de pil heen zwanger geworden, we willen wel graag kindjes maar nu eigenlijk nog niet, maar goed... (IMG:style_emoticons/default/blink.gif) Omdat ik het al langer voel ben ik al een beetje aan het idee gewent maar VL nog niet helemaal. Ik kan wel vertellen dat het dus niet mijn eerste kindje is, verder zal ik maar niet teveel prijsgeven want anders raden jullie het zo hahaha (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif) Ik hoop dat er snel nog meer meiden bij komen! |
|
|
|
Jul 23 2010, 07:51 AM
Bericht
|
|
|
Heeft wortel geschoten enzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 5,421 Sinds: 21-September 05 ID: 47 |
Oh wauw Duchess, weer een anonieme schrijfster! Spannend!
Van harte gefeliciteerd iig! Ik was een april 2010 mama, wat vliegt de tijd toch! Lekker genieten en ik hoop dat er snel meiden bij komen kletsen! |
|
|
|
Jul 23 2010, 08:47 AM
Bericht
|
|
|
Voelt zich thuis enzo ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 516 Sinds: 16-October 08 ID: 4,321 |
Duchess! Ik moest vanmorgen aan je denken, had je verhaal over het zwanger worden door de pil heen gelezen, en dacht: zou ze al weten of ze zwanger is?
Maar: GEFELICITEERD! De eerste april 2011 mamma, leuk . Ik hoop dat je over 8 maanden een gezonde beeb in je armen mag houden! En natuurlijk leuk als er veel meiden je gezelschap komen houden! Bijv. van het Zwanger worden-forum??? Poema, de tijd gaat idd snel, ik was een april 2009 mamma... |
|
|
|
Jul 23 2010, 08:51 AM
Bericht
|
|
|
Voelt zich thuis enzo ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 562 Sinds: 20-October 07 ID: 3,563 |
Dit kruimeltje heeft echt besloten dat ie jou en VL als mamma & pappa wil! Gefeliciteerd Duchess!!
Dit bericht is bewerkt door Rhapsody: Jul 23 2010, 08:52 AM |
|
|
|
Jul 23 2010, 08:59 AM
Bericht
|
|
|
Begint de weg te vinden enzo ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 197 Sinds: 15-March 10 Van: zoetermeer ID: 5,091 |
Duchess, Van Harte gefeliciteerd. Zitten we alweer in april 2011. Geniet van je zwangerschap
|
|
|
|
Jul 23 2010, 09:02 AM
Bericht
|
|
|
Begint de weg te vinden enzo ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 346 Sinds: 30-September 09 ID: 4,878 |
Gefeliciteerd!! (IMG:style_emoticons/default/wub.gif) April alweer zeg, jeetje wat gaan het allemaal vlot.
Heerlijk genieten, en hopelijk doet je man dat ook snel!! |
|
|
|
Jul 23 2010, 09:05 AM
Bericht
|
|
|
Gaat helemaal los enzo ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1,726 Sinds: 11-July 08 Van: flevoland ID: 4,152 |
Duchess, van harte meid...............hopelijk gaat alles goed! Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wie je bent en of ik je van hier "ken".................
Hopelijk is VL ook gauw om! Liefs Tes |
|
|
|
Jul 23 2010, 09:26 AM
Bericht
|
|
|
Is niet weg te krijgen enzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2,922 Sinds: 21-September 05 ID: 26 |
Jeetje, alweer een april 2011 topic! Gefeliciteerd en hopelijk komen er snel meer meiden bij!
|
|
|
|
Jul 23 2010, 10:36 AM
Bericht
|
|
|
Komt net kletsen enzo ![]() Groep: Members Berichten: 19 Sinds: 1-July 10 ID: 5,248 |
Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes, doet me ontzettend goed!
Pfff ik ben toch blij dat ik het hier van me af kan schrijven, anders zou ik echt mn mond niet kunnen houden! Mir ik hoop dat je me kunt komen vergezellen!! En de andere meiden natuurlijk ook! Tes vervelend he dat je dat dan af zit te vragen hahaha. Ik moet echt mn best doen om niet teveel te vertellen. Ik heb maar vast op mp gekeken naar positie korte broeken, want ik kan sinds een paar dagen mn broek niet meer dicht, is echt een rotgevoel onderin mn buik, staat helemaal op spanning. Volgende week ga ik 2 weken op vakantie dus is het wel fijn als ik iets rekbaars mee heb, want zo met de knoop en rits open staat ook niet echt charmant hahaha |
|
|
|
Jul 23 2010, 11:33 AM
Bericht
|
|
|
Is niet weg te krijgen enzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2,642 Sinds: 22-September 05 Van: Voorburg ID: 363 |
Duchess,
Jouw gevoel laat je in elk geval niet in de steek! Jeetje meis!!! Laat dit heuglijke nieuws bezinken en kruip daarna lekker op die roze/blauwe wolk!!! Van harte gefeliciteerd! |
|
|
|
Jul 23 2010, 11:47 AM
Bericht
|
|
|
Begint de weg te vinden enzo ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 213 Sinds: 24-October 08 ID: 4,331 |
Alweer een April 2011 topic geopend! Wauw, wat gaat de tijd snel: Dutchess van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik begrijp dat het niet gepland was maar toch zeer welkom is bij jullie, geniet ervan!
Groetjes, Mei 2009 mama en a.s mama van februari 2011 |
|
|
|
Jul 23 2010, 03:37 PM
Bericht
|
|
|
Behoort tot het meubilair enzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 3,884 Sinds: 16-January 08 ID: 3,809 |
Wauw april2011 alweer!! Gefeliciteerd zeg!! Geniet ervan, en je vriend zal even moeten wennen, maar zal hopelijk snel bijdraaien, kun je samen genieten!!
Ik ben eigenlijk ook heel nieuwsgierig of dat ik je ken, hihi. Liefs Heike, nov2006, dec2008 en as febr2011 mama |
|
|
|
Jul 23 2010, 03:40 PM
Bericht
|
|
|
Gaat helemaal los enzo ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1,726 Sinds: 11-July 08 Van: flevoland ID: 4,152 |
Kun je niet alvast vertellen hoeveel kids je al hebt? of is dat te riskant? (IMG:style_emoticons/default/blush.gif)
ben zooo aagje joh! (IMG:style_emoticons/default/unsure.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) |
|
|
|
Jul 23 2010, 03:44 PM
Bericht
|
|
|
Behoort tot het meubilair enzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 3,884 Sinds: 16-January 08 ID: 3,809 |
Hier ook een aagje, ik heb net alle berichtjes gelezen, om idd wat meer wijzer te worden, maar wordt ook niks wijzer, hahaha.
|
|
|
|
Jul 23 2010, 03:48 PM
Bericht
|
|
|
toch heb ik een vermoeden hoor, kweet niet waar het op gebaseerd is en mss zit ik er helemaal naast....... (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) maar voor de goede orde zal ik hier verder niet raden op namen!!
xxx |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Print Versie | Actuele tijd: 8th September 2010 - 05:50 PM |